Vlákno sdružující akční tarify letenek v business class či first class. .

Akční letenky v byznys třídě

Založil ve fóru Tipy na levné letenky

cali napsal(a):

To je v pořádku, dle MH je to Business Suite a booking class A, pokud máš let opravdu operovaný EK, měl by to být first class.


Jj. Pak jsem to našel. Mám už i seating na emirates. Tak uvidíme. Kupoval jsem na student agency. Takže pro me úplně ok

0 Citovat

No úplně ok to rozhodně není. Tohle není error Emirates ale MH, tozn. rozdíl mezi skutečnou cenou a tím co lidi za tyhle chybové latenky zaplatili by musely MH uhradit ze svý kapsy. Vzhledem k tomu, jak dlouho byla akce na živu to velmi hrubě odhaduju minimálně na desítky mega (v Kč), spíš stovky.

0 Citovat

 1. Kdo nehraje, nevyhraje...

2. Nedají dnes, dají příště...

0 Citovat

Je to tak cali. :-)

0 Citovat

Breathe napsal(a):

No úplně ok to rozhodně není. Tohle není error Emirates ale MH, tozn. rozdíl mezi skutečnou cenou a tím co lidi za tyhle chybové latenky zaplatili by musely MH uhradit ze svý kapsy. Vzhledem k tomu, jak dlouho byla akce na živu to velmi hrubě odhaduju minimálně na desítky mega (v Kč), spíš stovky.


Ok myšleno ze nekupovano přes pochybne OTA.

0 Citovat

Ja som nadranom kupil cez Orbitz za 960 toto zo Singapuru s tym ze sa to da do 24hod vystornovat ( C Singapore v A350 + F Emirates v A380 )...uvidime co sa bude diat :)


xx1.jpg

0 Citovat

Já jsem koupil na 27/1 DPS-KUL-DXB. Podařilo se mi i vybrat sedadlo. Uvidíme co bude...

0 Citovat

Tady jde o to, jak to MH udýchá, protože ti mají černého Petra. Také mám sazeničku hluboko v záhoně:-)

0 Citovat

MH už měli peška 2x :-(

0 Citovat

este by to chcelo niekedy na jesen/zimu first Etihad kludne niekde zo Skandinavie cez CDG alebo LHR za cca 2,5k ( prinajhorsom aspon tam v F a naspat v C ) a budem na tento rok spokojny :D 

0 Citovat