Polské letiště Katowice leží nedaleko českých hranic a tak je pro mnohé dalším počátečním bodem při svých cestách. Informace: otevírací doba: 24H přespání na letišti: nejlepší místo je v 1. patře doprava z letiště do centra Katowic: - jízdní řád naleznete zde http://www.pkm.katowice.pl/pyrzowice.php z Ostravy na letiště: - několikrát denně jezdí mezi Ostravou a letištěm v Katowicích tigerexpress od 220 Kč parkování: letiště nabízí 3 parkoviště, jejich mapu najdete zde http://www.katowice-airport.com/cs/pro- ... parkoviste kalkulačku na cenu parkovného naleznete zde http://www.katowice-airport.com/cs/pro- ... kalkulacka WiFi zdarma: ANO - neomezeně IATA / ICAO kód: KTW / EPKT poloha: 30km od Katowic, 145km od Ostravy, 300km od Brna web: http://www.katowice-airport.com/cs/index/index .

Katowice (KTW)

Založil ve fóru Letiště

sleva pořád aktuálně 90% - vyzkoušeno (2.2.2016) - platil jsem hotově, ale ptal jsem se jestli se dá i kartou a bylo mi řečeno, že ano, za 4 dny parkování 12 zlotých

0 Citovat

Dnešní zkušenost, vztahuje se i na parkování dokonce za druhý započatý den. Mají tam napsané, že na parkování 2 a více dní, logicky mi z toho vyplývalo, že stačí započít ten druhej den, abych platil jako za dva dny (60 zl), ale nebyl jsem si jistej a chtěl jsem vyzkoušet. Vyzkoušeno a stačí minimálně 1 den + (dnes placeno 7zl za dobu pá 16:00 - ne 12:30).

Spíš více než 24 hodin, takže v mým případě aspoň do soboty 16:01, aby se zahájil další započítaný den a platily se dva dny.

V lednu jsme jeli do Katovic hromadnou dopravou, kombinace vlak do Č.Těšína, přesun do P.Těšína, autobusem do Katovic (dost šílená cesta v ukrajinském stylu) a pak přesun z hlavního nádraží s Matuszek Bus na letiště. Kdo byste chtěli jet s Matuškem na letiště, tak zastávka je před nádražní budovou na ulici Andrzeja, přesně tam, kde vás vyklopí autobus z Těšína. My se totiž řídili radama security a cedulema "airport bus ->", který nás dovedly na podzemní stanici MHD. Všude byly ukazatele, že jdeme správně na zastávku busu na letiště, očividně je to ale jiné společnosti. I na lístku od Matuška bylo napsané PKP Dvorzec, stanice autobusů MHD... tak abyste trefili. Měli jsme nakonec sakra štěstí, že nám volali z centrály, že jsme se nedostavili k autobusu, a počkali na nás.

0 Citovat

Tak možná to upravili, protože já stál v září o něco méně než 48 hodin a musel platit plnou cenu bohužel. Takže to vyšlo mnohem dráž než bych tam stál týden. Chlápek byl dost protivný, tak mě možná natáhl smiley

Můj osobní tip je, že jsi měl smůlu a nic neupravovali smiley Zkoušel jsem to právě i kvůli tomu, že to tady někdo psal (možná ty) a přišlo mi to nelogické, když je úplně jedno jestli platíš 60 zl za 24 hodin a minutu nebo za 48 hodin. I v těch podmínkách jsem někde našel, že je třeba minimálně 2 dny, ale zjevně stačí platit za 2 dny.

Zdravím - chtěl jsem si zajistit parkování na letišti v Katowicích (P1) na květen a využít slevu 90% pro auta s českou SPZ a zdá se že už to nefunguje. Když kliknu na slevu na flysilesia.com objeví se že stránka neexistuje. Je to jen dočasný problém nebo už je po slevách smiley

http://www.flysilesia.com/cs/slevy/park ... koviste-p1
tiez ma tam museli najprv navigovat, kedze som to hladal na polskej verzii

Hlavně neřešte žádné kupóny apod., co se týče parkingu na P1 se slevou 90 %, při výjezdu stačí vyslovit magickou formuli "czeska rejestracja" a slevu vám dají i bez kupónu či kartičky smiley

Přesně tak...

Ahoj, už dlouho hledám na googlu spoj z Katowic vlakového nádraží na letiště (Pyrzowice). Příjezd vlakem do Katowic je 4:11 dne 4.4.2017. Nějaký autobus Matuzsek jezdí zřejmě z vlakového nádraží přímo na letiště. Má odjezd v 5:00 hod, a příjezd na letiště 5:35 hod. Letadlo odlétá 6:30. Myslíte, že je to reálné stihnout? Pouze s příručním zavazadlem. Nebývají nějaké zácpy v Katowicích? Nebo mát lepší tip na dopravu? díky moc

Sice ráno bývá v Katowicich v tuhle dobu dost odletu,ale koukni v kolik přesně,myslím,že to bývá už někdy kolem půl šesté,takže by se to tebe už netýkalo. Ale ani tak bych se nebál,ani jednou jsem v Katowicich nestrávil na security víc než 15 minut.Osobně bych do toho v pohodě šel.

0 Citovat

Ano, platí se při výjezdu. Odpověď na další otázku máš 4 příspěvky nad tebou...

Autobusy na letisko stoja buď 27PLN (PKP, ak máte dopredu vybavenú Silesia kartu tak 22PLN) alebo 20PLN (Matuszek) za osobu a je to buď totálne nepohodlný MHD bus alebo mikrobus. Za takúto cenu by som do toho určite nešiel. Na stanici v Katowiciach je wifina a podľa stránky Uberu stojí cesta zo stanice na letisko 50-67PLN. Pre nových zákazníkov majú zľavu 20PLN - to sa už pri 2 ľudoch oplatí a hlavne tam budete rýchlejšie a nemusíte čakať hodinu na bus.

Mam stale karticku kterou jsem ziskal na informacich (kdyz pri placeni predavam karticku - vzdy mi ji vrati). Predminuly tyden od nedele do ctvrtku - cenikova cena 110 zl, platil jsem 11 lz, staci dat karticku a rict zkomolene czeska registracija a vse je OK. Ja jim jeste davam mene penez nez cenikovou sumu - treba jim dam 20 zl - kdyby chteli prudit, tak at nemaj nejakou vetsi castku, kdyz vim, ze mam platit okolo tech 10 zl.....

Ahoj,
v patek letime poprve z Katowic a na letiste jedeme autem. Procetl jsem si diskuzi a resi se tu sleva 90% na parkovani, jedna se ale o nehlidane parkoviste. Uvazujeme o hlidanem se slevou 25%. Ma vubec cenu resit hlidane parkoviste? Jak to tam vypada?
Diky za info.
ORSY

0 Citovat

Nemá tohle na který je ta 90% sleva je myslím P2, který je přímo před terminálem a za závorama a nikdy tam nebyl žádný problém. Běžně tam parkují i luxusní auta. To hlídaný je dále od terminálu a mnohem dražší. U všech je 24 hodin denně v budkách na odjezdu obsluha.

Ahoj,
tak jsem nasel slevovy kupon na webu a je to parkoviste c. 1, zde je kupon:

Dojedeme a uvidime. Kdyz tak kolem je spousta hlidanych parkovist.
ORSY

0 Citovat

Jo tak jsem to spletl, je to P1 to o kterým jsem psal před tím terminálem. Žádnej kupon nepotřebuješ, normálně si na informacích vyzvedenš, případně do mobilu stáhneš kartičku Fly Silesia a předložíš před odjezdem z parkoviště.

Jo tak, já používám kartičku, takže jsem blíže nestudoval smiley

Mám chuť toto téma zamknout, omílají se tu furt dokola stejné informace...
Klidně ještě tisíckrát zopakuji, že žádná kartička ani slevový kupón není třeba, několikrát ověřeno, stačí otevřít u závory hubu a říct czeska rejestracja, čti česka rejestracja. Znalost jiných frází v jiných cizích jazycích není vyžadována smiley

0 Citovat

Jako Ostravák mluvím obstojně polsky a když jsem z parkoviště vyjížděl poprvé, předložil jsem kartičku z informací a týpek v okýnku mi přesto účtoval plnou cenu. Tak jsem se ptal, jak to, a on že ta sleva platí na jiném parkovišti. Tak jsem mu říkal, že ne, že to je určitě tady na P1, že tady to přece platí pro české a slovenské SPZ. A on se zasmál a omlouval se, že nepoznal, že nejsem Polák (Poláci mají taky nějakou slevu, ale na jiném parkovišti) a slevu poslušně odečetl. Takže od té doby zásadně přijedu k okýnku, polské "Dzień dobry" polknu a hezky hlasitě česky zdravím "Dobrý den!" smiley Ani není třeba nic říkat o czeskej rejestracji smiley

Tak mi dneska při výjezdu z P1 obsluha oznámila, že od 1.4. je konec 90% slevy. Snažím se dohled nějaké info z oficiálních zdrojů, ale nikde nic. Napsal jsem dotaz na marketingové oddělení letiště, zdali je to pravda.

Lukáš Horák napsal(a):

Někde to tu myslím psali, ale teď to nemůžu najít (ach to nové forum;-)), že už to nebude na P1, ale na P2...