Ahoj, našla jsem letenku z Prahy do New Yorku za 14 382 Kč, je to od cca 14. června do začátku října 2014, váhám, zda se neobjeví lepší nabídka, pořád nevím, jestli ji vzít či nevzít? Co byste dělali na mém místě vy? - hledám letenku právě v tomto rozmezí: 14. 6. - 28./31.9. Jsem student a čím levnější, tím samozřejmě lepší Děkuji moc. .

Praha - New York: 14 382 Kč, je to ok?

Založil(a) ve fóru Hledám letenku

7 reakcí

Ahoj,
našla jsem letenku z Prahy do New Yorku za 14 382 Kč, je to od cca 14. června do začátku října 2014, váhám, zda se neobjeví lepší nabídka, pořád nevím, jestli ji vzít či nevzít? Co byste dělali na mém místě vy?

- hledám letenku právě v tomto rozmezí: 14. 6. - 28./31.9.

Jsem student a čím levnější, tím samozřejmě lepší smiley)
Kdybyste měli nějaké tipy, prosím neváhejte a podělte se! smiley

Děkuji moc.

0

Ahoj, co si udělat výlet do Krakova? smiley

Krakov - New York za 12.179 Kč - http://bit.ly/1kG0NQQ

0 Citovat

Dobrý den Dave, zdravím po delší době!

Mám na Vás dotaz, zda máte nějaký současný tip na rozumné zpáteční letenky do USA? Bohužel se mi jedná o exponované období červenec až srpen 2014.
Odlet víceméně odkudkoliv kolem ČR a přílet je jedno zda NY/Chicago/Boston/Indianapolis...musím se tam potom stejně přesouvat.

Předem díky moc
Lenka

0 Citovat

Zkousela si aktualni open jaw akci s BA? Ja shanim na listopad - dostal sem se na 8.500Kc i s priskokama, ale chybi mi tam jeden overnight hotel v Luxembourgu - na letisti zasadne nespim, nejsem takovej dobrodruh smiley - kdybych sehnal jeste 2 lidi (sme 2) tak bych to vzal do Luxembourgu karou a z londyna doletel jen do LUX a dojel zpatky do Praglu.. Vyslo by to na stejny penize ale s vetsim pohodlim smiley a taky v tom neni prejezd z LHR na LGW - to je otazka par liber.. smiley Ta akce jinak konci zitra, tak necekat s nakupem - cestovni obdobi je zda se i pres prazdniny smiley

0 Citovat