Ahoj všem chtěl bych se podělit se svou zkušeností s projektem Léto v Amsterdamu. Moc ho doporučuji pokud chcete poznat Amsterdam, práci v zahraničí celkově.Můj příběh začíná v  Lednu kdy jsme se s osmi kamarády rozhodli, že se společně přihlásíme na projekt Léto v Amsterdamu. Osm nebylo žádné náhodně vzniklé číslo, bylo to kvůli tomu, aby jsme odpovídali počtu lidí na jedné chatce. Bohužel kvůli nepředpokládaným situacím nás do Amsterdamu přijelo 6 a přiřadili k nám jeden super pár, takže nám to ve výsledku ani nevadilo. Bylo to poprvé, co jsem pracoval v zahraničí, ale hlavní důvod mé brigády bylo to, že letos mě čeká maturita z leteckého provozu, který studuji. V rámci praxe nás posílali na letiště do Tuřan nebo do Mošnova, ale chod na malých letištích se k Schipfolu nedá vůbec porovnat. V létě jsem tedy pracoval všude, kde byla možnost, abych nasbíral co nejvíce zkušenosti. Brigáda tedy nebyla žádná stereotypní záležitost.Nejvíce mne bavila práce pod Swissportem, který se zabýval odbavováním letadel, jejich naložení a pomoc při obsluze business barů na terminálu, což jsem dělal nejraději. Byla tam spousta Nizozemců se kterými byla v práci vždycky zábava, mohl jsem si vzít přebytečné jídlo a práce nebyla těžká a rychle utíkala. Volno jsme měli jednou za týden, ale nebyl problém se předem domluvit a udělat si volna více. Já volno využíval k tomu abych se podíval do Nizozemského národního muzea Rijksmusem, kde jsem měl jako osmnáctiletý vstup zdarma. Byl jsem tam celkem čtyřikrát a pokaždé jsem za čtyři hodiny viděl něco úplně jiného. Poté jsem dělal rutinní záležitosti, abych mohl fungovat další týden. Náš koordinátor nám zajistil to, že budeme dostávat větší mzdu, protože v Nizozemsku se mzda řídí podle vašeho věku a tabulek, takže jako osmnáctiletí v Nizozemsku vyděláte méně než 23 letí.Věc, co mi nejvíce vadila bylo naše ubytování. Osm lidí na jedné chatce je přespříliš, ale můj otec mi často říkal že i on si to musel na vojně přetrpet. Podmínky zhoršoval ještě