Dobrý den,před nějakým časem jsem zde psal dotaz o cestě do USA. Přemýšlel jsem o tom všem, jsem mladý a rád bych si zdokonalil třeba i jazyk. Sice anglicky mi nedělá problém domluvit se, ale přeci jen, je vždy co zdokonalovat a při pobytu v dané zemi je to nejlepší. Zjišťoval jsem si nějaké informace, že bych do USA A vyrazil třeba na delší dobu, třeba ty 3 měsíce (i když nevím ještě, jak bych si to domluvil tady u nás v práci) a trochu více USA poznal. Něco mám našetřené, celkem slušně, ale předpokládám, že to bude celkem nákladné a tak jsem hledal,  jestli je vůbec nějaká možnost jak být v USA a třeba si tam i u toho přivydělat.Ale zjistil jsem, že jako nestudent VŠ asi nemám skoro žádnou šanci. V rámci VŠ je možné využít work and travel, ale prý i s tímhle je dost těžké práci v USA získat, ale o něco jednodušší.Protože nejsem student tak jsem zjistil, že asi nejvhodnější je aupair, ale to je tuším na rok.Nemáte prosím někdo nějaké zkušenosti, jak by se dalo v USA pracovat třeba i přes léto - iděálně legálně? Pokud vím, tak nelegální práce je v usa federální zločin a hrozí pokuta x tisíc dolarů.Zjišťoval jsem všude možné, i přes příbuzné a zjistil jsem, že vzdálený strýc byl kdysi dávno takhle v USA nějakých 5 měsíců hned po VŠ, což je ale skoro 17 let zpátky, možná o něco víc. Vyrazil na vlastní pěst, cestoval a k tomu tam i pracoval, prodával ve stánku hot dogy, ale podle všeho nebylo tolik zařizování a bylo vše jednodušší, takže se asi od té doby spousta věcí změnila.  .

Práce v USA?

Založil(a) ve fóru Co se nevešlo

8 reakcí

Dobrý den,


před nějakým časem jsem zde psal dotaz o cestě do USA. Přemýšlel jsem o tom všem, jsem mladý a rád bych si zdokonalil třeba i jazyk. Sice anglicky mi nedělá problém domluvit se, ale přeci jen, je vždy co zdokonalovat a při pobytu v dané zemi je to nejlepší.