Dám to sem, i když bazar to není a o cestování to taky úplně není. Jenže vím, že tady bude hodně lidí, kteří o tom něco ví a mají spoustu zkušeností. Na Fotofóru s ptát nechci, protože jsem spíš cestovatel než fotograf a beztak bych jejich dobře míněným fundovaným odpovědím nerozuměla -)) Takže, prosím: poradíte někdo nebo doporučíte typ, značku, na šnorchlování - koupit raději outdoor kameru (dostala jsem tip na Lamax) nebo foťák (mám zkušenost s půjčeným Olympusem)? Na suchu foťák nemám v úmyslu používat a nejsem extra náročný konzument archivních záznamů ale zase ne shit. Prostě tak normál. Nechci už improvizovat s mobilem v pytlíku :-) ale po premiéře v Egyptě jsem u vytržení. Go Pro asi pro mně zbytečně drahé a všechny funkce nevyužiju. Nějak se nemůžu rozhodnout protože neznám přesně rozdíl mezi kamerou a foťákem konkrétně jen pod vodu. Díky pokud někdo napíšete.  .

Technika pod vodu (mořskou)

Založila ve fóru Cestovatelský bazar

9 reakcí

Dám to sem, i když bazar to není a o cestování to taky úplně není. Jenže vím, že tady bude hodně lidí, kteří o tom něco ví a mají spoustu zkušeností. Na Fotofóru s ptát nechci, protože jsem spíš cestovatel než fotograf a beztak bych jejich dobře míněným fundovaným odpovědím nerozuměla -)) Takže, prosím: poradíte někdo nebo doporučíte typ, značku, na šnorchlování - koupit raději outdoor kameru (dostala jsem tip na Lamax) nebo foťák (mám zkušenost s půjčeným Olympusem)? Na suchu foťák nemám v úmyslu používat a nejsem extra náročný konzument archivních záznamů ale zase ne shit. Prostě tak normál. Nechci už improvizovat s mobilem v pytlíku :-) ale po premiéře v Egyptě jsem u vytržení. Go Pro asi pro mně zbytečně drahé a všechny funkce nevyužiju. Nějak se nemůžu rozhodnout protože neznám přesně rozdíl mezi kamerou a foťákem konkrétně jen pod vodu. Díky pokud někdo napíšete.

0

Mám go pro 10 a nemůžu si stěžovat 👍

0 Citovat

Starší Go Pro by mělo postacovat

0 Citovat