Dobrý den, jsem na fóru nový člen, který by potřeboval radu od zkušených cestovatelů. Před několika měsíci jsme si s přítelem koupili letenky do KL, pak jsem otěhotněla a v době plánovaného odletu budu začínat druhý trimestr. Byla jsem odhodlaná odletět s tím, že dovolená bude spíše relaxační, nezbytný čas v Kuala Lumpur, Langkawi atd...nejsem cestovatel nováček, takže jsem si byla jistá, že vše zvládnu. Nyní jsem na internetu objevila informaci, že v Indonésii byl objeven jeden případ s nakažením virem Zika s vyjádřením ministerstva zdravotnictví v Malajsii, že je velmi pravděpodobné, že se virus může rozšířit dál, vzhledem k velkému počtu komárů. Zatím tam tedy žádný případ identifikován nebyl, takže budeme vyčkávat. Ale ten stres za to čekání  .

Zika - malajsie (těhotenství)

Založil(a) ve fóru Co se nevešlo

7 reakcí

Dobrý den,

jsem na fóru nový člen, který by potřeboval radu od zkušených cestovatelů. Před několika měsíci jsme si s přítelem koupili letenky do KL, pak jsem otěhotněla a v době plánovaného odletu budu začínat druhý trimestr. Byla jsem odhodlaná odletět s tím, že dovolená bude spíše relaxační, nezbytný čas v Kuala Lumpur, Langkawi atd...nejsem cestovatel nováček, takže jsem si byla jistá, že vše zvládnu. Nyní jsem na internetu objevila informaci, že v Indonésii byl objeven jeden případ s nakažením virem Zika s vyjádřením ministerstva zdravotnictví v Malajsii, že je velmi pravděpodobné, že se virus může rozšířit dál, vzhledem k velkému počtu komárů. Zatím tam tedy žádný případ identifikován nebyl, takže budeme vyčkávat. Ale ten stres za to čekání smiley co myslíte, jak je nebezpečné na dovolenou odletět pokud by za těch 14 dnů bylo vše "v pořádku" a v Malajsii by nebyl zatím žádný případ nakažení? Děkuji moc.

0

Myslím, že zrovna u tohoto je velká šance prevence - kvalitní 100% DEET repelent a dlouhé nohavice, rukávy. V noci spát pod síťkou smiley