Ahoj přátelé, Nesetkal jsem ses nikým, kdo by letěl do států stejně jako já. Můžete mi doporučit cokoli, abych zbytečně neměl problémy. Jsem pozvanej k přátelům do Států, mám dopis že nemusím nic platit je o mě postaráno. Chci jet na 3 měsíce. První cesta. Žádal jsem o b2 kvůli tomu, že chci do států jezdit častěji v budoucnu. Jsem student dálkově. Spoluvlastním firmu. Svobodnej. Bez dětí. A beru si 50K kapesné. Díky za poznámky .

Turistické vizum b2 do USA

Založil(a) ve fóru Víza, odletové taxy, upozornění

Ahoj přátelé,

Nesetkal jsem ses nikým, kdo by letěl do států stejně jako já. Můžete mi doporučit cokoli, abych zbytečně neměl problémy.

Jsem pozvanej k přátelům do Států, mám dopis že nemusím nic platit je o mě postaráno.
Chci jet na 3 měsíce. První cesta. Žádal jsem o b2 kvůli tomu, že chci do států jezdit častěji v budoucnu.

Jsem student dálkově. Spoluvlastním firmu. Svobodnej. Bez dětí. A beru si 50K kapesné.

Díky za poznámky

0

v tvojo pripade by som ani viza neriesil. Vsak ESTA plati 2 roky, 3 mesiace na vizitu vystaci, stoji 14 dolarov (namiesto 160 dolarov viz)a nemusis nic dokazovat. Tymi 700 USD na mesiac by si nikoho neohuril aj tak smiley
A teda pocas tych 2 rokoch platnosti mozes navstevovat USA kolko chces (90 dni max. jedna navsteva), ale nikde som sa nedocital, ze ci je nejake pravidlo, ze kolko spolu za rok sa da byt v USA. (ako napr. 180 dni pre Schengen)

0 Citovat

Nevím kdo ti poradil nebo na základě čeho jsi přišel na to, že když budeš jezdit do Států častěji tak že potřebuješ B2 víza. ESTA tě v počtu návštěv neomezuje.
Pokud jsi za ty víza skutečně už zaplatil, tak jsi nejspíš zbytečně vyhodil 160 USD oknem, protože víza ti tvoji pozici u imigračního ouředníka ve Státech nijak nezlepší a je třeba se připravit na zdlouhavé vyptávání, protože tvůj "profil"... cestuješ tam poprvé a hned na tři měsíce, nemáš dost peněz a jsi bez závazků v ČR... téměř jistě bude budit podezření že tam chceš zůstat a dělat načerno.

0 Citovat