Ahoj všichni jsem studentka cestovního ruchu na vysoké škole a ráda bych vás požádala o pár minut vašeho času. Zpracovávám bakalářskou práci na téma Komparace nabídek zaoceánských plaveb a pro svou praktickou část práce jsem si připravila krátký dotazník, jehož vyplněním byste mi moc pomohli k úspěšnému dokončení své práce. https://www.survio.com/survey/d/K5U0H5Q5R4A6V7Y9L Předem děkuji všem, kteří si našli čas  .

Zaoceánské plavby

Založila ve fóru Co se nevešlo

6 reakcí

Ahoj všichni
jsem studentka cestovního ruchu na vysoké škole a ráda bych vás požádala o pár minut vašeho času.
Zpracovávám bakalářskou práci na téma Komparace nabídek zaoceánských plaveb a pro svou praktickou část práce jsem si připravila krátký dotazník, jehož vyplněním byste mi moc pomohli k úspěšnému dokončení své práce.

https://www.survio.com/survey/d/K5U0H5Q5R4A6V7Y9L

Předem děkuji všem, kteří si našli čas smiley
Pokud máte k dotazníku nějakou otázku nebo konstruktivní kritiku, neváhejte mě kontaktovat smiley

0

Plavby delime na plavby pro homosexualy a plavby pro heterosexualy. Nevim jestli je nekdo dela i pro trandaky...

0 Citovat

Ja nevim me ten odkaz nefunguje.. smiley jestli je to nejakej virus tak mi to shazuje firewall.. smiley

0 Citovat

vyplnene, ale tuto kludne vynechaj servisny poplatok, lebo to aj tak nikdy nikto nevie co je smiley
V ceně není zahrnuta doprava z a do přístavu, víza, servisní poplatek a služby wellness center či kadeřníka

0 Citovat

padrino11: smiley tím dělením se budu řídit ve své bp smiley
kickass1: to je zvláštní, jsi první, komu to nejde otevřít (a nebo první, kdo se ozval...
tonic: upřímně ani já nevím, co to je, ale u každého zájezdu je napsané, že to není v ceně smiley

0 Citovat

to je asi to, na co sa ma vzdy pytaju nezasvateni, ked im poviem ze som letel napr. z Dubaja do Manily za 30 euro...A boli tam aj servisne/palivove/letiskove priplatky? smiley Kazdy kto nelieta ich pozna, ale nikto nevie kde sa platia smiley

0 Citovat