Dobrý den, jsem cestovatel začátečník a potřebovala bych radu od někoho, kdo zná Pobaltí v Polsku. Našla jsem výhodné letenky na srpen - Vídeň-Gdansk a rádi bychom toho využili pro cestu k moři. Kdysi jsem byla na Helu a moc se mi tam líbilo, ale nevím, jestli už to není moc překombinované - myslím přesun z letiště na Hel. Nejpohodlnější by byl nejsoíš přesun lodí, ale taky nejdražší. (Je nás pět - 2 dospělí a tři starší děti, takže se to cenově dost nabaluje).Máte někdo zkušenosti s touto cestovní kombinací?Děkuji. .

Dovolená v polsku u Baltského moře

Založil(a) ve fóru Co se nevešlo

Dobrý den, jsem cestovatel začátečník a potřebovala bych radu od někoho, kdo zná Pobaltí v Polsku. 

Našla jsem výhodné letenky na srpen - Vídeň-Gdansk a rádi bychom toho využili pro cestu k moři. Kdysi jsem byla na Helu a moc se mi tam líbilo, ale nevím, jestli už to není moc překombinované - myslím přesun z letiště na Hel. Nejpohodlnější by byl nejsoíš přesun lodí, ale taky nejdražší. (Je nás pět - 2 dospělí a tři starší děti, takže se to cenově dost nabaluje).

Máte někdo zkušenosti s touto cestovní kombinací?

Děkuji.

0

Úplne jednoduchá cesta. Čo je na tom prekombinované? Po prílete na letisko (neviem, kedy priletíte, ale asi neskoro večer) vezmete taxi alebo autobus do Gdansku, tam prespíte a odtiaľ ráno do Helu autobusom za 32 PLN na osobu alebo pohdlnejšie a lacnejšie vlakom za 20 PLN na osobu.  Ak prídete cez deň, môžete použiť z letiska vlak do Gdynie a odtiaľ do Helu.

info o doprave z letiska: http://www.airport.gdansk.pl/pas...re1/drive/

MHD v Gdansku: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/

Vyhľadávač spojení v Poľsku (vlaky, diaľkové a prímestské autobusy): www.e-podroznik.pl

0 Citovat

Děkuji :) A dá se na Helu vydržet celý týden, pokud by nepřálo počasí? Co stojí  podle Vašeho názoru v této oblasti za vidění?

0 Citovat

Bol som tam v lete 2016, je tam toho dosť. Už len Gdansk je super mesto. Potom hrad Malbork, my sme požičali auto.

http://tonicove.sk/polsky-zurek/