Dobrý den, jsem cestovatel začátečník a potřebovala bych radu od někoho, kdo zná Pobaltí v Polsku. Našla jsem výhodné letenky na srpen - Vídeň-Gdansk a rádi bychom toho využili pro cestu k moři. Kdysi jsem byla na Helu a moc se mi tam líbilo, ale nevím, jestli už to není moc překombinované - myslím přesun z letiště na Hel. Nejpohodlnější by byl nejsoíš přesun lodí, ale taky nejdražší. (Je nás pět - 2 dospělí a tři starší děti, takže se to cenově dost nabaluje).Máte někdo zkušenosti s touto cestovní kombinací?Děkuji. .

Dovolená v polsku u Baltského moře

Založil(a) ve fóru Co se nevešlo

Tak jsem to zatím spíchnul takhle

1-Westerplatte+Gdańsk a zpět (vodní tramvaj?)

2  Sopot + Gdynia

3 Gdańsk - Hel(fokarium?)-trajekt

4 okolí hotelu+ Krynica Morska+Frombork(vodní tramvaj)

5 na zpáteční cestě Malbork,Toruń

Možná by se hodil plán na ještě jeden den,když už pojedu takovou dálku,ale např. Słowiński park narodowy + Łeba jsou už trochu daleko z místa ubytování

@toncek:můžeš mi,prosím,konkretizovat místa,kde se dá parkovat zdarma?Dík

0 Citovat

@toncek:můžeš mi,prosím,konkretizovat místa,kde se dá parkovat zdarma?Dík

0 Citovat

Parkoval jsem v té ulici s červenou čárou. Myslím, že kdekoliv za tou hlavní cestou směrem ven ze Starého města (modrá šipka) se dalo parkovat zdarma. Zrovna tady v této části jsou samé paneláky a nějaké místo se tam najít vždy dalo. 




screenshot-2019-04-17-at-12-24-06.png

0 Citovat

my sme mali ubytko v okoli ulice Anjelska Grobla a tam vsade parking zdarma

0 Citovat

Dík a ještě dotaz.Které úseky dálnice jsou zpoplatněny směrem od Ostravy.

0 Citovat

Stáhni si Waze a zvol možnost vyhnout se placení mýta  ;) Věřím, že to mají i jiný navigace.

0 Citovat

Jen poslední úsek před Gdaňskem od Bydhoště. Dálnice je výborná, já bych si to nekomplikoval po okreskách. 

https://www.viatoll.pl/cz/osobni...neho 

0 Citovat

ale tak zase Google Maps by sme mohli poznat uz :))

https://goo.gl/maps/rcucP9zFuNF2

0 Citovat