MEGA! zpáteční letenky do Thajska z Pardubic - 5.990 Kč.

Thajsko
Před 3 lety

Jak akci využít?

Snížený zájem o ruské služby mohou znovu využít především cestovatelé ve svůj prospěch. Aktuální snížení cen letenek dopravce Transaero na lince z Vídně do Bangkoku umožňuje podniknout cestu v hlavní turistické sezoně již za 9.999 Kč. Tarif je omezen pouze délkou pobytu tří měsíců a k dispozici jsou též letenky na Silvestra!

Aktualizováno 24.12. v 9:00 - tarif stále platný. K dispozici je stále spoustu termínů pro lety z Pardubic do 10tis. v rámci přestupu stejného letiště, stejně tak spoustu letenek za 6 tisíc, ale je nutné rezervovat po jednom a zaplatit letenky až poté naráz na pobočce. Plaťte kartou, nikoliv převodem!

Aktualizováno 25.12. - Moskva schválila dotaci ve výši 3,7 mld. korun pro společnost Transaero. Provoz na aktuální sezonu 100% zajištěn. info: itar-tass.com

Aktualizováno 26.12. v 10:30 - objevilo se spoustu nových termínů. Většina z nich stále platí pouze pro 1 osobu. Dostupný tarif z Vídně též OK.

  • Upozornění: při některých letech je nutný přesun mezi letišti v Moskvě, za tímto účelem je nezbytné vyřídit transitní vízum pro Rusko + 1.690 Kč.
  • Tip: pravděpodobně lze vízum obstarat i na ambasádě a vyhnout se 700 Kč manipulačnímu poplatku u VHS. Zdroj: cesty.in
Jak se přesunout mezi letišti Vnukovo a Domodědovo na rome2rio.

Možný krach letecké společnosti?

Ke krachu ruské vlády se přidávají další spekulace o krachu letecké společnosti Transaero. Vše jsou jen spekulace bez důkazných podkladů. Prosím, neberte toto příliš vážně.  V případě nedodaných služeb existují podmínky karetních společností (MC, Visa), které nařizují vrácení financí. Proto vždy plaťte letenky platební kartou. Finance vám budou připsány se zpožděním max 3 měsíce od podání. Na základě některých komentářů níže není tato služba 100%, nicméně všechny reakce při uplatnění byly pozitivní.

Doplnění: pozor na situaci krachu v případě pobytu na místě. Za tímto účelem je vhodné sjednat cestovní pojištění s plněním i v případě krachu let. společnosti.  Pojištění letenky je nutné sjednat do 24 hodin od zakoupení, jen některé pojišťovny vás pojistí i v delším, než 24 hodinovém limitu (např. AIG). Vždy si přečtěte pojistné podmínky. Pojištění proti krachu nabízí i ERV, dostupná při rezervaci letenky.

Aktualizace 25.12.: Moskva schválila dotaci ve výši 3,7 mld. korun pro společnost Transaero. Provoz na aktuální sezonu 100% zajištěn. info: itar-tass.com

  • Cestovní období: bez omezení
  • Maximální pobyt: 3 měsíce
  • Prodej do aktualizace
V ceně letenky je zahrnuto zavazadlo o hmotnosti 20 kg. V rámci delšího přestupu v Moskvě je možné strávit část pobytu v místních salóncích (za poplatek). Transitní víza do Ruska nejsou nutná v případě, že budete přestupovat v rámci 1 konkrétního letiště.

[start][odlet]Vídeň[/odlet][zeme]Thajsko[/zeme][mezikrok][vie][tha][konec]

Poznej destinace ještě před cestou

Nemusíte být mladí, zkušení nebo mít státnice z cizích jazyků. Najděte odvahu jít za svým snem s pomocí tipů od baťůžkářů, kteří už v zemi byli. Stačí kliknout na zemi v mapce.

269 komentářů

Žádná otázka není hloupá ani špatná. Pokud známe odpověď, rádi se o ni podělíme.

Přidal se 24. 03. 2015
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele bengun

Ahoj, při příležitosti prosincového MEGAHITU Pardubice - Thajsko jsem zakoupil letenky Pardubice - Krasnodar s Transaerem přes Domodedovo (Pelikán). Při objednávání se mi zobrazilo - ekonomicka třída, 23kg zavazadlo v ceně. Při odletu z Pardubic mne ale čekalo nemilé překvapení, prý mám pouze discount class I a musím zaplatit 15 euro za zavazadlo nad 10kg. Dva cestující, tedy pro mne 30. Při přestupu v Moskvě dalších 1400 rublů. A při cestě domu ještě jednou to stejný. Poradí někdo co s tím? Účty mám. Díky, Jarda

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele madarovas

ahoj muze mi prosim nekdo vysvetlit co znamena conj ticket? ma ten samy problem jako asi vice z vas..zmenili mi let na jine letiste takze jsem si musela zaridit vizum to vse je uz ok, akorat trnu jestli nezmeni i ten zpatecni let a zrovna tato poznamka je u zpatecniho letu z Bangkoku do Moskvy..kontrolovala jsem to primo na transaero.ru..jinak letim 17.2 a v Moskve mam spoustu casu tak kdyby se chtel nekdo pridat..

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Stejskalova.helena

Ahoj letiime 25.2. Z pardubic a musime se presunout mezi letisti :) tak kdyby mel nekdo zajem se podelit o naklady tady je muj email :stejskalova.helena@gmail.com

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele marekchrobak

Ahoj, tak sem si koupil letenku do bangkoku a cestu zpatky mam pres Moskvu domodevovo. Priletim v nedeli vecer a do Pardubic mi to leti az v pondeli v 11. Je nejaka moznost jak stravit noc v hotelu (napr transitnim) kdyz nemam zarizene viza? Diky za tipy

Přidal se 19. 01. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele terry007

Bez víza si neškrtneš

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele terry007

Letí někdo 17.2. s přejezdem mezi letišti v Moskvě? Pokud ano a měl/i bys/te zájem, sdílet náklady na taxi, popř jen sdílet cestu mhd, nechte zpravu s kontaktem. Díky

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele mccirka

Tranzitni vizum do ruska je starost navic, nema s tim nekdo zkusenost, pripadne nakej tip?? Snad to stihnu vyridit do unora... Letenku sem koupil vcera, ted abych uhanel soudruhy takhle po vanocich.

Přidal se 14. 07. 2016
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele LindaS

Můj tip: Pokud to chceš zařizovat v Praze a bez využití služeb vízového centra (přímo na velvyslanectví), co nejrychleji se objednej, protože první volný termín je aktuálně až 26.1...:/ (Samozřejmě přes vízové centrum to můžeš podat hned, ale bude to pro tebe znamenat 700 Kč navíc.)

Přidal se 19. 01. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele terry007

Lindo prosim nemas odkaz, odkud by sla vytisknout ona dohoda o bezvizovem styku s thajskem?

Přidal se 14. 07. 2016
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele LindaS

http://www.thaiembassy.cz/wp-content/uploads/2011/10/visa-tourists-exemption.pdf

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele mccirka

Tranzitní vízum bych zařídil v Brně na ruský ambasádě. Tourist invitation stojí do 10 euro a dojde mi na mail. Noc tam nestrávím(cca 8h), jedu jen na jiný letiště, takže hotel si můžu vymyslet nebo nezadávat? Pak by mi teda zbývalo jen vyplnit dokumenty, a donést vše do Brna kde se musím objednat pokud se nepletu a sem za vodou.. Chápu to správně? :)

Přidal se 19. 01. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele terry007

Konzulat ve Varech ma dovolenku bud do 12.2. nebo 20.1. (twentieth a twelfth bylo od rusa k nerozeznani) kdyz jsem se vydala osobne si podat zadost. Nekdo zkusenost? Objednani terminu v Praze-lze jen pres vizovy servis(nechci vyuzit sluzeb servisu), nebo i jinak? Na jejich webu jsou hodiny jen v 11 a az po 19.1. za osobni aktualni zkusenost dekuji. letim 17.2., ale nechci to podcenit, a pak platit trikrat tolik.

Přidal se 14. 07. 2016
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele LindaS

Rusáci maj Vánoce, viz stránky vízového centra: "V termínu od 1.1.2015 do 11.1.2015 budou všechna Konzulární oddělení Ruské federace na území České republiky zavřena. Doba vyřízení víz do Ruska prostřednictvím vízového centra bude v tomto období prodloužena." Taky nás tím vypekli, bojím se, že si teď budeme muset zažádat o zrychlené vyřízení (tzn. budeme hnedle o 1000 Kč chudší) :/. Stihl už někdo z vás žádost podat? Zajímalo by mě, jak je to s frontami v Praze na ambasádě - někde jsem četla, že je to takový masakr, že je lepší si to jet zařídit do Brna/do Varů... :-) Taky si potajmu říkám, že by to tam třeba mohli vyřídit i rychleji. no ale asi jsem naivní.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele mccirka

A pozvání od cestovky kvůli transportnímu vízu v Rusku jste řešili jak? Nemáte něco vyzkoušenýho z českých cestovek? :)

Přidal se 14. 07. 2016
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele LindaS

Myslíš tranzitní vízum? U toho není pozvání potřeba (jenom letenky dokládající, že cestuješ přes Rusko, a vízum/dohoda o bezvízovém styku do cílové destinace).

Přidal se 14. 07. 2016
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele LindaS

Tak žádost o tranzitní vízum podána včera na konzulátě v Karlových Varech, bude to přesně za týden, cena 990 Kč. Straávila jsme tam celkem asi 45 min., ale bylo po prázdninách, jindy je tam určitě volněji.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele mccirka

jojo,sry - Tranzitní vízum :) To zkusím zařídit v Brně. Mám takovou menší komplikaci, mělo by jim po tom být houbelec,ale pobyt mi vychází na 32dní v Thajsku. Pojedu ale na pár dní do sousední Malajsie, čímž bych to srovnal.. tak sem zvědavej jak to vemou.. někdo pozitivní zkušenost? případně tu druhou verzi?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele mccirka

Tak to je paráda! Díky všem za rady a odpovědi! Hned to jde lépe, když si lidi pomůžou :) přeji šťastné chvíle na cestách ;)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele adam.masik

Koupil jsem letenky do bangkoku hned v první akci, odlet 28.1 a návrat 9.3, schválně jsem se zaměřil, abych nemusel mít víza v Rusku a byl jen na jednom letišti.. Dneska mi přišel mail, že změnili let a z Demodedovo se musim přesunout na Vnukovo.. Letí někdo další ještě 28., že bychom něco vymysleli v Moskvě? dodatečná změna letiště je dost demence...Další věc je, že jestli člověku změní místo odletu při cestě zpátky a dozví se to až někde na místě, tak dost možná nebudem mít dostatek času si vyřídit v Thajsku vízum do Ruska a nebude jak mít se z letiště v Rusku dostat na letiště druhé... Na letišti vízum pořídit nelze.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kozarkova.tereza

Dneska jsem si zavolala do call centra Pelikan.cz, kde jsem si taky pořídila letenku s přestupem v rámci letiště Domodedovo, protože mě trochu znepokojilo, že by mi během pobytu mohl taky přijít takovýto nemilý email:/, řekli mi, že v tom případě se mám obrátit na Pelikan.cz a zkusit zjistit alternativy, které mi Transaero může nabídnout, např. let na jiné datum s přestupem na stejném letišti, abych se zkrátka vyhla vízové povinnosti. Důležité je nepotrvdit změnu, kterou nabídli emailem, a která mi nevyhovuje.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Webru

Ahoj, ráda bych se zeptala na vízum v Rusku - při cestě do Bangkoku přestupuji v Moskvě to je ok, je to z jednoho letiště ale při zpáteční cestě se musím z jednoho letiště dostat na druhé a nějak nechápu povinnost víza a jak si ho mám zařídit..:/ Děkujiii :)

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Povinnost víza spočívá v tom, že vstupujete do Ruska, abyste mohla přestoupit. Vyřídit jej můžete na dva způsoby, viz. odkazy v příspěvku.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kucera28

Ahoj, našel jste někdo nějakou solidní cenu pod 13 tis. pro jednu osobu v nejbližších dvou měsících na tři týdny nebo měsíc? Díky moc

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Info pro ty, kdo letí přes Moskvu s Transaerem: prý není nutné využívat služby VHS pro transitní vízum a rovnou si to zamířit na ruskou ambasádu. Ušetří se tak poplatek ve výši 700 Kč.. Info je z 07/2014. http://www.cesty.in/rusko

Přidal se 14. 07. 2016
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele LindaS

Super, díky, zrovna včera jsme to zkoumala a došla k tomu samému.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lucie.mansfeldova

Ahoj Dave, pokud bys měl možnost a čas, ráda bych našla termín na 2-3 týdny v březnu pro dva Pce-Bangkok, děkuji moc :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lafayette

Já se snažím najít jedno místo kdykoliv v únoru nebo březnu na 6-12 dní. Za pomoc bych byl vděčen :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele ejahnicky

Přidávám se k Lucce :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele qlk

Ne, myslím, že teď už není ani jedno místo... :-(

Přidal se 29. 12. 2014
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele dahr

Zdravím snažím se koupit ještě dvě levné letenky do bangkoku na +- dva týdny ještě jsem letenky takto nekupoval, díky za pomoc.

Přidal se 23. 09. 2014
Napsal 48 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Ivan

Zdá se, že se v rezervačním systému poměrně dynamicky mění ceny. Koukám na Ebookers.de a pro lety PED- BKK tam je momentálně k nalezení poměrně dost termínu za 330 € a několik málo i za 206 €. Nicméně délky přestupů jsou většinou hodně dlouhé a většinou je potřeba i změna letiště Domodedovo - Vnukovo

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele 1piettro

Máš prosím nějaké konrétní termíny? Díky!

Přidal se 23. 09. 2014
Napsal 48 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Ivan

Hledám na mobilní aplikací Ebookers (dává kupodivu nižší ceny než webová verze, což úplně nechápu). Zadej hledání +- 3 dny, zkus třeba 9.-17. února, vyjede ti v tabulka s kombinacemi datumů. Konkrétně v tomhle terminu 9.-17.2. nemusíš měnit letiště, oba přestupy jsou na Domodedovu, cena je 330 €

Přidal se 23. 09. 2014
Napsal 48 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Ivan

Hledám na mobilní aplikací Ebookers (dává kupodivu nižší ceny než webová verze, což úplně nechápu). Zadej hledání +- 3 dny, zkus třeba 9.-17. února, vyjede ti v tabulka s kombinacemi datumů. Konkrétně v tomhle terminu 9.-17.2. nemusíš měnit letiště, oba přestupy jsou na Domodedovu, cena je 330 €

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele qlk

A aspoň jeden příklad termínu za 206€ ?

Přidal se 23. 09. 2014
Napsal 48 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Ivan

Dnes ráno 3.2. nebo 4.2.-14.2. za 225 €, ale tyhle ceny nabízí jen německá/rakouská verze

Přidal se 23. 09. 2014
Napsal 48 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Ivan

Souhlasím, já jsem samozřejmě letenky nekupoval,jen zkouším trápit různé rezervační systémy :-)

Přidal se 29. 12. 2014
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele dahr

Zdravím Vás, pokud by jste uměl najít 2 letenky do Thajska nebo měl nějakou zkušenost s kupováním letenek na netu, moc by mi to pomohlo, děkuji David

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele barculinkaa

Dobry den, letenky na unor asi uz nejsou, ze? Dekuji za informace

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele qlk

Taky hledám a nenacházím. Cokoliv pro jednoho v únoru nebo březnu na cca týden...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele honza.gep

cau, pisete, ze je lepsi platit letenky kartou, ne prevodem..pri rezervaci mi to nabizi zpusob platby hotove nebo prevodem? co zvolit? diky, Honza

Přidal se 27. 09. 2012
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Offloaded

Při platbě převodem je šance na vracení peněz při případném bankrotu aerolinky prakticky nulová. Platil bych kreditní kartou, ne debetní.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele j.kulhanek

Termíny zde napsané jsou stále dostupné, bohužel stále čekám jak na smilování, aby se objevila 3týdenní letenka v období Duben - konec června

Přidal se 20. 01. 2014
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 3 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele soporus

Stále dost volných termínu v květnu do Pekingu z Berlína za 7813kč v rámci jednoho letiště!

Přidal se 10. 10. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele asie1

Ahoj, je tu někdo, ideálně cestovatelka, kdo nemá s kým jet do Thajska ? Odlet od teď, nebo v průběhu ledna, asi na měsíc ? Už jsem tam byla, ale nechci sama ;-) díky

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kozouskova.katerina

Ahoj, já bych jela v lednu. klidně už 9.1.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kozouskova.katerina

Napiš mi kdyžtak na mail: kozouskova.katerina@gmail.com. Diky

Přidal se 20. 01. 2014
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 3 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele soporus

Jsou nové termíny na září,řijen 2015 za 6045kč.

Přidal se 12. 08. 2014
Napsal 6 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Mentoska

a pres co hledate? Nemuzu nic najit..

Přidal se 20. 01. 2014
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 3 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele soporus

např: http://goo.gl/hz7NdI

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele qlk

11.189 Kč... takže taky už nic...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele k.supikova

Za tuto cenu jsem letenku nenašla:-( Je ještě někde k dohledání?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele qlk

Už bohužel nic :-(

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jakubrydzi

Ahoj lidi. Dneska jsem koupil dvě letenky do Bangkoku od letecké společnosti Transaero. Aby jsem měl výhodnou nabídku, rezrvaci a platby jsem prováděl na dvakrát. Nemáte někdo zkušenost s zabookování sedadel v letadle u této společnosti? Je to vůbec možné? Další dotaz, budu na zpáteční cestě mít čekačku 12h v Moskvě v Domodedovo. Dá se to tam přežít, či nějaké typy na zkrácení dlouhé chvíle. Budu moc rád za jakýkoliv koment. Díky...

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Na každém letišti se dá přežít.. Vezmi tablet nebo knížku a zaplat si vstup do salonku ;) sedadla netuším, zkus manage my check in na webu transaera.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele ivme

12 hod je dost na podívání se do Moskvy, já v ní obyla 10 hod a bylo to fajn, cesta do centra je v pohodě. Dá se to zvládnout a o zážitek víc :-) Na letišti je možné v úschovně (kamera chraněnija) bez problémů nechat zavazadlo.

Přidal se 19. 11. 2014
Napsal 2 příspěvků
Aktivní před 3 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Jaffa

Tak zrovna jsem se dival na letenky, zkousel jsem kombinovat a vypatral jsem, ze je spousta mist na cestu PED-BKK-VIE. Zkuste si zadat na kralovne tohle spojeni s navratem do Vidne a uvidite co Vam to najde. Ja mam letenku za 7.104,- coz je jeste porad dobra cena.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Měl bych naprogramovat lajk pro komentáře :D

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele karolina.dubska

muzu nejaky odkaz kde presne se da neco tak super nakombinovat? jde to jeste?nejlepe az nekdy cca duben a dale pristiho roku

Přidal se 03. 07. 2014
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 12 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele pavla

Prosím, kde pojistim letenku? Kupuju přes student agency. Pojisteni mi to nabizi pouze od allianz a to jen zruseni ze zdravotnich duvodu. Děkuji.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele polak.milan

poistit sa da len z vaznych dovodov, alebo potom extra poistenie 2x drahsie mna stali letenky do usa pre 2 20 eur, odporucam do 24 hod od zakupenia navstivit poistovaka. Cez net je to zlozite a drahe.

Přidal se 03. 07. 2014
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 12 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele pavla

Diky. Jdu hledat dal, nekdo byl rychlejsi :-) Je tu nekdo, kdo hleda spolucestujici?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kremilek

Jop, třeba já. Koupeno 12.2. - 23.2., kdo máte podobný termín a hledáte spolucestujícího, tak se mi ozvěte (kremilek@seznam.cz).

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele siocka

ahoj Dave, myslíš, že bych tě mohla poprosit o odkaz na pojištění letenek vůči krachu? Plánuji teď koupit 2 letenky do BKK na přelom března/dubna přes tvé odkazy, ale v základní nabídce toto pojištěné nebylo. Díky, d.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele info

Taky to zkouším. A i v těch "předdefinovaných" termínech je tam nejlevnější spoj za 9500... Kč :(

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele brozmartin1

Připadám si trochu jako neschopnej (a netvrdím, že to nemůže být kvůi tomu), ale všichni mají letenky za 6 tisíc z Pardubic a já to už 5 dní hledám a nic. Kdykoli na cca 14 dní. Nějaká rada? Zkouším všechno... :-(

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele pacl.petr

Taky porad hledam a zkousim a nedari se, vzdycky se dostanu na min. cenu 9000 Kc za osbotu, nekdo nejakou radu prosim? Ty odkazy s ruznymi terminy pro 2 osoby nejak nejdou po otevreni tam naskoci vetsi cena...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele pehal.david

:D jen klid pokud je to rukama tak v tom nejsi sám… Tay už se nad tím trápím třetí den… Můžeme Vás tedy někoho požádat o pomoc… Děkuji.. ;)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele info

Ahoj. Nedaří se mi najít nějaký rozumný termín za dobrý peníz. Chtěl bych cca na 10 až 14 dnů Thajsko. Buď na Silvestra a nebo v únoru či březnu. Leden mám pracovně vytížen (ve 3 a 4 týdnu letím do Anglie a Dublinu podepisovat nějaké smlouvy). Můžete poradit? Případně kam by se dalo na Silvestra, abych netrčel doma? Našel by se někdo někam na pár dnů?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele ferdinand.valent

Ahoj, šlo by najít i něco s odletem do Thajska začátek března 2015 a návrat až začátek červenec 2015? Díky

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Aktuálně ne, tarif je omezen do konce března. Je nutné kouknout po odletech z Prahy/Vídně.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Realistický pohled na věc se stal realitou. Moskva podpoří Transaero 3,7mld. dotací. http://itar-tass.com/en/economy/769084

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele verunm

Radost maximální!!! Koupila jsem letenku za cca 5600 (plus teda bude potřeba tranzitní vizum za 1690, pri zpáteční cestě přestup mezi letišti, ale i tak paráda) a držela aerolinkám palce a ono to klaplo. Mockrát díky za tip :-)

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Vypadá to, že jsou letenky stále k dispozici...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele marpok

Nemůžu najít žádnou inteligentní letenku v Březnu za dobrý peníze, pomůžete mi někdo prosím? Dík

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Evik.mi

jsou stále k dispozici za tech 6000? Vzdy mi to najde min. 9000

Přidal se 23. 09. 2014
Napsal 48 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Ivan

Marku, na Ebookers.de třeba 1.-13. brezna za 224,50 €

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Evik.mi

akorat, tam clovek musi zaplatit vizum, takze to vyjde stejne za vice nez 10 000 :-)

Přidal se 23. 09. 2014
Napsal 48 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Ivan

Vízum mít třeba v tomhle konkrétním zmíněném termínu mít nemusíš, oba přestupy jsou na letišti Domodedovo, takže částka za cestu je konečná

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele verunm

Já ji mám za těch 5600 ale už několik dní, jen jsem trnula, jak to dopadne s aeorlinkama :). Číhala jsem druhý den po zveřejnění, zda se neuvolni nějaký vhodný termín..

Přidal se 08. 12. 2014
Napsal 38 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kristina_Bares

Ahoj lidi, je možný že je přetížen systém i dneska? Když dám book flight, tak mi napíše, že stránka nenalezena :)

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

U kterého odkazu? Tarif je dnes již opraven, ceny jsou 13+

Přidal se 08. 12. 2014
Napsal 38 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kristina_Bares

Ahoj Dejve, obecně, když jsem šla na web Transaera tak mě to nepustilo. Hledám letenky PCE-Moskva/Petrohrad, ... Prostě do Ruska. Zkusím to dneska :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele radek.ryska

Stále to platí?? Já už hodinu hledám pro 2 kdykoliv v období únor až duben asi na 20 dní a nic...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele eva_armani

Na pobocce letusky na letiste zaplatit za rezerv. letenku hotove dnes nebyla moznost, slecna se podivala na potvrzeni a rekla ze vsechni kolegove ktere bychom mohli vystavit letenku nejsou dostupni, svatek,takze i pokud jste rezervovali letenky, nemate moznost zaplatit...ani na pobocce jak bylo uvedeno v mejlu..

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Tarif už stejně není dostupný, takže je vše pasé.

Přidal se 23. 09. 2014
Napsal 48 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Ivan

Jsou tam! Ebookers.de jich ukazuje poměrně dost za 224 €, dokonce jsou v obou směrech s přestupem jen na Domodedovu.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jvathalka

Dobry den, jak je to prosim s temi vizi v Rusku? Konkretne bychom se radi vyspali nekde v hotelu na letisti nebo u letiste pri cekani na letadlo. Zajimalo by me, jestli kvuli tomu musime vyrizovat vizum. Dekuji :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele sadsf

Dalsi totalni ubohost po Aeroflotu. Proc kupovat neco v dobe, kdy nevim, jak dopadne dany stat/spolecnost? Jako to je hodne hodne velky vzruso. Za chvili nam tu pane Eiselte budes nabizet kaviar od Marfus z ruskych krachujicich prodejen v Praze?

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Dobrý večer Jirko, děkuji vám za sváteční komentář. Je zcela naivní si myslet, že by ruský vlajkový dopravci ba dokonce Rusko samotné mohlo padnout, ale nechám vás dál snít. Kaviár vám bohužel nenabídnu, neboť se specializujeme na cestovní ruch, nikoliv gastronomii. Přeji vám krásné prožití vánočních svátků. David Eiselt.

Přidal se 25. 09. 2014
Napsal 35 příspěvků
Aktivní před 29 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele everlaste

Dobrý den, tak pan Novotný mne pobavil. Jde vidět, že pan Jirka nemá co o VÁNOCÍCH dělat. Mám pro Vás doporučení: kupte si pejska a velmi často choďte na procházky. Ono to prý pomáhá. Jinak Vám chci Dave poděkovat za skvělou práci, kterou děláte. Klobou dolů :-) I přes váš mladý věk jsem přesvědčený, že dokážete být nad věcí a takovéto podobné komentáře (od Jirky) Vás jenom posílí! Díky Vám jsem se naučil cestovat a také velmi levně. KRÁSNÉ VÁNOCE

Přidal se 23. 10. 2014
Napsal 2 příspěvků
Aktivní před měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele kaina

Dejve, děkuji za to, co pro nás cestovatele děláte, a přeju pěkný zbytek Vánoc a hodně dobrých tipů v novém roce!

Přidal se 23. 10. 2014
Napsal 2 příspěvků
Aktivní před měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele kaina

A ještě, pane Novotný, je na každém, aby vyhodnotil riziko, někdo je opatrnější a nejde do toho, jiný, který je dobrodruh, urve pro sebe výhodný let. Takových, kteří nabídky umí využít, je dost a nacestovali tak tisíce kilometrů za pár šupů. Pokud se to někomu nelíbí, nikdo ho do toho nenutí, může lítat s cestovkou.

Přidal se 14. 02. 2015
Napsal 73 příspěvků
Aktivní před 7 dny
Zobrazit profil

Ahoj, mozna se zeptam trochu hloupe. Prevod je kdyz platim na internetu kartou a platba kartou je, kdyz nekam dojdu fyzicky a tam to zaplatim? Diky

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Ahoj Honzo, hloupý dotaz je jen ten, který se nevysloví a pak vede k nepříjemnostem ;) Převod - převedeš peníze pomocí internetového bankovnictví Online platba kartou - zadáš údaje z platební karty v průběhu rezervace a hned letenky zaplatíš Platba kartou - dojdeš na pobočku a zde zaplatíš kartou na platebním terminálu. 2. a 3. platba je totožná co do krytí nedodaných služeb.

Přidal se 14. 02. 2015
Napsal 73 příspěvků
Aktivní před 7 dny
Zobrazit profil

Diky za odpoved. Jeste pridam jeden dotaz. Takze kdyz bych to platil standartne pres letusku na netu - je to v pohode v ramci kryti platby?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele vwelcome

Já nevím, ale za tu cenu nemůžu nic najít. Nepomůžete mi někdo prosím? Min na 14dní v období únor, březen..

Přidal se 19. 01. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele terry007

poradíte jestli lze i z německa za přijatelnou cenu v termínu 17.2.-4.3.?

Přidal se 02. 12. 2012
Napsal 8 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele plesek13

Zdravím, na tripsta.cz se dá chytit několik super termínů v únoru. Povětšinou však jen pro jednu osobu za cenu 6080Kč. Termíny, co jsem našel: 4,5,7,9.2. - 23,24,25.2. Příjemné svátky! :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele m.soukopova

Ahoj, podařilo se mi zarezervovat letenky (16.-25.3.), přišel mi potvrzující mail, ale na stránkách letušky mě to nepustí k platbě s tím, že tato služba dočasně není k dispozici a když dám znovu vyhledat rezervaci, pomocí rezervačního kodu a přijmení, tak na checkmytrip mi ji to najde, ale na letušce už ne.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Ahoj Miachealo, doporučuji si zavolat na letušku - letuska.cz/kontakty .. Do interního systému objednávek nevidím.

Přidal se 10. 10. 2013
Napsal 8 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele beruna

PÍŠE MI TO Z PARDUBIC 12T NA OSOBU A KDYŽ PŘIPOČÍTÁM 1700 VÍZUM TAK ASI RADŠI POLETÍM ZA 15,5 S EMIRÁTAMA. NEBO TO HLEDÁM NĚJAK ŠPATNĚ? POTŘEBUJI 29.1.-24.2. DÍKY ZA POMOC

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Termínů už bylo opravdu minimum.. Ano, v tomto případě je lepší skočit po emirátech.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele zdenek.rehor

Ahoj, termín pro jednoho, 19.2-11.3., ideálně za těch 6k? Díky

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele j.kulhanek

Dave: Myslíš, že je šance, že by akce pokračovala i temríny v dubnu-červnu na cca 14 dní a více? Díky moc :)

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Aktuálně mají akci, kdy prodávají lety bez pal.příplatku. Těžko říct, co bude dál. Uvolnilo se spoustu kapacity z důvodu malé poptávky u rusů.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele j.kulhanek

Chápu, díky moc za rychlou odpověď, každopádně letenky na březen už jsou pryč, hází to cenu přes 19k

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Cena za 2 ;) pokud jsi využil výše uvedené odkazy.

Přidal se 02. 12. 2012
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lucienikol

Tak co už něco pro nás? 2 dospělí a infant? Najde se? Nejlépe asi z Pardubic unor/březen. Prosím o pomoc. Díky

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Aktuálně přetížen systém - nezkontroluji to :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele chluplubos

Ahoj mám rezervaci letenek do Bangkoku na 14.-26.2. Píše mi to ,že do 24.12.2014 musím zaplatit rezervaci. Tak jsem se chtěl zeptat jestli není problém ,když zaplatím zítra a převod uznají. A druhá část otázky je kdy budu vyplnovat číslo pasu a další iniciály. Až po zaplacení?

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Ahoj Lubo, částka musí být připsána do konce dne, resp. pracovní doby. Doporučuji proto zaplatit na pobočce, případně vše vykomunikovat telefonicky, aby ti rezervaci vystavili. Nezapomeň, že je štědrý den a prac. hodiny nebudou celý den.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Z Vídně je aktualizován kalendář - měl by nacházet jen lety v rámci stejného letiště pro přestup.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kozouskova.katerina

Už to skončilo? Píše mi to 9500 Kč minimální cenu. Díky. Chtěla sem leden pro jednoho.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele luze

Máte krásně napsané, díky i za odstavec ohledně možného krachu :) Jste nejlepší.. Můžu ještě poprosit, jestli by byl nějaký termín cca na dva týdny přelom února a března? Moc děkuji!:)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele simon.fic

Nasel nekdo tuto cenu na 10-15 dni nekdy mezi 27.1 a 20.2?

Přidal se 15. 07. 2015
Napsal 12 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele S4TW

Ahoj, je ještě nějaká možnost dvou letenek aspoň na období 2 týdnu +, měsíc březen / konec února?

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Jedině 16.-25.3. z Pardubic. Nezapomeň na víza.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele radoslavsebo

Dave, prosim ta, tranzitne vizum je potrebne aj v pripade, ked menim lietadlo na jednom letisku, napr. VNUKOVO? Alebo len v pripade, ked cestujem z jedneho ruskeho letiska na druhe? Alternativa kupit si letenku zvlast mimo tejto akcie je stale lacnejsia, nez vybavovat vizum. Vdaka za promptnu odpoved. Rudo

Přidal se 20. 01. 2014
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 3 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele soporus

Kdo by chtěl letenky pro 2 osoby v terminu 10.2.-26.2.za 11755kč Tripsta.cz

Přidal se 20. 01. 2014
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 3 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele soporus

Dále 14.2.-26.2.

Přidal se 20. 01. 2014
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 3 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele soporus

21.1.-1,3,4,5,7.-2.2015 pro 2 osoby 11755kč

Přidal se 12. 08. 2015
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Aligator

jsou tam, ale pozor na zpátek změna letiště, tzn. vízum

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jana.lastuvkova

Ja je nemuzu nikde najit ty letenky. Chtela bych pro 2 osoby. Dekujibza odpoved

Přidal se 20. 01. 2014
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 3 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele soporus

Tiskové prohlašení: | 22.12.2014 Transaero Airlines is deeply outraged at the publications in local media giving a false interpretation of the developments concerning the airline’s performance. The airline has the reasons to suggest that the targeted information campaign has been launched with a view to damage the airline sales that has significantly grown over the past month, to discredit the company’s reputation and to play havoc among the clients. Transaero can confirm it has no plans to suspend any services either before or after the New Year season. Our customers can continue to book flights with complete confidence. As of today, the airline’s own sales for the New Year holiday period has seen a 30% growth over the same period of the previous year. The tourist agent sales are also higher than in the previous year.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele svezi.pomerancova

Ahoj, nemohl byste mi nekdo poslat odkaz, kde najdu letenky z pardubic za 5990 nekdy v unoru na tri tydny? at hledam, jak hledam, tak najdu vzdycky za 10tis :-/ diky moc. adela

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele milan.humenik

Dá se najít ještě nějaký ten termín za necelých 6 na osobu? Děkuju :)

Přidal se 19. 04. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Raven

Dají, ale našel jsem jen pro jednoho. Odlet 4., 5., 9.2. a návrat 28.2.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele milan.humenik

Děkuju, to je škoda, potřeboval bych 2, ale díky

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele qlk

A max.na týden od toho 9.2.?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele qlk

Vlastně na kterýkoliv odlet v únoru, ale max.na týden až 8 dní...?

Přidal se 19. 04. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Raven

V únoru jsem nenašel, jen v březnu, odlety 2.,3.,4.3. a návrat 11.3. a 14.3.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele milan.humenik

Ravene, a nebyl by jakejkoliv termín pro dva? minimálně na 10 dní.

Přidal se 19. 04. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Raven

Pro dva jsem nenašel. Pro sebe potřebuju sehnat 4 místa, to je bohužel úplně bez šance:-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele shminda

ahoj, no mě se to povedlo pro 2 i v únoru, ale musíš kupovat ty letenky po jedný. Jinak teda váhám, jestli je mám zaplatit, když tu čtu tyhle věci... :/

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lafayette

Najít aspoň jeden termín pro 1 osobu bez nutnosti měnit v Moskvě letiště už asi nejde, co? :-(

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele m

Pozor! Ptal jsem se kámoše z letiště v Pardubicích. Říkal, že od Rusů, rozumějte Transaero, už neviděli peníze od léta. O něčem svědčí... Takže tyhle letenky si objedná jen velkej blázen. Díky zdejší stránce za další podařenou blbost.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Přečti si aktualizace v příspěvku, pak pošli komentář znovu. Díky.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele noone

On hlavně chargeback není 100% jistota vrácení peněž, takže bych uváděl tvrzení, které máte opravdu ověřené a ne jen obvyklou dojmologii.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele m

Dave: Tys to někdy hochu zažil? Nezlob se, podle fotky vypadáš na dvacet, dvaadvacet. Chtěl bych vidět, jak se o to s Visou taháš. Nebo myslíš, že jeden telefonát to vyřídí? Občas mi zdejší lidi připadají jako hodně naivní snílci...

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Ano, zažil. Do 3 měsíců finance zpět. Pokud nemáš letenku zakoupenou, je zcela zbytečné abys ses zde hádal. A už vůbec zde není potřeba se poměřovat kdo co zažil či nezažil.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele sv.praha

Já naprosto chápu Dave, že cestujlevne.com je tvůj podnikatelský projekt s zájmem o co největší návštěvnost těchto stránek a nějakou provizi od Pelikan.cz za přesměrování a koupi letenek u nich. To je úplně v pořádku. Ale součástí podnikání by mělo být poskytovat zákazníkům i co nejpřesnější a nejdůvěryhodnější informace. A pravda je taková, že skutečně neexistuje žádný právní závazek bank vyplácet peníze zpět v případě krachu společností. Ano, jsou tu pravidla karetních společností, která to umožňují, ale stejně tak má banka právo takovou reklamaci zamítnout. Jedinou 100 % garancí je nákup letenky s pojištěním, pokud dané pojištění nabízí tuto alternativu.

Přidal se 22. 04. 2016
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil

Dave, to budú asi pisateľkovia z konkurencie :) Len som chcel, že som fanúšikom tejto stránky a sledujem ju každý deň niekoľkokrát odkedy som prepásol letenky na Nový Zéland za cca 370 éčiek. Mudrlanti sú dnes všade a bola len otázka času, kedy sa aj tu niekto začne prejavovať... Na margo vracania peňazí - dvakrát sa mi stalo, že som v banke požiadal o storno transakcie (raz za to, že mi nemenovaný portál stiahol čiastku v inej mene a druhýkrát za to, že ma istí podnikavci zo Španielska, ktorých odporúčal aj Lonely Planet!, chceli obtiahnuť o pozývací list do Tadžikistanu - z čiastky 100 eur mi banka vrátila 96 eur). Dokonca to v druhom prípade nebola ani úhrada cez kartu. Vždy bez problémov (mám mBank). No a posledné je veľké varovanie - ani poistenie letenky nič nezaručí! Napríklad mne sa stalo, že poisťovňa Union (SK) mi peniaze za storno letenky nevrátila a povedala mi, že na to nemám nárok, hoci samotná cestovka (CKM 2000 Travel) sa postavila na moju stranu. U poisťovne som nepochodil ale cestovka (samotná pani riaditeľka) mi vybavila náhradný termín letu. Odvtedy žiadne poistenie leteniek nerobím a pred Unionom varujem na každom mieste...

Přidal se 11. 01. 2015
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele quimby_the_mayor

Našel jsem ještě jeden termín, letěl bych ale mám zkouškové, tak se to aspoň bude hodit některým z vás... :) https://www.airtickets24.com/cz/flights/searches/f0bb6ec8e3d54be28e883fec13d1fc8d/journeys/99e254d3b8f447c98872182d6a9ddbff/reservations/new

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele qlk

Uplynula max.doba pro rezervaci... Jaký to byl termín?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jerry

ahoj když dám kalendář termínů pardubice - bangkok tak mi to nic nenajde, už nejsou termíny nebo dělám něco špatně?

Přidal se 05. 11. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele vivagraffin

Těch termínů je ještě spousty, dobře se hledá na ebookers, ale pravdou je, že spousta z nich je jen pro jednoho. 18.1. - 6,7,8.2 a to samé i 21.1.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele honzaklaus

Ted jsem chtel letenky zakoupit z Pardubic, ale tu nabidku to uz nenachazi. Znamena to, ze je po tom? Jeste nejaka moznost? Dik

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele j.karlik

No nevim nevim! http://ekonomika.idnes.cz/ruske-aerolinky-transaero-zadaji-stat-o-financni-pomoc-pg6-/eko-doprava.aspx?c=A141222_145854_eko-doprava_ozr#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6

Přidal se 10. 10. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele asie1

Od rána jsem nadšená, ale teď vážně uvažuju, že do toho nejdu...zaplatit musím do půlnoci. Co na to Dave a ostatní z branže ?? :-(

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele sv.praha

Stejne jako u chybnych tarifu, i tady je riziko, ze clovek nakonec neodleti, tady navic o to vetsi, ze muze prijit i o penize + je treba pripocitat byrokracii a dalsi naklady za tranzitni vizum v Moskve,ale to je to nejmensi.

Přidal se 16. 04. 2013
Napsal 37 příspěvků
Aktivní před 11 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Snowkill

taky do toho nejdu taky se bojim :)

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Platby platební kartou jsou chráněny proti krachu. Takže rozhodně neplatit jinak, než online. Pak nezapomenout na vízum a tím to končí ;) cena super, aerolinky neodsuzovat a užít si sakra levnou cestu. Jako vždy jsou varianty za 15tis. a víc nebo nikam neletět.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

"Ak klient zaplatí kartou za niečo, čo následne nedostane, môže v banke podať reklamáciu platby z dôvodu nedodania služby či tovaru. Keď sa reklamácia ukáže ako oprávnená, banka klientovi vyplatí celú zaplatenú sumu. Takáto ochrana vyplýva z pravidiel kartových spoločností,"

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kidobeatrix

když zaplatím kartou na pobočce student agency ( na letišti ), je to v pohodě ? platbu online už dnes nestiham, maji to jen do 17h.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele sv.praha

Vraceni penez pri platbe kartou v pripade krachu spolecnosti je bohuzel hodne rozsireny mytus, na ktery se nelze spolehnout. To, ze banky vraceky penize po krachu Skyeurope bylo spis jejich vlastni rozhodnuti nez povinnost.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele qlk

Mastercard má třeba právě pro tyhle případy službu Cashback. Díky tomu se peníze klientovi vrátí.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Hh

Mytus to urcite neni , sluzba nebyla dodana..., vlastni zkusenost po krachu Malev , jeste jsem dostal z cestovni pojisteni za zruseni letu 5000 coz krylo rozdǐl ceny nove letenky

Přidal se 28. 03. 2014
Napsal 174 příspěvků
Aktivní před 17 dny
Zobrazit profil

Mohu potvrdit, sám jsem to zažil s holandskými AirportBus.eu a Komerční Bankou. Koupili jsme jízdenky online (za 800 Kč) a týden před našim odjezdem do Eindhovenu nám společnost napsala, že se náš spoj ruší z důvodu ukončení činnosti. Vyřešili jsme to pak jinak a po návratu jsem podal reklamaci platby u KB a do 3 týdnů mi vrátili 100% zaplacených peněz.

Přidal se 10. 10. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele asie1

A co situace, kdy zkrachují a vy jste už v zahraničí, jak se dostanete domů? Ve St.A. mi narovinu řekli, že žádné zajištění návratu v rámci pojištění nezaručují...

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

No, to je otázka druhá, která mne ani nenapadla. V takovém případě je potřeba oběhat pojišťovny, jestli nějaká pojistí tuto letenku s konkrétní aerolinií. Jinak samozřejmě průser :/ ALE - opravdu by Rusko povolilo zánik jedné ze znaků této říše? Přijde mi to jako klišé.

Přidal se 20. 01. 2014
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 3 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele soporus

Poslední volné termíny z Pardubic do Bangkoku. 2,3,4.3.-18.3.2015

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kitty.markova

Prosím o info, jak aerolinky zpravidla postupují, když zkrachují? Měli by vrátit zaplacené letenky, ale určitě si z toho něco strhnou... Nevíte prosím někdo, kolik % se člověku tak vrátí a kdy a jak je to složité? Díky!

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele sv.praha

Pokud zkrachují, je šance na vrácení téměř nulová. Teoretickou možností je pak možnost vrácení peněz přes banku, která vydala platební kartu, s níž byla letenka placena, případně požadovat peníze přes agenturu, u níž byla letenka zakoupena.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele petrsimicek

Nechci malovat čerta na zeď, ale je potřeba si uvědomit, že za tuto cenu se jedná o vysoce rizikový/spekulativní kauf. Spekulujete na to, že Rusko odvrátí kreditní událost Transaera, která je, zdá se, bez jeho pomoci, nevyhnutelná. Samozřejmě letět můžete, a v tom případě jste ve spekulaci vyhráli, nicméně existuje i možnost, že si majitel Transaero pomocí takto nastavených tarifů jen snižuje ztrátu na Váš úkor, stejně jak tomu bylo např. i u SkyEurope před několika lety. Velikost závazku Transaera se zvětšuje, nicméně pro vlastníka je spíše důležitá cashová pozice, jejíž negativní hodnotu takto dobrovolně sanujete. Závazek přejde do konkurzu a z nějakého směšného zůstatku hodnoty aktiv Vás možná pak vyplatí (nejčastěji tak 5 - 10 %). Takže už je možná rozhodnuto a žádná pomoc od Ruska nepřijde. Samozřejmě tato praktika je podvodná, ale věříte v Rusku na "vládu práva", když se nepodařilo toto dokázat ani na Slovensku, kde jsou o světelný rok napřed?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lafayette

Platit samozřejmě kartou...

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Zapomínáš na banky, které v tomto hrají větší roli než samotní cestující.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele petrsimicek

Máš pravdu, za bonitu ručí i cílová banka u které má Transaero účet. Ta banka může zablokovat účet proti výběrům (tím zmaří ten podvod) nebo zrušit všechny transakce a vrátit peníze. Nevím, ale zdá se mi, že vzhledem k situaci ruských bank a podmínkám na ruském trhu je to posun z bláta do louže... Co je mi známo, tak nikdo jiný už povinnost vyplatit klienty nemá.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Petře, jde o pravidla MC a Visa, ne ruských bank.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele petrsimicek

Radil bych zatím zdrženlivost, aby to nedopadlo jako u SkyEurope atd.. http://ekonomika.idnes.cz/ruske-aerolinky-transaero-zadaji-stat-o-financni-pomoc-pg6-/eko-doprava.aspx?c=A141222_145854_eko-doprava_ozr#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele reventlowgiscard

hm takže odletím a pak už se nevrátím... nemůžu si dovolit prostoje tak to nechám asi plavata, rezervaci asi nezaplatím :((

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

A zdrzenlivost mas na mysli pohlavni nebo nejakou jinou? :) Docela by me to zajimalo, co bys ostatnim doporucil.. :-D Max bych pockal s nakupem hotelu par tydnu, to bych ale pri tehle cene letenky udelal v kazdem pripade..

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele nemam.mail1

je otazka nakolik bude nakup letenek u teto letecke spolecnosti vyhodny kauf... http://ekonomika.idnes.cz/ruske-aerolinky-transaero-zadaji-stat-o-financni-pomoc-pg6-/eko-doprava.aspx?c=A141222_145854_eko-doprava_ozr#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

Ted uz bych to mozna opravdu prohlasil za mrtve :) za 6k uz to nedava zadne smysluplne kombinace pro 2.. sem tam neco za 9.5k..

Přidal se 16. 04. 2013
Napsal 37 příspěvků
Aktivní před 11 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Snowkill

heh koukam na ten termin co jsi mi dal, dík moc a cena 9 tisíc to už je trošku vic :) a ješte tu čtu o to rusku zase ... ty jsi to koupil ?

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

Ja sem to nekoupil (ani sem to nemel v umyslu) - protoze a) me ceka pristi rok sluzebne par tydnu Indonesie a par tydnu Filipiny b) moje zena nesnasi Asii (byla tam se mnou rok kdyz jsem tam byl poprve pracovne). Jinak lidi nebudte sakra poserove - samozrejme ze se muze neco podelat (to ale muze dycky, kdo vam zaruci ze neskrachuji BA nebo United - spousta airolinek ktere dneska brazdi nebe nejen nad CR uz na pokraji krachu byla - Lufthansa, Alitalia etc) - ale kdy zase budete mit prilezitost letet do BKK z CR za 6k? To je prilezitost ktera se nabizi v nejlepsim pripade na par hodin jednou za rok za dva - a kdo zavaha ten nebere :) Prispiva sem posledni dobou spousta internetovejch rozumbradu a pesimistu, kteri maji nejlepsi prehled o celym svete a podle nic vsechno skrachuje, nepoleti etc. - ja sem letel s CL uz nekolikrat a vsechno jsem proletel uplne v pohode (i super podezrele tarify za dost nerealne ceny) - a proto az se zas objevi stejnej deal mym smerem (Evropa, Amerika) tak do nej skocim a nenecham si nikym kazit radost z vyletu :-)

Přidal se 30. 08. 2013
Napsal 323 příspěvků
Aktivní před 4 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele Petr76

Lufthansa byla na pokraji krachu? Drobný rozdíl mez Transaerem a United je v tom, že UN má postavený business model na vození Rusáků do koupáckých destinací tzn. letadla jsou plněna poptávkou převážně z Ruska, které s rublem v riti rychle ztrácí na atraktivitě. To že jsi tady koupil tarif, který se předtím nejspíš objevil už dříve na f4f nebo flyertalku, neznamená nic ve vztahu k tomu jestli odletíš i příště.

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

Ja uz na tyhle nesmysly internetovych filosofu odpovidat nebudu :) Je to vec kazdeho - bud koupis za 6k a mas (velmi male) riziko ze nepoletis, nebo si priplatis 10k a poletis s mensim rizikem.. Je to na uvazeni kazdeho - ja jenom rikam, ze riziko je tady vzdycky - to ze velke zapadni aerolinky jeste vcera odletely vsechny lety, ti NIKDY nezaruci ze zitra poletis zase :) Stejne jako ted padnul rubl, muze zitra padnout euro nebo libra a jakakoliv zapadni spolecnost bude mit stejne problemy jako ty Ruske. Filosofie levneho letani spociva v tom, ze kdo zavaha nebere :) "A federal official close to the Transport Ministry assured the reporter the authorities were doing everything in their power to prevent the cancelation of flights. He said Transaero was a backbone company in the Russian civil aviation industry and aid to it would be given by all means."

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

V každém příspěvku se najde někdo, kdo ovládá problematiku lépe, nebo si to alespoň sám myslí...

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

Ja vim no, ale proste me stve ze tady lidi vyrabej umely spekulace na zaklade pohadek ktery si prectou na idnes :) BKK za 6k z CR je neprekonatelna cena a riziko je tady vzdycky.. Ja vim ze sem chodi spousta lidi, kteri treba leti poprve, nebo na na svoji vysnenou dovolenou setri nekolik let a jsou proto opatrni, ale pro me osobne filosofie levneho letani spociva v tom, ze kazdou prilezitost do svych destinaci okamzite popadnu za pacesy a letim. A muzu tady klidne odprisahnout ze az se poprve s nejakou letenkou spalim, tak tady urcite nebudu fnukat na foru ale pockam si v klidu na dalsi pecku, o tom tenhle (a kazdy jiny) sport je.. :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele thakur

Ahoj , těch negativních info o Transaeru je docela hodně, má někdo zkušenosti jak pak vypadá případné vymáhání peněz za zrušené lety v případě bankrotu?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lafayette

Platit samozřejmě kartou...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele thakur

O kartě a možnosti stáhnout peníze bankou zpět jsem četl, ale pokud budou zablokovány účty, popř. nic na nich, tak zřejmě vymahatelnost nulová, nebo popř . pojistit

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Vůbec zde nehraje to, zda budou mít Transaero peníze nebo ne. Tvoje finance ti vrátí tvá banka, nikoliv Transaero.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lafayette

Dá se najít něco na podzim? kdykoliv...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele steve12121986

No konkretne tam na tom linku nepise podmienky ani krajiny...K najblizsej informacii co som nasiel sa uvadza potrebne poistenie na dobu v Rusku, let do 72 hodin, a let z Ruska dalej vylucne s Ruskou spolocnostou...ale bol to navrh zakona z minuleho roka. Mam letenku na 24.12., ak by mal niekto podrobnejsie info, dajte mi prosim vediet steve12121986@gmail.com

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Pokud přestupuješ mezi letišti, je nutné transitní vízum. Jinak ne.

Přidal se 16. 04. 2013
Napsal 37 příspěvků
Aktivní před 11 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Snowkill

Super cena + tranzitní vizum je potřeba, kdo by letel na cca 20 - 25 dní v unoru bo březnu ? hlaste se ted. :)

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

No me to pride opraveny, i podle matrixu :)

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

Nasel sem este za 9.5k z PED..

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

Tak beru zpatky, terminy jeste jsou i za 6k :-D

Přidal se 16. 04. 2013
Napsal 37 příspěvků
Aktivní před 11 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Snowkill

Ty jo najdi mi to prosim bez prestupu 2 letiš na 20 až 25 dní prosim v unoru březen, nemužu to nějak najít. :/

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

Bez prestupu vidim akorat tejdenni :( treba 9.2. - 16.2.

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

9.2. - 26.3. ale to je holt dlouhy :( ale taky pres DME

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

2.3. - 26.3. bez prestupu :) spokojenej? :)

Přidal se 16. 04. 2013
Napsal 37 příspěvků
Aktivní před 11 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Snowkill

Hmm prostě co nejdřív na 17 cca až 25 dní bez přestupu měli letišti v Moskvě :/ ? : ja nic nenajdu snad.

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

koukni na ty datumy nad tim :) bez prestupu :)

Přidal se 29. 09. 2014
Napsal 53 příspěvků
Aktivní před 7 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele Lukáš

Ahoj, mohl bych prosím poprosit o termín v druhé polovině roku na 7 dní z Pardubic? Jakýkoliv termín, za tuto cenu musím jet. Pro 2 osoby, moc děkuju. PElikán mi nic nenalézá

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lafayette

Jsem na tom stejně - nic nenajde. Jakýkoliv termín beru!

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

18.3. - 26.3. za 6k a jako premie mas prestup DME takze usetris 2k za vizum.. :)

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

9.2. - 11.3.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lafayette

9.2. je OK, ale ne tak dlouho...

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

9.2. - 16.2. fine ? :) bez zmeny letiste :) proklikal sem se az k platbe :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele tomm187

Pokud bude chtít ještě někdo letenky na termín 2.3-16.3 nebo nějaké v unoru at me pisne na email.tomm187@seznam.cz

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele krystof.honsu

Někdo v termínu 9.2.-24.2. z Pardubic?

Přidal se 16. 04. 2013
Napsal 37 příspěvků
Aktivní před 11 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Snowkill

Cau a mas to už koupené ? letenky přes letušku jsou už jen za 13 tisíc totiž.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele pmedilkova

Prosím o volný termín cca 1.2. do 28.2. Děkuji.

Přidal se 19. 01. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele terry007

Chtela bych se zeptat na prejezd DME VKO, nasli jste shuttle servise? Letim 17.2. z PED a 4.3. z5

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele reventlowgiscard

tak koupeno a vše Demodevo takže by to mělo být bez tranzitního víza...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lukaskopacek

jaky termin?

Přidal se 25. 09. 2014
Napsal 35 příspěvků
Aktivní před 29 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele everlaste

Doporučuji zakoupit pojištění :-) http://www.austrianwings.info/2014/12/transaero-in-akuter-finanznot/

Přidal se 14. 11. 2013
Napsal 12 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele VACLAV

Marně hledám odlet někdy v dubnu s návratem o 1 - 1,5 měsíce později. Byl tarif vůbec dostupný i v pozdějších měsících, v diskusi vidím termíny pouze do března. Díky

Přidal se 19. 04. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Raven

Tak asi definitivní konec. Jinak nevíte někdo, jestli můžu koupit letenku, kterou potřebuji pro dítě do 12 let, jako dospělou? Už párkrát se mi stalo (i v tomto případě), že cena letenky pro dítě byla vyšší, než pro dospělého. V tomto případě to bylo tak, že dítě stálo 10000 Kč, dospělý 6000 Kč. Abych věděl pro příště... Nerad bych platil víc, ale zase nechci na letišti zjistit, že mi nepustí dítě do letadla. Dík.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Je naprosto jedno, jestli bude pro dítě letenka dospělácká ;) naopak, byla by hloupost toho nevyužít.

Přidal se 19. 04. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Raven

Díky a přeju hezký svátky.

Přidal se 15. 05. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele peta

ahoj, thajsko z pardubic mi to našlo "jen" za 8.850,- Můžeš mi prosím dejve prknout, kdy je za cenu 6 tis.? Odkaz zde je nefuknčí. díky, Petra

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele brozmartin1

Lze najít za uvedenou cenu let z Pardubic cca na 14 dní kdykoli leden až březen? Díky moc

Přidal se 28. 01. 2015
Napsal 10 příspěvků
Aktivní před měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele petra_s

hledám letenky z parbudic na 14 dnív období leden - březen, ale bohužel neúspěšně. Je to už pasé? Díky

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 4 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele Jiřík

Hledám letenky 6.3 az 15.3 +-3dny pro 2, nedaří se mi najít za tuto cenu

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele zuzanka.lachvacova

Ahoj, je potřebné si kupovat i cestovní pojištění za téměř 2000 pro případ krachu letecké společnosti nebo zrušení letu? Podle mně peníze za zaplacený let musejí vrátit vždy, nikoliv pouze když se zaplatíš pojištění? Jaké s tím máte zkušenosti?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele info

koupeno pres letusku 22.2. - 1.3. - 12070 Kč, má někdo zkušenosti s přejezdy mezi letišti v Moskvě?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele patrihra

Nechci strašit, ale pravděpodobně budeš muset mít tranzitní vizum

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele patrihra

Beru zpet. Dole Dave pise, ze nemusi.

Přidal se 13. 03. 2015
Napsal 3 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Robbie

ale rusáci jsou debilo*é...vysvětluj jim to pak na letišti :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele nela.kubasova

Já jsem volala na student agency a pokud přestupuješ v Moskvě z Domodědova na Vnukovo, tak tvrdí, že tranzitní vizum musí být (stojí cca 2000,- :-/). Tak si to radši prověř, jestli ho fakt mít nemusíš.

Přidal se 13. 03. 2015
Napsal 3 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Robbie

Ahoj, vízum budeš 100% potřebovat a tato informace je 100% ověřená :)

Přidal se 10. 10. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele asie1

A pokud nepřestupuješ na jiné letiště a zůstáváš v tranzitní zóně ( Domoděvo ), tak je to bez víz, pokud mi to také můžeš ověřit, děkuju moc.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kremilek

Před chvilkou jsem volal na Domodědovo, tam mi potvrdili skutečnost, že pro přejezd mezi letišti je nutné vízum. Měl jsem letět zítra, ruším to :-/

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele plombirka

Nejsme vsechny rusove debilove ahaha))) vizum potrebujes urcite, o ajke letiste se jedna? reknu ti jak se tam muzes dostat.

Přidal se 10. 10. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele asie1

Demodevovo bez opusteni tranzitni zony nepotrebuji, ze ? diky

Přidal se 06. 11. 2012
Napsal 853 příspěvků
Aktivní před 8 dny
Zobrazit profil

19.1. - 3.2. http://goo.gl/c54VuQ

Přidal se 10. 10. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele asie1

Letím z Pardubic 29.12 a zpátky z BKK 1.2., s kým se v Pardubicích potkám ? ;-)

Přidal se 06. 11. 2012
Napsal 853 příspěvků
Aktivní před 8 dny
Zobrazit profil

2.3. - 17.3. http://goo.gl/nmHqWl

Přidal se 06. 11. 2012
Napsal 853 příspěvků
Aktivní před 8 dny
Zobrazit profil

22.2. - 3.3. http://goo.gl/MalD3j

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele misa.halvova

Nějaký termín pro 2 by nebyl? vždy mi to najde jen jedno volné místo.

Přidal se 06. 11. 2012
Napsal 853 příspěvků
Aktivní před 8 dny
Zobrazit profil

15.2. - 23.2. http://goo.gl/xLK5p4

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele chensse

11.2-19.3 na letušce také ještě za 6015,-

Přidal se 06. 11. 2012
Napsal 853 příspěvků
Aktivní před 8 dny
Zobrazit profil

31.1. - 9.2. http://goo.gl/Hshf2b

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele CarlCarl

zakoupeny letenky z Pardubic přes portál letuška.cz za 12,251Kč/2 osoby

Přidal se 10. 10. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele asie1

Právě mi volali ze Student A. že lety z Pardubic ještě jsou, zkuste si tam zavolat. Nicméně prý musí být víza ( teré se při odletu za 5 dní nestihnou ), ještě to ověřují.

Přidal se 04. 03. 2016
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele terinja

Ahoj, dají se najít i letenky na červenec? Ideálně co nejlevnější. Předem díky

Přidal se 13. 03. 2015
Napsal 35 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele anton11

pre istotu treba primpomenut, ze Transaero nie je prave v najlepsej financnej kondicii: http://itar-tass.com/en/economy/768329

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele pavelkren

Bohužel to nefunguje. Píše to, že jsou lety nedostupné.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jan.bertsch

AHoj, díval jsem se na Bangkok z Pardubic, najdu si termín s volnými místy a stejně mi to vždy napíše že termín není volný, ozkoušeno u několika termínů a pořád to stejné, víte někdo co s tím?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Petr_head

Nelze nic objednat...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele bvokata

škoda, že mají u všech termínů 2 volná místa :-(

Přidal se 10. 10. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele asie1

A kde jsi se dostala do systému, nikde mi to nefunguje :-( Stačí mi 1 osoba.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele bvokata

přímo v odkazu nahoře.. skočí to na Pelikána a tam to ukazuje počet míst

Přidal se 10. 10. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele asie1

Ale dál když na to kliknu, tak to píše, let je nedostupný...už to bude pryč, škoda, ti první měli štěstí..

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele BPekar

Dá se ještě najít nějaký termín z Pardubic....váš systém je přetížená a pelikán hlásí nedostupnost všech termínů, které jsem zadal

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lukaskopacek

Pri zvolení letu z Vídně do Bangkoku to píše že let, který jsem zvolil nebyl potvrzen tou leteckou společností a že mám vybrat jinou nabídku. A dělá to i u jiných termínů. Co s tím? Díky

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jiri81

Na ty Pardubice se nedá přes vytíženost serveru dostat, tak se na to nemohu ani podívat. Je to k tomu nějaké bližší info?

Přidal se 10. 10. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele asie1

Je to s těmi Pardubicemi vtip nebo jako vážně ? Právě jsem si rezervovala Vídeň a teď tu vidím toto ?? :) dík

Přidal se 10. 10. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele asie1

Vidím to i na Student agency a také píšou, že to let nebyl dopravcem potvrzen - vyberte jiný termím....

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele martin

Systém je přetížen :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele martinkohorehaj

Viza nutne? Ako je to chapane? Tie sa kupuju predsa pri prilete v Bkk ci ako...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele reventlowgiscard

asi v moskvě, když chceš přenocovat v hotelu venku. Jinak je thajsko bezvízové... www.mzv.cz cestování

Přidal se 22. 04. 2016
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil

Víza do Thajska nám netreba.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jan.kulis

Ohledně letenek přes Moskvu - s Aeroflotem jsou sehnat za super tarif i letenky z Karlových Varů, moc se o tom neví, ale bývá tam stejný tarif jako z Prahy a kolikrát třeba ještě nevyprodaný kontingent těch levných, loni jsem takhle letěl do Kyrgyzstánu... A přece jenom, mini letiště v KV = parkování zadarmo, žádné pochody... Nyní třeba KLV - FRU za 400 eur na mnoho termínů...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele beruska89

Tak ale předpokládám, že vízum budu potřebovat, protože zpáteční let je přílet na Domoděvovo a odlet z Vnukovo. Nebo ne?

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Dobrý postřeh Lucko, dle tohoto by měl být transit bezvízový - http://transaero.ru/en/info-and-services/at-the-airport/pasportvisareg

Přidal se 10. 10. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele asie1

Info od Student A. že víza nemusí být....snad důvěryhodné.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4238 příspěvků
Aktivní před 7 hod
Zobrazit profil

Dle dalších zdrojů zase vízum být 100% musí.. Takže raději zařídit nebo se snažit u let. společnosti na změnu letu ze stejného letiště.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele beruska89

No, já si po osobních zkušenostech myslím, že vízum nutné je... bez něj se vám klidně může stát, že zůstanete stát na letišti ještě před odletem do Moskvy a do letadla vás bez něj nepustí, i kdybyste se na pravý ucho stavěli...

Avatar uživatele

Nechceš klikat? Přidej se mezi nás! (pokud nejsi robot)

Další akční letenky

Madeira na týden z Prahy s 4* ubytováním
-45 %

Tam jsi vždycky chtěl!

Na road trip do Kalifornie z Berlína
-35 %

Jedem!

O prázdninách z Norimberku do Verony či Bergama
-65 %

A už tam budem?

Další akce
Zavřít
Ikona pinu
Thajsko  

Krajina úsměvů i protikladů

Thajské království se nachází v jihovýchodní části Asie, jehož sousedy jsou ze severu Myanmar a Laos, z východu Kambodža a z jihu Malajsie.

Thajsko, to je svoboda, kterou má země přímo zakomponovanou ve svém názvu. Populárnější i dostupnější cíl dovolenkářů má rozhodně co nabídnout i nezávislým dobrodruhům a digitálním nomádům. Romantická svůdnost v kombinaci s jedinečným poznáním naservírovaná na orientálním podnose. Země mnohých možností, kde se moderní velkoměsta mísí s buddhistickou tradicí, aby tak vytvořila správný koktejl toho, co duše 21. století hledá.

Thajsko je zemí dýchající exotikou, kde pláže s bílým pískem střídají hory nebo čajovníkové plantáže. Ráj na zemi, kde starosti a problémy mizí ve vánku mořských vln nebo je přehluší pulzující džungle Bangkoku. A k tomu usměvavý národ, který svou otevřeností a pohostinností umocní sílu zažitého.

Průvodce pro Thajsko