Svalbard: letenky na Špicberky přes léto z Prahy - 4.999 Kč.

Před rokem

Jak akci využít?

Také máte plné zuby přeplněných pláží v přímořských letoviskách? Zkuste na příští rok změnu - zaleťte si na Špicberky, kde i v červenci nepřesahují teploty 10°C. Tato severská exotika se nachází jen třináct set kilometrů od Severního pólu a díky své poloze za polárním kruhem vám po celou dobu pobytu nezapadne slunce pod horizont. Nejsevernější výspa lidské civilizace je v aktuální nabídce aerolinií Finnair dostupná při odletu z Prahy přesně za 4.999 Kč.

Cena letenek je příliš podezřelá na to, aby se dalo hovořit o klasické promo akci. Doporučuji proto letenky uhradit ihned platební kartou on-line (u nás jako jediných bez dodatečných poplatků!).

Doplnění: Špicberky jsou novinkou Finnairu pro letní sezonu 2016, ceny proto mohou být oficiálního charakteru. S rezervací bych i přesto příliš neotálel.

Aktualizace: tarif opraven, nyní stojí letenky 13 tisíc a více.

  • Praha - Longyearbyen a zpět za 4.999 Kč rezervuj >>
  • Cestovní období: 01.06. - 27.08.2016
  • Tarif je bez bližších omezení
Termíny na červen 2016

Letenky zahrnují pouze příruční zavazadlo, pokud by vám nestačilo, větší do 23 kg dá se kdykoliv dokoupit za 2 x 15 € na stránkách finnair.com, případně skrz náš rezervační portál za stejnou cenu.

Hledáte inspiraci? Najdete ji na blogu Prokyho, který se aktuálně nachází v Severní Korei. Odkaz na cestopis + fotogalerii.

Ubytování? Mimo dostupných klasických hotelů je vhodné se podívat po nabídkách hostelů, případně využít levnější pokoje od místních - airbnb.cz (ceny od 1.300 Kč). Výběr není rozsáhlý, proto konečnou cenu kalkulujte ještě před nákupem letenek.

Poznej destinace ještě před cestou

Nemusíte být mladí, zkušení nebo mít státnice z cizích jazyků. Najděte odvahu jít za svým snem s pomocí tipů od baťůžkářů, kteří už v zemi byli. Stačí kliknout na zemi v mapce.

108 komentářů

Žádná otázka není hloupá ani špatná. Pokud známe odpověď, rádi se o ni podělíme.

Přidal se 30. 12. 2014
Napsal 13 příspěvků
Aktivní před 10 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele tatranka

Letí někdo nakonec přelom červen/červenec?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jirouch

Bohužel, Finnair všechny lety do destinace zrusil... A to jsme meli zaplacene i ubytování! :(

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

takze cara pres rozpocet - tesil jsem se cely rok, udelal ZP, kupil borokovnici, cekal na zazitky na severu a FINNAIR nebude litat, to je k vzteku. Vrati penize automaticky nebo co mam cekat? DIky

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lukas

Ahoj Hanixi, nic není ztraceno, můžeš zažádat o rerouting, jak ti to napsali z Finnairu, nabídnou ti náhradní řešení v podobě letů třeba přes Norsko. O přesměrování si požádej tam, kde jsi kupoval letenky.

Přidal se 01. 04. 2016
Napsal 68 příspěvků
Aktivní před 11 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele misog

Lukas, ak som to kupoval tu cez cestujlevne tak komu mam pisat? Dave nizsie pise budem kontaktovany. Ako to teda je ? Na finnar mi zobrazuje uz len PRG - HEL a spat, viewmytrip vidim aj cestu do a z LYR Mam otazky kedze zrusenie je pre mna novinka : /

Přidal se 01. 04. 2016
Napsal 68 příspěvků
Aktivní před 11 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele misog

doplnim oprava aj na viewtrip z LYR je uz ze sa neuskutocni

Přidal se 01. 04. 2016
Napsal 68 příspěvků
Aktivní před 11 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele misog

tak si aj odpoviem ;) podla SA cakat par dni (14) potom budu kontaktovat o dalsich moznostiach resp postupe

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele aa

Dneska jsem zavolala do Finnair a dostali jsme náhradní let. Sice o den dřív, s dvěma přestupy a s nocí v Helsinkách, ale za tu cenu se to pořád vyplatí, byla by škoda si nechat vrátit peníze.

Přidal se 01. 04. 2016
Napsal 68 příspěvků
Aktivní před 11 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele misog

P. ale asi kupovane priamo cez finnair ze? ci ?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele aa

misog - ano, přímo přes finnair. Ale náhradní letenky by měl nabídnout snad každý prodejce.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

Ano, akorat rerouting uz neni ve stejnych dnech a je problem s ubytovanim, takze jsme stornovali. Cenove prijatelny je pouze ten hostel. Aspon se uvolnilo par pokoju po nas :) Uzijte si, kdo jede. My jsme to odpiskali. Pokud nechcete rerouting, tak mi jeste nabidli letenku na 2 letiste do Laponska ve Finsku. Ale to me nelaka, na 5 dni to nema cenu. Pro full payback musite zazadat u spolecnosti nebo primo u Finnair, pokud jste koupili tam. Skoda no, cena byla super.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

jinak mame s kamosem 2 duvody proc nejet, jeho bude rodit v tom terminu, moja asi o tydne pozdeji, takze je to v terminu, kdy uz vetsinou lidi doma netrpelive cekaji, ja jsem chtel cekat na Spicberkach, ale asi to tak melo byt. BTW peo drzitele zbrane a ZP, za 55EUR/cesta si muzete vzit svou zbran dle specifikaci syselmana, ale je treba zadat predem o dovoz a v CR europass.

Přidal se 30. 12. 2014
Napsal 13 příspěvků
Aktivní před 10 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele tatranka

Letí někdo 29.6.-3.7.? Sice to stálo dost sil a telefonátů, ale nakonec přesměrováno na přijatelný routing.

Přidal se 01. 04. 2016
Napsal 68 příspěvků
Aktivní před 11 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele misog

Standa a cez SA alebo priamo kupovane,? SA ponuka zial len Kittila alebo Rovaniemi

Přidal se 01. 04. 2016
Napsal 68 příspěvků
Aktivní před 11 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele misog

diky za kazdu info , ja celkom nerozumiem, ale ak fin zrusil lety do HEL - LYR na leto, akym sposobom sa tam da dostat - mozu nahradit / nahradia let cez inu spolocnost cez ine letiska ?

Přidal se 30. 12. 2014
Napsal 13 příspěvků
Aktivní před 10 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele tatranka

Ano kupováno přes Finnair.com. Primárně je nabízeno trasování PRG-HEL-OSL-LYR a zpět. Jsou tam ale dlouhé časy na přestup.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele joseeph85

Ahojte, my sme tiez kupovali letenky cez Student Agency, ale nejako sa tam nevedeli rozhybat s nahradnym riesenim. Zavolal som priamo na customer care do Finnair a do polhodky sme mali vyrieseny rerouting na Spicbergy. Stacilo len povedat, ze ide o tento problem so Spicbergami a dat cislo rezervacie a poslali nahradne riesenie a moznosti, ak v dany den uz nebol ziadny let k dispozicii. Je to sice teraz komplikovanejsie s prestupmi, ale aspon to nie je zrusene. Cesta tam cez PRAHA-HEATHROW-OSLO-SVALBARD a naspat SVALBARD-OSLO-HELSINKI-PRAHA Je tam kombinacia viacerych leteckych spolocnosti a cena sa samozrejme nemenila, vsetko zariadil Finnair. Ak chcete vediet viac, preco bol povodny let zruseny, tak si pozrite tento link: http://icepeople.net/2016/03/30/finnair-grounded-norway-refuses-to-allow-direct-flights-between-helsinki-and-svalbard-citing-1978-agreement/

Přidal se 30. 12. 2014
Napsal 13 příspěvků
Aktivní před 10 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele tatranka

Máme to podobně. PRG-FRA-OSL-LYR-OSL-HEL-PRG. Jen bude problém s kufrem. Kupoval jsem letenku bez kufru a ten teď půjde doplatit až na check-inu a za větší peníze...

Přidal se 25. 10. 2015
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jacil

Už někomu vrátila SA peníze za zrušený let na Svalbard? Ptal jsem se, napsali 30.4. že v nejbližších dnech pošlou dobropis, mám prý čekat. A nic. Ticho po pěšině. Zajímá mě, jestli už to někdo od nich dostal. Nechci je zbytečně uhánět, ale nerad bych, aby na mě zapomněli.

Přidal se 25. 10. 2015
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jacil

Do dnešního dne mi Student Agency nevrátila peníze za Finnairem zrušené letenky! Měl jsem koupené pro dvě osoby a tvrdí, že jim Finnair vrátil pouze za jednu. Pokud to platím SA, tak by mi to měla vrátit SA a co jim píše Finnair mě nezajímá. Už jsem z toho velice naštvaný, ty peníze mi chybí. Jak to řešit? Telefon uvedený v mailech neberou, v mailech pouze slibují. Budu je snad muset zažalovat???!!!

Přidal se 01. 04. 2016
Napsal 68 příspěvků
Aktivní před 11 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele misog

prave mi prisiel email http://www.finnair.com/fi/gb/info mali sme ist 29.6. - 3.7.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lukas

Nápodobně. Já to i uvítal, byla by to tak i tak čára přes rozpočet :-)

Přidal se 25. 10. 2015
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jacil

Potřeboval bych poradit jak postupovat teď, když ty lety v létě na Svalbard byly zrušeny a chci vrátit peníze. Trochu v tom tápu.

Přidal se 01. 04. 2016
Napsal 68 příspěvků
Aktivní před 11 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele misog

skoda no (1. zruseny let) , prosim ta, treba asi kontaktovat studentagency ohladom zrusenia, kedze do Helsink ma netreba, alebo to bude zrusene cele automaticky?

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4313 příspěvků
Aktivní před 20 hod
Zobrazit profil

Budete kontaktováni :)

Přidal se 01. 04. 2016
Napsal 68 příspěvků
Aktivní před 11 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele misog

dik za info

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele saaasik

Ahoj vsichni, letim v terminu 6.-12.6. a letim sam. Kdyby se chtel nekdo pridat, treba jen na cast pobytu, budu rad. Kdyztak napiste na: saaasik@gmail.com

Přidal se 28. 01. 2015
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 10 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele aladyn

Achjooooo, nesmim bejt tak linej a dva dny po tom co to objevim se na to nepodivat. =D

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jirouch

Tak jsem koukal, že letenky jsou už o hodně dražší...

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4313 příspěvků
Aktivní před 20 hod
Zobrazit profil

Tak že by přeci jen chybička..? Skok o 8 tis. je dost :/

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele pepamoravec

Tak jsme asi měli štěstí. Já to platil dnes kolem 11 hodiny za 5800 Kč/osoba a od 14 hodin už je to těch 13500 Kč/osoba. Myslíte, že by Finnair uznal chybu a letenky stornoval? To bych byl poněkud smutný ... :-/

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele pepamoravec

S přítelkyní letíme 20.6.-30.6. Díky za tip. Pokud někdo letí stejně a chce se domluvit na nějaký výlet, dejte vědět ;-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele xdanhelt

Zdravím, my jedeme s přítelkyní 18-26.6., takže klidně budeme pro nějakou společnost :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele redina.tomas

Jsme tam ve stejnem terminu... urcite se budeme chtit s nekym potkat. Nejaky kontakt? :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele xdanhelt

určitě, email je xdanhelt (at) gmail.com, budu čekat na zprávu :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele redina.tomas

Odesláno :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele redina.tomas

Jedeme výprava tří lidi 20.6. - 28.6. Díky moc za tip :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele cestujlevne

Dotaz na zdejší zkušení cestovatele: jak to bývá s kapacitami pro ubytování a flexibilitou při úpravách rezervace? Budu tam od 11. do 19. června a jednu noc bych chtěl strávit v Barentsburgu. Zatím jsem narazil na několik varování, že je dobré mít na stejnou dobu rezervaci ubytování i v Longyearbyenu, kdyby do Barentsburgu nebylo možné doplout. Má s tím někdo zkušenost?

Přidal se 09. 01. 2017
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 6 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Borda

V téhle době - červen - už je Barenstsburg běžně dostupný. My tam byli koncem května a doplout tam šlo bez problémů, led nikde, a co jsem zjišťoval, tak by to na 99% neměl být problém. Pokud jde o Pyramiden, tak tam to bude těsné. Nám se tam doplout nepodařilo, jen na dohled. Ale zase jsme cestou viděli medvěda.:)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele cestujlevne

Díky za info! Pyramiden mě tolik netrápí, tam nocovat nechci :) Ve všemožných tipech k Barentsburgu se ale zmiňoval nejen led, ale i riziko rozbouřeného moře (kvůli kterému se zase doporučuje nenechávat noc v Barentsburgu na konec výletu, aby v případě špatného počasí nebyl problém stihnout letadlo).

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele petr

Ahoj, dá se ještě najít za tu cenu nějaký termín na týden v 6/2016? Nebo už ty ceny poskočily nahoru obecně?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele tomashrubon

Chci se zeptat, můžu dodatečně změnit na letence číslo pasu, mám ho teď prošlý, použil bych zatím číslo občanky, Díky

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lukas

Tomáši, číslo pasu lze aktualizovat při odbavení na letišti, při rezervaci letenky se číslo dokladu ani nemusí zadávat, pokud je rezervujete přes náš odkaz.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

ano cislo pasu se nemusi zadavat...

Přidal se 28. 08. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele DAJ

Zdravim. Neleti nahodou nekdo 29.6.-3.7.???? Nechce se mi samotnemu:)

Přidal se 28. 08. 2014
Napsal 5 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele DAJ

Popripade nejaky jiny termin v cervenci:) kdyz tak napsat dajcamaro@gmail.com

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele bajgar.tom

Spicberky jsou pecka. S Prokym jsem tam byl min rok v kvetnu...v lete to tam je jak u nas v breznu ci chladnejsim dubnu. Asi 10 az 16st kdyz se zadari ;-) mistnaci se i koupou... Pokud chcete kemp,tak jenu letiste s tim,ze pokud chces jit z letiste pesky do mesta,mel bys mit u sebe zbran... Pujcuje se na zaklade vypisu z rejstriku trestu...Vase povinnost je vyhybat se medvedum, delat vse proto,abyste ho nemusel zabit...je to totiz pak vysetrovano... Priroda je nadherna, ale je tam draho ;-) jinak alkohol kupujete na letenku,je tam mesicni pridel, a na letenku vam prodavacka napise,co muzete jeste koupit ;-) jinak velmi doporucuji nastivit po vode ruske mesto s Leninem na namesti :-D

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele honza

ahoj - zajímalo by mě více z tvých zkušeností :) nemáš to někde sepsané? nebo cokoliv? :) díky H

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele honza

díky Lukáši!

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele cestujlevne

Letenka koupená, díky moc! Letím 11. 6., vracím se 19. 6. a budu tam sám samotinký, tak doufám, že to přilákalo hodně fajn lidí!

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele soukup.ondrej07

Cau Dave, prosimte, chtel bych koupit 23.-31.7. 2016, ale u Vas ci u Finnairu nelze bookovat, protoze nabizi lety max 11 mesicu dopredu. Na serveru FlyHi mi to umoznilo udelat rezervaci,ale trochu se obavam, aby to nebyl podvod. Nemas zkusenosti. Radeji bych letenku vzal pres Vas,ale v nabidce (zatim) neni

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

kdyz kliknes nahore na rezervuj >> tak to jde... hledas na spatnem miste :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele soukup.ondrej07

Nepodařilo se získat žádné nabídky...Pro termin 23.-31.7.2016 nejde...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

Diky Dave za tip k letenkam, vzhledem k rodinym povinostem jsem si uz rekl, ze nikam nepojedeme, ale za tu cenu se to neda :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

jak dokoupim kufr? Chcou s nama jet dalsi 2ks, ale pri rezervaci to nejde a u finnairu nechci zakladat ucet. Diky

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

ok dikes

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

diky kupene 2 ks pro borce z Ostravy - 25-30.6. kdyz nekdo pojede v tom terminu, dejte vedet, btw jak je to tam s kempem? Zbrojni prukaz neni problem, puska se tam pry da pujcit taky, nebo vsici valite booking? :)

Přidal se 15. 07. 2015
Napsal 12 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele S4TW

Co jsem si tak pročítal, tak je tam snad jen jeden kemp, kde se dá normálně kempovat, ale cenově se to oproti třeba hostelu nijak nevyplatí, snad dokonce naopak, tak nevím.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

jo zkusim to vygooglit, ale pokud je to tak, tak se to ani neoplati :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele okafna

Kemp je hned vedle letiště. http://www.longyearbyen-camping.com/index.php?id=191&L=5 Do města je to ale pak asi 2 km a pokud nemáte objednané nějaké aktivity, tak do města tam jezdí bus jen když přilétá/odlétá letadlo. Zato ale je tam nádherný výhled na moře a hory v pozadí. Je tam pak společenská místnost s kuchyňkou, kde se dá uvařit něco k jídlu (supermarket nebo restaurace jsou velmi drahé), záchody a za cenu 10 NOK dostanete žeton, který vám zajístí 5 minut teplé vody ve sprše. Spal jsem tam 6 dní a bylo to velmi fajn. Až na jeden den, kdy hodně foukalo a měl jsem strach, že mi to odnese stan, tak se zatížil několika kameny. Jiank doporučuji si objednat plavbu lodí do ruských měst Barentsburgu nebo Pyramiden.

Přidal se 15. 07. 2015
Napsal 12 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele S4TW

Jinak dalším velkým nákladem jsou samotné výlety, co jsem tak koukal, tak se pohybují od 2000,-Kč na osobu výš... takže takové 3 dny na Špicberkách vyjdou na 30 000,- (letenky, ubytování, výlety) pro dvě osoby, ale i tak to musí být paráda :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

15tis os se mi nezda moc :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jiri

Cau Hani, mam to koupene na stejny termin, jedu sam, takze se klidne muzeme nejak spojit...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

Jirka, tak dej kontakt, jsme 4ks. Mame ubytko v Coalminers hostel. Krome prvni noci po priletu.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kolar.viktor

Dave chci se zeptat, koupil jsem 2 letenky na termín 1.-7.6. Lze nějak ještě přehodit termín na pozdější datum v červnu?

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4313 příspěvků
Aktivní před 20 hod
Zobrazit profil

Pokud je zaplaceno, tak bohužel.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kolar.viktor

Nevadí, tak snad to bude dobrý i takto začátkem června. I tak díky.

Přidal se 02. 11. 2014
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Oskarek

14-21.6. 5ks, díky moc za tip :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele vladkavlckova

Ahoj, je u Finnair mozne prevest letenku na nekoho jineho a pripadne za kolik? Moc diky!

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4313 příspěvků
Aktivní před 20 hod
Zobrazit profil

Ahoj, nelze - tarif nese striktní podmínky. Není možné ani storno.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele pavlaa.s

Super. Díky moc za tip. Koupeno v termínu 15-23.6. Za 123,7 liber. budgetair.co.uk Placeno VISA debetkou bez poplatků. Už se tešíme. :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele duben.martin

Ahoj Pavlo, to budu rád, když se tam třeba potkáme, jedu nakonec sám. Nikomu se nechtělo tak šíleně daleko na sever :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele pavlaa.s

To budeme rádi, když se potkáme. Strženo 9400 Kč za 2 letenky. :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele duben.martin

Paráda :-) Já přiletím od 16-19.6.2015. Toužil jsem potom místě několik posledních let :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

Mates - jsme 2 mozna 3ks z Ostravy, a jedeme asi stejny termin, muzeme so scuknout...

Přidal se 16. 06. 2015
Napsal 98 příspěvků
Aktivní před 11 dny
Zobrazit profil

Jsem taky z Ovy a špicberky mě taky hodně lákaly vždy, Tady se hromadně letí druhá půlka června, taky o tom pouvažuji :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele duben.martin

HaniX - Super! Určitě se potkáme nejpozději na letišti, ale jsem určitě pro se domluvit a naplánovat tam nějaký výlet :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele duben.martin

Robfoxx - Moc bych neváhal, už jsem to našel na několika zahraničních portálech a je to fakt unikátní nabídka, takže myslím, že letenky budou v průběhu max. pár hodin prodané..

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

jsme otevreni i dalsim terminum :) musim mit finnair ucet? nemam u sebe cislo pasu kua

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

Robfoxx - 25-30.6. Ostrava, muzu sehnat jizdenky na vla 69-./os cesta, pokud bude zajem. Mates - tak jiny termin, uzij si to...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

toz jedeme zatim 4ks z Ostravy :) 25-30.6.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele david.kondelka

Jako fakt mi to nedá, že musím zareagovat. Nemám s tímto serverem nic společného, ale považuji jej za zajímavý a i když jsem zatím přímo nevyužil žádné nabídky (i když nad British Airways a jejich First Class jsem už i uvažoval :-), tak pokud by mi pomohl najít super letenku, tak bych se aspoň snažil koupit tu letenku z jejich odkazu, aby z toho něco měli. Ale abych tady napsal díky moc za tip, letenky jsme si koupili jinde, tak to bych raději ze slušnosti ani neříkal, obzvlášť když úspora je asi 200 Kč na letenku, ale vy jste díky tomuto serveru ušetřili mnoho tisíc korun ...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

4ks Ostrava pres cestujlevne.com - ja jsem se ptal na ten ucet, protoze jsem myslel, ze kufry se musi prikupovat pres finnair.com, kde je treba user..

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele alessamdro

Pane Kondelko, vždy kupuji letenky, tam kde je to nejlevnejsi. Prome je to stejne zbozi jako kdyz si objednam napr. fotak z internetoveho obchodu misto kamenneho. Jsem cenove orientovany jako vsichni ostatni. Vsechny podobne letenkove servery beru jako zaklad k nakupum. Delam snad neco spatne? Když chci ušetřit a letenky jsou kryté evropským pravem? Pochopte, že kupují naprosto stejnou věc, ale za nižší peniz. A všichni co znám to dělají stejně. Vim, že provoz není zadarmo, ale dnešní konkurenci kdo usetri, té má. Nemám také nic společného s zadnym lowcost serverem. Jsem jen chytrý koncový zákazník.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4313 příspěvků
Aktivní před 20 hod
Zobrazit profil

Zastavme debatu dřív, než se zase někam zbytečně zvrhne.. :) Na HaniX nebylo vůbec nic mířeno, děkujeme za nákup. Davide, díky za všímavost a hlavně fér přístup. Nemohu dodat nic víc, než že s tebou souhlasím. Aleši, stejnou letenku jste si nekoupil a nikdy u žádného jiného prodejce nekoupíte. Služby, které s rezervací přes nás získáváte nemají konkurenci. Díky Student Agency máte 24 hodinovou podporu aj výhody. Pokud by konali všichni jako vy a vaši známí, nikam byste neletěl - nebo byste si snad tuto letenku našel sám? Pro nás, i ostatní servery, jsou provize životně důležité. Chápu, že někomu nejde přes prsty to, aby za nákup vaší letenky dostal někdo 180 Kč provizi, nedej bůh když vám ušetřil pouze a jen 5000 za osobu. Pro nás každá koruna znamená nové a nové možnosti, které se vrátí především zpět VÁM.. Šetříte tak jen sám na sobě ;) A ještě poslední informace - ceny máme nejnižší a vždy směřujeme tam, aby byl koncový zákazník - vy - nejspokojenější. Přeji vám, aby let proběhl jak má a nemuseli jsme spolu v poradně řešit situaci, že budgetair nereaguje a vy jste přes půl roku bez peněz a letenek. Cestování zdar! :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanixov

me ta stovka nezabije a pokud to tak budou delat vsichni "chytri spotrebitele" delat, tak priste si akce budes hledat sam, toto neni opravdu moc eticke :) ale ceska vycuranost neznam mezi, samozrejme pravo na to mas... akorat je to kratkodobe reseni, pak uz nebude mit kdo ukazovat na podobne akce, nejsem clen ani majitel cestujlevne :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele alessamdro

Samozřejmě že mate pravdu. Vim moc dobře, že bych se bez vás i konkurence o letenkach nedozvěděl. Jen za stejnou sluzbu/zboží zaplatim komu chci ja. Je jen můj problém, že koupim bez české podpory. Namam nic proti vasemu businessu. A rozhodne vám nechci ublížit. Je to je reakce na pána Kondelku Btw. Já už tam byl a na letenku si můžete koupit 30 piv a litr destilátu. Pro HaniX termín česká vycuranost je irelevatni. :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele david.kondelka

Pane Aleši, moc chytrý koncový zákazník nejste. Jsem na 150% přesvědčen, že tuhle letenku byste sám nenašel, a to se jedná o promo tarif, který je vlastně jinak veřejně dostupný. A na 1000% jsem přesvědčen, že byste nenašel žádný tzv. chybný tarif, které se tady často objevují (ano, někdy je letecká společnost zruší, ale mnoho lidí už takhle za pár korun procestovalo nemalý kus světa). Nebo jste snad někde viděl, že by aerolinky "vyřvávaly", že mají New York v chybném tarifu za 3000 Kč? Možná se ptáte, proč tvrdím, že nejste chytrý koncový zákazník - protože právě kvůli oněm ušetřeným mnohdy jen desetikorunám zaniklo už mnoho podobných serverů, nebo si je provozovatelé nechali jen pro zábavu. Kdyby to takhle dělali všichni, tak zaplatíte řádově v tisících více, protože si takové letenky nenajdete. I ta informace totiž stojí peníze, nemluvě o tom, že koupí letenky na zahraničním serveru získáváte i zahraniční podporu, anebo jen "podporu" což pro někoho může být problém. Víte, kolik lidí už bylo zklamaných jen díky tomu, že si koupilo letenku přes "levný" zahraniční server, kdy jim to ukazovalo úplně jinou (rozuměj nižší) částku v korunách, než to pak strhlo z karty? A to vše, jak Vy píšete, v souladu s evropským právem. Taky vezměte v potaz, že ne vždy vše končí nákupem letenky. Máte jistotu, že v případě změny letu, zrušení letu apod. Vás ten levný letenkový server na to upozorní? Kde budete ty změny hledat? A co když budete potřebovat na letence udělat změnu Vy? Podobných dotazů by se dala najít spousta a na mnoho z nich byste zřejmě neznal odpověď. Věřte, že vím, jaké jsou provize za prodej letenek a ti kluci, co to tady dělají, si ty peníze zaslouží, ale Vám je to stejně jedno ... stejně jako je Vám jedno, že tohle není jen letenkový server, ale i jakási komunita lidí - cestovatelů, protože pro Vás je důležitá jen cena. A až tady ten server třeba nebude (a ani jiné, které podobně "nepřežijí"), tak vězte, že jejich provozovatelé budou dále létat za pár korun, ale vy si pořádně připlatíte.

Přidal se 09. 06. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele cody

Davide, každý chytrý zákazník samozřejmě chápe tyhle základní zákonitosti a podle toho také jedná. Pak existují ještě "chytří zákazníci" jako je pan Aleš, kteří nikdy nic nepochopí, takže bych se vůbec nevzrušoval. Takoví chytrolíni doplatí časem sami na svou "chytrost"?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele ivanslivka84

dokazem pochopit, ze niekto vycuca know-how a potom ho uplatni niekde inde... ale nedokazem pochopit preco sa tym este ide chvalit tam odkial ten know-how ma.. to je ako ked podakujem susedovi ze mi pozical vrtacku a dodam ze som mu pret*ahol zenu ;) nemam rad student agency a nerad platim zbytocne poplatky, ale ked viem, ze tych par eur naviac pomoze chalanom z cestujlevne.com, tak s tym dokazem zit a nevadi mi to.. taktiez by mi nevadilo ak by som si tu musel platit clenstvo... proste chalani mi uz usetrili dost penazi a dostali na dost vela miest na to, aby som musel pozerat na par eur..

Přidal se 11. 09. 2012
Napsal 779 příspěvků
Aktivní včera v 22:25
Zobrazit profil

Těm chytrákům odborně říkáme "hladové větve" :-)

Přidal se 27. 09. 2012
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Offloaded

"dokazem pochopit, ze niekto vycuca know-how a potom ho uplatni niekde inde…" Tak o tom by ti "chalani" z cestujlevne mohli leccos vyprávět.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele ivanslivka84

kupene.. 2-10.7.2016 ;) Dave, mas u mna dalsie pivo ;)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lukas

Ivane, mám stejný termín :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele ivanslivka84

super :) som rad, ze konecne spoznam niekoho z teamu, ktory mi pravidelne pripravuje dovolenky :))

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele duben.martin

Dave, díky moc! Udělal jsem rezervaci a hned i platbu přes ČS, takže by to zrušeno být nemělo, ne? Koupeno od 16-19.6.2015 i s pojištěním ze zdravotních důvodů. Můžeš mi prosím říci, jak to pak řešit, kdyby člověk náhodou onemocněl? Neschopenkou od doktora? Vždy se ty ceny nejlevněji pohybovali skoro kolem 8000,- a to strašně dlouhé termíny s přestupem v Oslu s Norwegian. Ještě jednou díky!

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4313 příspěvků
Aktivní před 20 hod
Zobrazit profil

Ahoj, pojištění funguje tak, že pokud z vážných důvodů nemůžeš odletět (ztráta zaměstnání, nemoc, úmrtí v rodině), hradí ti pojišťovna ušlý zisk na letence. V tomto případě jsou letenky nestornovatelné, takže plnou částku. S rušením nepočítám, po Evropě se snad nikdy nestornovalo - jen je reálnější brzké upravení ceny na vyšší, případně konkurenční boj s Norwegianem, to však délku přestupu stejně nevyřeší.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele duben.martin

Hlavně jsem nějakou dobu žil v Polsku a tam se často na stránkách fly4free.pl odehrával boj, že byli lety z Gdaňsku přes Oslo. O této variantě s Finnair slyším vůbec poprvé :-) Díky za odpověď. Máš nějakou osobní zkušenost se Špicberky?

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4313 příspěvků
Aktivní před 20 hod
Zobrazit profil

Já ne, Proky má a v létě i Lukáš :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kepler

Mates: Není to 100%, jak píše Dave. Letecká společnost ti vrátí nevyužité letištní taxy (cca stokoruny až nic), pojišťovna pak do celkových 80% z ceny letenky.

Avatar uživatele

Nechceš klikat? Přidej se mezi nás! (pokud nejsi robot)

Další akční letenky

Východní trip: Kyjev, Baku i Tbilisi v jednom
-54 %

Jedem!

Přímé lety z Pardubic do Londýna během podzimu
-60 %

To budou fotky!

Zapomenutá La palma z Berlína
-60 %

Tam jsi ještě nebyl!

Další akce
Zavřít
Ikona pinu
Norsko  

Země trollů a nepopsatelné přírody

Norsko (norsky Norge) je jednou ze skandinávských zemí, která se rozkládá na nejsevernějším cípu Evropy, Skandinávském poloostrově. Západ země omývají Atlantický oceán a Norské moře, na východě země sousedí se Švédskem, Finskem a Ruskem.

Země je známá díky bohatým nalezištím ropy a vysokému životnímu standardu. Nedílnou součástí Norska jsou však také kilometry dlouhé fjordy, národní parky, jezera, ledovce, náhorní plošiny a další přírodní úkazy.

Průvodce pro Norsko