UBER na letišti

UBER jako jediná taxislužba na letišti Praha

2022-12-22T10:10:01+01:00

V tuzemsku s revoluční novinkou přichází Letiště Praha. Od února 2023 dojde ke změně oficiálních poskytovatelů taxislužeb na letišti a na místo tradičních taxikářů bude cestujícím odvoz z letiště poskytovat technologická platforma UBER.

Hlavní a zásadní změnou pro cestující je fakt, že cenu za odvoz budou znát předem a za žádných okolností se nezmění. Třeba z důvodu nutné objížďky nebo čekání v koloně, jak to u taxikářů bývá zvykem. Zároveň jsou maximální ceny stanovené nařízením, a to jak pro cesty po Praze, tak i mimo hlavní město.

Objednat vůz budete moci pomocí aplikace UBER, webových stránek nebo kiosků na letišti. Platba poté proběhne hotově nebo kartou, tak jak je zvykem.

Po objednání cestující získá SPZ, model i barvu vozu. Navíc Letiště Praha zohlednilo i ekologický dopad a nově minimálně každá desátá jízda musí proběhnout elektromobilem.

Ze změny poskytovatele taxislužeb tak jasně benefitují cestující.

V zahraničí, zejména na asijských letištích, je zvykem již několik let, že taxislužby poskytují obdobné platformy jako je Uber, Grab, Go-Jek,...