2. Asie
  3. 19 dní v jihovýchodní Asii - Singapur - Malajsie - Langkawi

19 dní v jihovýchodní Asii - Singapur - Malajsie - Langkawi

Malajsie projetá autobusem s batohem na zádech
Cestopis z roku 2019 napsala Veronika

Zážitky pro tebe sepsala Veronika

13. 10. 2020, poslední aktualizace 2020-10-13T16:33:26+02:00

Veronika a procestovala 18 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsala pro tebe 1 cestopis .

mirjur

Moc pěkné, dobře sepsané, pečlivě sestavený itinerář... díky za inspirace. Možná bych ze Singapuru přejel jen do Johor Bahru a pak do KL letadlem, ale to je detail.

Ale oni chtěli navštívit i Malakku, která je cestou do KL.

Bulharsko a Řecko 2020
David Hosl 2020-10-30T21:09:48+01:00 0 komentářů

Běžecky po pobřeží Bulharska. Rodinné ALL IN na Rhodosu. 2v1. Rok 2020 bude v dějinách cestování (a nejen v nich) už navždycky zapsaný černým písmem. Celosvětová pandemie novým typem koronaviru a jím způsobeným onemocněním zvaným COVID-19 obrátila svět vzhůru…

Lanzarote - kanárská brána do pekel
Tesna 2020-10-28T21:34:39+01:00 0 komentářů
Španělsko 2017

Když už jsem letos sepsal cestopisy ze tří Kanárských ostrovů, řekl jsem si, že dopíši i ty další dva ostrovy, které jsme doposud navštívili. . I když asi nebudou tak úplně bezprostřední jako ty, které vznikají ihned po našich cestách, s odstupem času pak naopak ukáží to, co v nás zanechalo ty nejsilnější dojmy. A začnu ostrovem Lanzarote,…

PORTUGALSKO COVIDOVĚ

Tohle není cestopis - jen pár střípků z blbé doby covidové.... Anticovidové restrikce nabírají na síle a sluneční svit právě naopak. Proto je potřeba se někam ztratit.... Nejlépe tam kde je to naopak. Snad už jen jedinou zemí na světě která se nás neštítí je…

Goteborg
Šárka Skrbková 2020-10-27T11:48:04+01:00 5 komentářů
Švédsko 2020

na skok do Švédska. Tak jsem našla zpáteční letenku za 258 Kč, no nekupte to. Ale i teď seženete akce do 600 Kč za zpáteční letenku a Švédsko pořád umožňuje volný vstup bez nutnosti karantény nebo negativního testu na…