2. Agadir - Vánoce v Africe

Agadir - Vánoce v Africe

Zimní výlet do Maroka, kde jsme strávili týden na Vánoce, a odvezli si spoustu spíše rozporuplných vzpomínek.
Cestopis z výpravy „Agadir 2017“ z roku 2017 napsal Tesna

Zážitky pro tebe sepsal Tesna

15. 11. 2020, poslední aktualizace 2020-11-15T14:58:24+01:00

Tesna a procestoval 22 zemí světa, nejvíce Evropu a Střední Ameriku. Na Cestujlevne je už 4 roky, napsal pro tebe 29 cestopisů .

Jan Pirič

Jak to tak čtu, tak se mi zase po Maroku začíná stýskat :D Každopádně - ty dvouhodinové fronty na letišty musely být strašný, ale holt se tohle občas stane, máme rekord asi hoďku a půl z jiné africké země, no - nedivím se tomu. Ohledně vašeho smlouvání, všechna čest, takhle tvrdě bych to asi nedal. Prodej alkoholu v Agadiru mě docela překvapuje, my jsme v Maroku na alkohol opravdu nenarazili a pivo za 35 je sen. Přijde mi, že je fakt škoda, že jste nezkusili půjčit auto a vycestovat taky někam po okolí, přišli jste o hodně. Každý město je totálně odlišný. :)

mirjur

Jj, taky jsem si říkal, že na to smlouvání bych neměl nervy... vždycky radši odcházím. Manželka ta to taky umí, vždycky řekne, že dá nějakou nesmyslně nízkou cenu (třeba desetinu), až je mi to trapné... :-)

Další cestopisy, které napsal Tesna

Gran Canaria - konečně na plný plyn - díl 2.
Tesna 2021-12-11T21:28:56+01:00 0 komentářů
Španělsko 2021

Pokračování našeho putování po ostrově - divoké vnitrozemí i návštěva unikátního akvária.. Nejdelší denDalší den po osvěžení v bazénu vyrážíme na to, na co jsme se ty dlouhé roky těšili. Na cestu divokým horským vnitrozemím. Opouštíme Playa del Inglés a po silnici GC-60 míříme na sever do…

🙏 Praktické
Gran Canaria - konečně na plný plyn - díl 1.
Tesna 2021-12-03T18:57:54+01:00 0 komentářů
Španělsko 2021

Aktuální cestopis z rušného ostrova, kde už to zase normálně žije.. Před 5 lety, v roce 2016, jsme navštívili třetí největší z Kanárských ostrovů – Gran Canarii. A už při této první návštěvě nás tento ostrov, podobně jako všechny ostatní doposud na Kanárech…

Kypr od východu na západ - díl 2.
Tesna 2021-11-27T15:27:59+01:00 1 komentář
Kypr 2017

Přesun do Paphosu a průzkum západní části ostrova včetně cesty za sněhem na nejvyšší vrchol.. Paphos má dvě části, město v mírném svahu a rozlohou dnes mnohem menší přístav, kde je soustředěna většina památek a který je turisticky vděčnější. My bydlíme na samém okraji města, kousek od…

Kypr od východu na západ - díl 1.
Tesna 2021-10-31T18:02:48+01:00 0 komentářů
Kypr 2017

Cestopis sepsaný v době lockdownu o trošku starší cestě po řecké části ostrova, kde jsme strávili 10 dní v květnu 2017. První část zachycuje náš pobyt na východě v okolí Ayia Napa. . Po pár našich prvních samostatně organizovaných dovolených na Kanárech jsme si ověřili, že to skutečně není žádná raketová věda, člověk se chvíli zabaví plánováním a to vše pak podnikne za často…