2. Asie

Cestopis z výpravy „Asijský zápisník“ z roku 2019 napsal Ivo Hama

Zážitky pro tebe sepsal Ivo Hama

27. 08. 2019, poslední aktualizace 2019-08-27T09:46:08+02:00

Ivo Hama Na Cestujlevne je už 5 měsíců, napsal pro tebe 4 cestopisy .

Avatar uživatele Breathe
Breathe

Musím říct, že jsem o existenci tohoto místa neměl ani ponětí. Vypadá to jako slušnej bizár, ale vidět bych to chtěl. :)

Avatar uživatele Michal
Michal
  • Právě online

Díky. Pomohlo mi to rozhodnout se kam ve Vietnamu (ne)jet :)

Ivo Hama

Samozřejmě je to čistá komerce, ale ani jeden z nás nelitoval, že jsme to viděli...těžko se to vysvětluje, je to bláznovina

Ostrov BOHOL, Filipíny
Marcos San 2020-02-22T08:57:44+01:00 0 komentářů
Filipíny 2020

Ostrov Bohol rychlýma očima za 2 dny. Ahoj, rádi bychom se dnes podělili o naše zážitky z krátké návštěvy ostrova Bohol.  Pokud vy Vás něco zajímalo, napište, rádi Vám odpovídme. M.https://www.potapeni.info/post/b...ip%C3%ADny

Bulharsko podle KAČKY
Jarda 2020-02-21T11:13:52+01:00 0 komentářů
Bulharsko 2020

Cestopis, ve kterém se nedozvíte v podstatě nic, co už byste nevěděli od Kačky.. Úvodem úvodemNejprve bych chtěl poděkovat Kačce a jejímu cestopisu o Sofii (https://www.cestujlevne.com/cest...kacku-1096), ze kterého jsem čerpal spoustu informací a inspirace. Itinerář jsem ale…

14 dní ve Vietnamu od severu po jih 1/3
Tomáš 2020-02-21T10:54:35+01:00 0 komentářů
Vietnam 2019

Cestovatelská sebevražda. Zvládnout během 14 dnů sever, střed i jih Vietnamu (část 1). Praha-Curych-Ho Chi Minh za pěkných 11.500 Kč se zdá být jako fér deal. Jako vždy, nejdřív letenky a potom plánování. Zběsilý itinerář, který nakonec vyhrál, na dovolenou moc nevypadá.Část 1/3 -…

Roadtrip Maroko aneb co se dá stihnout za 4 dny
Kateřina 2020-02-19T19:42:27+01:00 2 komentáře
Maroko 2020

1400 km: Marrákeš, úžasný vodopád Uzúd, cesta skrze pohoří Atlasu, nevšední noc v poušti u Merzougy, parádní projížďka na velbloudech, soutěska Dades Gorges a ksar Ait Ben Haddou . Termín 9.-13.2.2020Tento trip do Maroka vznikl v podstatě náhodou. Jednoho listopadového dne jsem si trošku hrála s mým oblíbeným vyhledávačem levných letenek (Azair) a po krátkém hledání jsem…