2. Asie

Cestopis z výpravy „Asijský zápisník“ z roku 2019 napsal Ivo Hama

Zážitky pro tebe sepsal Ivo Hama

27. 08. 2019, poslední aktualizace 2019-08-27T10:46:08+02:00

Ivo Hama Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 4 cestopisy .

Avatar uživatele Breathe
Breathe

Musím říct, že jsem o existenci tohoto místa neměl ani ponětí. Vypadá to jako slušnej bizár, ale vidět bych to chtěl. :)

Michal

Díky. Pomohlo mi to rozhodnout se kam ve Vietnamu (ne)jet :)

Ivo Hama

Samozřejmě je to čistá komerce, ale ani jeden z nás nelitoval, že jsme to viděli...těžko se to vysvětluje, je to bláznovina

Kyrgyzstán 2021
Petr Parizek 2021-08-02T13:30:03+02:00 6 komentářů

aneb úchvatná země, v této době bez turistů. Naše plánování začalo v době, kdy cestovat po světě bylo povoleno a normální. Bohužel vyšší moc tomu chtěla a náš odlet se posunoval a posunoval. Ale neb nic netrvá věčně, i naše cesta mohla začít.…

Nejstrmější ostrov světa: kanárská La Palma
Avatar uživatele Jan Chrastina
Jan Chrastina 2021-08-01T14:16:13+02:00 2 komentáře

La Palma je ostrovem mnoha NEJ. Je rozmanitý, každému může nabídnout něco jiného a vždy půjde o nezapomenutelné zážitky. Jelikož není kanárská La Palma ještě tak moc zasažena přívalem turismu, jedná…

📷 Krásné fotky
Stromboli & Vulcano [Sicílie]
Jan Klíma 2021-07-28T18:31:35+02:00 17 komentářů
Itálie 2021

Sopečné ostrovy u severního pobřeží Sicílie jsou tím největším klenotem Itálie, jaký jsem doposud objevil.... Vždy mě fascinovaly přírodní živly. Před pár týdny jsem si tak řekl, že je čas konečně zvednout zadek a jít se mrknout na nějaké aktivní sopky – no a svou zvědavost jsem upřel, po chvíli dumání, k…

LIPARSKÉ OSTROVY za KAČKU
Kateřina Ostrá 2021-07-28T15:11:44+02:00 80 komentářů
Itálie 2021

Šest Liparských ostrovů ze sedmi a kousek Sicílie za jeden tyden: dechberoucí a neškodné erupce legendární sopky Stromboli, historické centrum Lipari, úžasnej kráter a termální prameny Vulcana, odlehl. Šest Liparských ostrovů ze sedmi a kousek Sicílie za jeden tyden: dechberoucí erupce legendární sopky Stromboli, historické centrum Lipari, úžasnej kráter a termální prameny Vulcana, odlehlé Filicudi…