2. Asie
  3. Indonésie
  4. Bangkaru - jeden z posledních rájů na zemi

Bangkaru - jeden z posledních rájů na zemi

Třídenní zážitek na opuštěném ostrově 100 km západně od Sumatry. Krokodýli, ještěři, mořské želvy, loskutáci a mnoho dalších zážitků, které jsem v tomto ráji zažil
Cestopis z výpravy „Indonésie 2018“ z roku 2018 napsal Tomáš Brzek

Zážitky pro tebe sepsal Tomáš Brzek

19. 10. 2018, poslední aktualizace 2020-05-12T10:02:51+02:00

Tomáš Brzek žije v České republice a procestoval 29 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 4 roky, napsal pro tebe 4 cestopisy . Má své stránky https://www.cestujlevne.com.

Avatar uživatele niemandos
niemandos
  • Právě online

Hezky cestopis. Sam jsem byl na Pulau Sikandangu min. rok a musim potvrdit,ze Banyak jsou jednou z posledních rájů. Jen Bangkaru jen pohledem na mapu urcite neni nejvetsi ostrov a Sikandang je jen půl hodiny cesty lodi od vaseho vychoziho bodu,coz neni polovina cesty. To jsou ale malickosti.Co mi ale chybi jsou jakekoliv praktické informace, které by podle me v dobrém cestopise mely byt.Myslim tím, přes koho jsi se tam dostal a treba nejake info o ceně podobného výletu.Tim myslim na Bangkaru.

Tomáš Brzek

Ahoj, díky za upozornění, nepřesnosti opravím.

Co se týče informací, které ti tam chybí, tak jsem se tam dostal s kamarádem, kterého jsem tam byl navštívit. On pracoval na Balai jako dobrovolník a na Bangkaru měl cestu pracovní, takže jsem zaplatil poměrnou část za palivo a vstup na ostrov. Tyto informace jsem tam nechtěl uvádět, protože mi nepřišly důležité a hlavně nevím, jak a za kolik se tam dostane klasický turista.

Každopádně díky za zpětnou vazbu.

Avatar uživatele niemandos
niemandos
  • Právě online

Ahoj.Tak to to vysvětluje.Ono tyto praktické informace jak, za jak dlouho a za kolik zajímají lidi co cestují

především. Mě to zajímalo obzvlaste, protože když jsem procital min. rok všechny dostupné informace o Banyak islands, tak jsem na možnost navštívit Bangkaru jako turista nikde nenarazil. Kazdopadne super zážitek.

Niemandos, na Bangkaru sa ako turista nedostaneš, preto tieto informácie ani nikde nenájdeš :)

Dostať sa tam dá len vrámci dobrovoľníckeho programu Justice for Nature (Oceán dětem, Blue life), pre ktorý zrejme pracoval ako dobrovoľník aj Tomášov kamarát.

KRAKOV za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-25T11:34:05+02:00 22 komentářů
Polsko 2020

Historické domy, obrovský rynek s podzemím a starobylou tržnicí, kostely, obchody, stánky s místními specialitami, židovská čtvrť, nádherný hrad. Především ale čtvrthodinka jízdy od naprosté senzace... Historické domy, obrovský rynek s podzemím a starobylou tržnicí, kostely, obchody, stánky s místními specialitami, židovská čtvrť, nádherný hrad... Především ale čtvrthodinka jízdy od naprosté…

Coast Tour di Puglia 2020
Avatar uživatele Tom
Tom 2020-09-23T20:18:51+02:00 0 komentářů
Itálie 2019

...aneb 3 dny po zapadákovech italského jihu.... Zdravím všechny, jenž se proklikali až na můj první pokus o "cestopis" (?) z mého tour po okolí Bari.Neděle  24.8.2020Je 9 ráno a má cesta vede na pražské letiště. Jsem lehce nervózní (zbytečně),…

Pár gastronomických vzpomínek ze Sicílie a Kalábrie
Avatar uživatele Eva
Eva 2020-09-23T11:14:28+02:00 6 komentářů

Vzhledem k nynější situaci a pro lepší chuť k jídlu bez čtení zpráv o Covidu, rozhodla jsem se doplnit Katčin cestopis ze Sicílie o pár drobných postřehů a hlavně fotek k místní gastronomii.Asi mnoho…

4 Ukrajiny v 1 cestopisu
Jaroslav Malec 2020-09-22T22:04:04+02:00 12 komentářů
Ukrajina 2017

Kyjev - Jalta - Alušta - Sevastopol - Oděsa - Kyjev. Letos jsem chtěl psát aktuální cestopisy, ale čtyři cesty jsem už musel zrušit a další jsou nejisté, proto se vrátím i k těm minulým, z nichž rád vzpomínám na cesty na Ukrajinu. Ukrajinu jsem…