2. BÁSNIČKA pro KAČKU

Cestopis z roku 2020 napsal(a) padrino11

Zážitky pro tebe sepsal(a) padrino11

23. 02. 2020, poslední aktualizace 2020-02-23T01:01:37+01:00

padrino11 Na Cestujlevne je už 6 let, napsal(a) pro tebe 2 cestopisy . Má své stránky http://alkoholdrink.cz.

CESTUJI za KAČKU

Hola hola, balím batoh + pár Kaček k tomu a vyrážím TI ;) napsat cestopis :)

Doufám, že než se vrátím, bude zde v diskuzním fóru opět "stará morálka", neb to zde jde s rostoucí "panikou" od desíti k pěti.. Nikdy bych nemyslela, že to řeknu, ale kde jsou ty staré krásné časy, kdy se zde řešila uhlíková stopa a můj sklon k alkoholismu!!! Místo cestovatelské stránky to zde vypadá jak webovky KHS + MZV řízlé Novinkami na Seznamu ... (tady bych dala blijící smajlík, ale na PC ho neumím). A těším se na svých cestách na tvůj cestopis! Doufám, že bude opět s věnováním ♥ :P :D :D

padrino11

Za celý měsíc od Tebe žádný cestopis, respektuju - asi jsi držela suchej únor. Je vidět, že s tím alkoholismem jdeš do sebe. Na další cestopis se těším a doufám že to bude opět pořádný opilecký román jako ty ostatní.

Já jsem se tou básničkou tady úplně odkopal, přišel o image a tak nějak cítím, že je nejvyšší čas tady skončit a svůj vyměřený čas věnovat něčemu pro mě prospěšnějšímu a inspirativnějšímu. Zůstanu už jen občasným pasivním uživatelem, zejména pokud budu na svých cestách hledat nějaké rady a informace.

Ale ten poslední cestopis tady, ten ještě napíšu a doufám, že se povede a bude to epická záležitost. To nejlepší nakonec.

• (upraveno 2020-03-05T08:01:15+01:00)

Hele ty epiku, ona se ti zase vleje do žil CL krev! Jen tady potřebuješ zase “za Kačku” podnět ke svému prudění, ironii a tvému specifickému humoru.., pár (tak sto) fotek se skleničkou alkoholu v mé ruce, gramatickej kopanec do očí co kapitola a vůbec cestopis formátu Fidelova projevu..

...a to vše přijde již brzy, tak se na to loučení vy.er ✌️🤪😂

Jo a pokud to čte i někdo z ostatních, co nyní na tyto stránky chodí, tak ROUŠKU na letišti Mnichov zde za dvě hodiny nemá ani jedna osoba! 😷🙏🙈😂

Doják za kačku ✌️🤪😂

Budiž ti všechny blbé vtipy odpuštěny a cestopisy za Kačku nechť opět ožijí (a sbírají desítky sofistikovaných komentářů) 🙃😂

Jinak básnička lepší průměr. Zabils to tou rakví 🙈 Ale zase máš deset plusovejch za fotografii, takže jsi na krásné startovací nule.

padrino11

S rakví se nedá nic dělat - všichni tam musíme.

• (upraveno 2020-02-23T21:41:49+01:00)

S tou rakvi se dá něco dělat. Zrovna dnes jsem četl, ze rakve nejsou ekologické a lepší je kompostace. Takže mas Padrino možnost to ještě napravit. Mozna dostaneš jeden plusovy bod. Jen nevim, jestli o něho stojíš :-)

CESTUJI za KAČKU

To vede k zamyšlení! Jako napáchala jsem velkou uhlíkovou stopu, přesto mi ekologie není cizí! Kompostaci se nebráním, jen nevím, zda by na mě nevyrostl vinohrad 🙈

Já to vidím na kompromis, tedy černou skříňku v duchu: prach jsi a v prach se obrátíš 😉

• (upraveno 2020-02-23T23:04:43+01:00)

Společnost přátel žehu

Ideálně, pokud je tělo ještě nějak energeticky využito.

Děláte to pro planetu!

padrino11

Myslím, že diamant by mohlo být pro tebe vhodné řešení:

Vrátí mi to ty body?

CESTUJI za KAČKU

Jsi na nule, tak to nepokoušej :D

...i když jsou diamanty věčně a svým způsobem nadčasové, téma kremace mi zatím stále přijde předčasné :P

před 2 lety

Tady bych se chtěl Katky zastat (nebo ji naopak pomluvit, jak se to vezme). Opravdu si nemyslím, že by tohle byla pravda: "Všechno jídlo ochutnáš". Trochu mě to mrzí, protože mi pořádný popis místní kuchyně v jejích cestopisech docela chybí. :-D

• (upraveno 2020-02-23T14:42:57+01:00)

Ono jak kde. Já myslím, že tam kde jídlo za něco stojí o něm píše a fotí. Třeba mercado v Madridu. Tam se snad vyplatí letět i na večeři. Naopak u Filipín je lepší se o jídle vůbec nezmiňovat.

před 2 lety

Za mě super, z cestovatelské stránky života Katky je tam vše podstatné. Inspirace pro nějaké Ostřejší či pikantnější pokračování by mohla být, pokud padrino s Katkou spolu někam pojedou.

padrino11

Děkuji, je to taková moje forma omluvy. Kateřinu jsem tady dost potrápil a většinou už to ani nebylo vtipný. Pokračování - já většinou píšu intimnější věci a na to je potřeba inspirace. Neříkám ne, ale kdo se má vyznat v ženách? Co tím vlastně myslí, když říkají ne?

před 2 lety

Koukám, že Navaja opět smazala svůj příspěvek. Tentokrát své hodnocení, že čekala něco Ostřejšího, a dotaz, jestli bude pokračování, na což jsem částečně reagoval.

Libor_S: Jojo, ani na učitelky už dneska není spoleh. :)))

Smekám Padrino. Fakt dobrý

padrino11

Děkuji, přikládám to krizi středního věku. Někdo si koupí sporťák, jiný sežene milenku mladší než by mohla být jeho dcera a já píšu básničky.

mirjur

Ty vo.e, padrino, dobrý! Ještě by to někdo mohl zhudebnit.

• (upraveno 2020-02-23T11:50:06+01:00)

Děkuji, pár sedmiček na inspiraci padlo. A hudba není nic co bych uměl, mě už na základní škole posílali při zpěvu za dveře.

Aprílový Cyprus a Paphos
Kopapiesku 2022-05-13T21:55:16+02:00 0 komentářů
Kypr 2022

Pohodové a maximálne odpočinkové štyri dni na takmer letnom Cypre.. Toto nie je žiadny cestopis, skôr iba zápisky z obyčajného výletu. Úprimne, aj som dosť rozmýšľal, či vôbec má zmysel dávať to sem medzi tie naozaj parádne a skutočné cestopisy. Ale hovorím si, že…

„Easy-peasy“ velikonoční Milán
Avatar uživatele Jan Chrastina
Jan Chrastina 2022-05-13T10:13:50+02:00 4 komentáře
Itálie 2022

V „easy-peasy“ cestách pokračujeme a vydáváme se do italského Milána, hlavního města oblasti Lombardie. Do druhého největšího italského města se vydáváme s WizzAir, v termínu 15. – 19. 4. 2022. Z…

📷 Krásné fotky
Reunion a Mauricius v jednom balíčku
Avatar uživatele Honza S._1
Honza S._1 2022-05-10T14:00:07+02:00 3 komentáře
Afrika 2022

Rád bych Vám popsal neuvěřitelnou krásu a další užitečné informace, turisty moc nedotčené, zelené perly Indického oceánu jménem Reunion a jeho severovýchodního bratříčka s nádhernými plážemi Mauricius. Ahoj, na jaře roku 2022 (1. polovina dubna) jsme se ženou vydali na dva ostrovy v Indickém oceánu - Reunion a Mauricius. Nejsme žádní Emilové Holubové, ale zase už jsme nějakou tu zemi sami bez…

Iasi, utajená rumunská kráska.
Kafíno 2022-05-09T17:37:29+02:00 9 komentářů
Rumunsko 2022

Rumunsko, pole neorané, ale lákavé.. Válka je vůlVšechno zlé je pro něco dobré. Může to znít  jakkoli morbidně a hrozně, ale je to tak. Vtrhnutím Putinova Ruska na Ukrajinu, začala nesmyslná válka.Trpí a umírají nevinní lidé. Dopad do…