2. Jižní Amerika
  3. Chile
  4. Chile-skvělý zážitek

Chile-skvělý zážitek

Můj první sólo trip v 50 letech a hned do Jižní Ameriky.
Cestopis z roku 2020 napsal Jiří Kafka

Zážitky pro tebe sepsal Jiří Kafka

27. 07. 2021, poslední aktualizace 2021-09-23T17:04:07+02:00

Jiří Kafka a procestoval 22 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 7 měsíců, napsal pro tebe 3 cestopisy .

Klobouk domů před tebou. V padesáti vyrazit sám do Jižní Ameriky po zkušenostech jenom s Chorvatskem, to je na velký klobouček. Velká většina místních znalců by do toho nešla. Náplň cesty nebudu komentovat, jelikož se dá pochopit, že jsi se nepouštěl do žádných velkých akcí a nakonec stadiony jsou hlavně v Santiagu 😅. Jen mi trošku chybí nějaké praktické informace, jako kde jsi bydlel, jak jsi byl spokojený, odkud odjíždí autobusy, ceny atd. To je pro čtenáře nejdůležitější. Jinak pokud si chceš ušetřit problémy, tak se příště Alitalii vyhni velkým obloukem a nejen kvůli tomu kafi🤣🤣. Teda pokud to byla Alitalia.

před měs
Jiří Kafka
  • Přidal se před 8 měs
  • (upraveno 2021-07-31T12:03:41+02:00)

Ahoj,děkuji ti za reakci.Potěšilo mě to!😁Samozrejmě,že to má spoustu chyb a pokud ještě něco napíšu ,tak tam ty praktické informace zapasuju.Sám jsem ,taky čerpal i z jiných cestopisů a každá taková rada mi pomohla.Možná,že z ubytování vyplývalo,že ubytovat se tam není pro každěho😇.👍🌍

Homemade campervanom do Slovinska
cizy 2021-09-24T12:14:28+02:00 0 komentářů
Slovinsko 2021

Testovacia jazda 26 ročnej dodávky prerobenej na campervan po horských priesmykoch a údoliach tejto malej alpskej krajiny. . Posledného pol roka som uväznený v našej krásnej a tradične dobre fungujúcej republike mal dosť času nato, aby som počas dlhých zimných večerov popremýšľal na čo rozflákam(e) namiesto výletov peniaze…

Černobylská zóna
Jaroslav Malec 2021-09-22T22:56:55+02:00 0 komentářů
Ukrajina 2021

Video průvodce zakázanou zónou, 35 let po havárii jaderné elektrárny Černobyl. . Tentokrát jsem připravil krátké video z turistické atrakce jménem Černobyl.

Po stopách Ötziho - muže z ledu.
Zbyněk Milfait 2021-09-20T13:05:42+02:00 4 komentáře

Městečko Glorenza , hrady Churburg a Juval. Údolím Val Senáles k místu, kde byl před 30 lety ( 19.9.1991) nalezen slavný Ötzi a krásné výhledy z hory Punta di Finale ( Fineilspitze). . Údolí Val Venosta (Vinschgau) začíná  na Passo di Résia (Reschenpass) a končí nad lázeňským městem Merano. Je to zemědělská oblast lemovaná hradbou hor, jež dosahují takřka 4000 m.n.m. Nejvyšší je…

EGYPT za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2021-09-19T19:03:36+02:00 23 komentářů
Egypt 2021

Nemusí to být jen exotika, adrenalin a stále víc neobvyklá destinace pro super otřelé cestovatele. Někdy je i fajn hodit se do pohody u vody a zajet si třeba na "českej Mácháč". A klidně s cestovkou!✌. Brána Afriky a země s tajuplnou historií, datující se k samém počátku lidské civilizace. Vyprahlá pustina s nekonečně rozpálenou Saharou, písečnými dunami, ale také neuvěřitelně životaplnou půdou v…