2. Asie

Cestopis z výpravy „Severní Korea“ z roku 2015 napsal Sub - Bohouš Kubart

Zážitky pro tebe sepsal Sub - Bohouš Kubart

25. 10. 2018, poslední aktualizace 2018-10-25T13:47:27+02:00

Sub - Bohouš Kubart žije v České republice a procestoval 117 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 6 let, napsal pro tebe 7 cestopisů . Má své stránky http://cestovani.wbs.cz/.

Komentáře

Další cestopisy, které napsal Sub - Bohouš Kubart

KANGAROO TRIP
Sub - Bohouš Kubart 2020-04-20T02:23:16+02:00 4 komentáře
Austrálie 2017

Něco postřehů z cesty křížem krážem Austrálií. Nečekejte žádnej cestopis, prostě pár keců.... Tak vyrážíme za klokanama... S údajně nejlepší aerolinkou světa. Pravda, na letu nejsou skoupí, ale zase žádný hifi. Ohlášená wifina se palubě se taky nekonala. Protože Katarci nepracují, najímají si…

TAIWAN LETEM SVĚTEM
Sub - Bohouš Kubart 2020-04-01T02:30:30+02:00 12 komentářů
Tchaj-wan 2020

Pár střípků z Taipei, Tainanu a Alischanu s přidanou hodnotou Covid 19 v lednu 2020...... Přistál jsem na Taiwanu. Mám dojem že ale spíš na Marsu. Ten baggage claim - to jsem ještě neviděl. Odlety ve stylu Starwars. A letiště vůbec. Chceš kafe? Vyber si z 50 druhů. Atd. Skočím do metra,…

MIKRO MIKRONESIE
Sub - Bohouš Kubart 2020-04-01T00:50:18+02:00 0 komentářů
Oceánie 2020

Tohle není regulérní cestopis. Jsou to popisy momentálně vzniklých situací, které komentuju jak mi zobák narost. Zpravidla se jedná o průsery - jinak by mi třeba leckdo i záviděl, a to by nebylo fér.. Šel jsem spát normálně v 1, ale vstával nenormálně ve 4. Na letišti v Praze všechno jako na drátku, nikde žádná fronta. To mi mělo bejt už podezřelý. Není přece kouře bez ohně. Jasně - do Amstru je…

SEBRANÉ VPISY ZEALANDSKÉ
Sub - Bohouš Kubart 2018-10-31T01:04:43+01:00 0 komentářů
Nový Zéland 2018

pár vzpomínek na to, co všechno se může přihodit ...a pár keců navíc.... Na Nový Zeland je cesta dlouhá, ale my ji máme pro jistotu ještě delší. Nechci strašit, ale už začátek je prapodivnej…Zrušili nám let do Varšavy. Až tady totiž nastupujeme do dálkového letadla. Tak…