Cynikův průvodce skrz minové pole turistických pastí

Welcome to Jordan 2020

čtení na 13 minut
hodnoceno 27 x

Cestopis z roku 2020 napsal pan FruFru

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal pan FruFru
Cestopis byl naposledy aktualizován 2020-11-14T18:02:07+01:00

pan FruFru procestoval 41 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 2 lety a napsal pro tebe 2 úžasné cestopisy.

Zobrazit profil

Avatar uživatele Ahmad Masúd
Ahmad Masúd
před 3 lety

Vtipné, ale na místě bych se asi dnes moc nesmál. Zase se mi potvrdilo, že některé země je dobré vidět včas. Nevím čím to, ale asi tak 20 let zpět byla cenová úroveň v Jordánsku o řád níže a to ve všem. Turistů pomálu, v Ammánu jednotky kusů za den. Asi vyrostla nová generace a ta pochopila co to znamená kapitalismus.

Proky

Čau pane FruFru, zdravím do Záblatí z Rychvaldu. :) Díky za pobavení, u fotografa Borise (předpokládám, že Rennera) jsem už začal tušit, že budeš tady od nás z Ostravska. "Scyple" moře to jen potvrdilo. All in all, pěkný výlet, jen co je pravda ;)

Martin Vícha
před 3 lety

:-D rozesmál jsi mě. Fakt dobré uvedení se na CL. Určitě v takovémto stylu cestopisů pokračuj.

Avatar uživatele Beáta
Beáta
před 3 lety

Tak tohle je fakt pecka, vytiskla jsem si to a dala do kabelky, až budu naštvaná na Bureše a jeho nesmrtelný vir, tak mám co číst.

Jelikož jsem všechna místa viděla.... je to dobrý. Díky za zážitek.