2. Do Albanie pres Korfu a zpet pres Tiranu na Ohrid

Do Albanie pres Korfu a zpet pres Tiranu na Ohrid

Cestopis z výpravy „60 a 61 zeme sveta“ z roku 2022 napsal mikir

Zážitky pro tebe sepsal mikir

16. 07. 2022, poslední aktualizace 2022-07-16T03:32:53+02:00

mikir žije v Irsku a procestoval 61 zemí světa, nejvíce Evropu a Jižní Ameriku. Na Cestujlevne je už 6 let, napsal pro tebe 1 cestopis .

Jan Vidim

No alespoň cestopis bys mohl napsat s diakritikou a neznásilňovat stylistiku mezerama před čárkou atp.

mikir
  • (upraveno 2022-07-16T23:13:50+02:00)

Odpovim najednou, ta vzdalenost z letiste i pak do pristavu nebyla dva nebo 3 km bylo to dost daleko a nejaka verejna doprava se moc resit nedala v tech casech Na Korfu jsem byl 4 x a necekal jsem, ze taxi bude 30 euro

No a z Vidne do Tirany jsme neleteli proto, ze prilet z Wizz tam byl az k veceru a prislo m,i vyhodnejsi to absolvovat az pri ceste zpet I Kukes co byl jeste levnejsi nez Tirana, tam mel prilet vecer a druhy den jsme meli byt v ubytovani na jihu Lod byla pohodlnejsi No a zpatky jsem pak misto Tirany nebo Kukese zvolil ten Ohrid Z Ohridu jsem leteli z Wizz ,takze to ze jsem patriot Ryanairu roli nehralo

Trosku snad ty sachjyy Wizz v posledni dobe na ktere je tu dost stiznosti .Pri ceste zpet by to az tak nevadilo Autobusy po Albanii nejak presne vyhledat v jizdnim radu taky nejde Treba az v ubytovani v Borsh nam zajistovali ten bus do Tirany , podle jizdniho radu to vypadalo ze se musime vratit do Sarande a odkud jede ten bus v Tirane bych taky asi dost tapal

Fotky jsou pěkné a na tvé poměry se to i dobře čte (věcné, stručné), ale teda dát 2x30 eur za taxi na Korfu, když vzdálenost z letiště do přístavu je přímo cca 3 km (k tomu odbočka do ubytka nevím, jak dlouhá), to se snad nemohlo vyplatit letět přes Korfu (když létáš levně, jinak bych to nezmiňoval).

Protoze do Tirany by se nemohl proletet Ryanairem 😀

Fotky jsou krásné, ale proč jste vlastně neletěli z Vídně do Tirany?

mikir

Snad aspon fotjy se povedly ,,,,ta omacka kolem je dan nezkisenosti v psani cestopisu

Pobaltí je jako G bod
Kafíno 2022-08-09T12:23:05+02:00 1 komentář
Evropa 2022

Litva s Estonskem a ještě na skok do Finska.. Neobjevené PobaltíPobaltí je jako G bod! Většina z nás o něm někdy něco málo či více slyšela a tak nějak přibližně ví, kde ho hledat. Ale jen hrstka vyvolených ho opravdu najde! A já protože…

SLOVENSKO Hore Dole
Avatar uživatele Pavel _38
Pavel _38 2022-08-08T21:26:05+02:00 0 komentářů
Slovensko 2022

Spomienky na cesty. Ako každý z Vás sa radi vraciate časom späť.  Aj ja som sa rozhodol zaspomínať, ale aj doplniť nové cesty po SLOVENSKU .  Budem tu prispievať priebežne. Ale dúfam, že sa nenahneváte ak príspevky…

GRAN CANARIA & LANZAROTE v jednom (a bez auta)
pet_til 2022-08-08T20:11:35+02:00 0 komentářů
Španělsko 2022

Dva týdny, dva ostrovy a návod na dostupnou dovolenou pro každého!. Kanáry nejsou nutně drahou destinací, která je nad vaše finanční možnosti. A to ani když cestujete v hlavní sezóně (rozuměj červenec a srpen), protože jindy si v práci dovolenou vzít nemůžete :-) My…

Hello I'm your Travel Guide ( Insta Dubai Visa)
Avatar uživatele ubaersheikh
ubaersheikh 2022-08-08T12:52:27+02:00 0 komentářů
Napříč světem 2022

Insta Dubai Visa is the topmost Dubai visit visa portal with the fastest visa processing systems.. Insta Dubai Visa is a prominent name in the segment of visa services to Dubai. It is an online Dubai visit visa service provider. Applicants quickly gain information on the website about visa…