2. Asie
  3. Filipíny
  4. Filipíny aneb 3 týdny dobrodružství po rozmanitých ostrovech.

Filipíny aneb 3 týdny dobrodružství po rozmanitých ostrovech.

Návod s Itinerářem jak si užít 3 týdny na Filipínách na maximum.
Cestopis z roku 2020 napsal Lukáš Bláha

Zážitky pro tebe sepsal Lukáš Bláha

08. 03. 2020, poslední aktualizace 2020-03-15T22:50:39+01:00

Lukáš Bláha a procestoval 14 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 4 cestopisy . Má své stránky http://www.cestaspolu.cz.

Nechce sa mi to cele citat kedze tam zijem a mam tam slecnu s detmi ale.

Arena do Duma trva 3 hodiny - zalezi od vln. Let do Cebu z Duma trva 45min a minimalne 500Kc.

Ak by som si to cele precital - urcite by som nasiel kopec rozdielov - zrejme ste boli uz unaveny

V Duma kedze ste vecer prisli neviem kde ste zapach masa mohli citit. Mestske trhovisko zrejme nie kedze sa otvara o 5 rano a maso je do obeda vypredane. A ak ste sa pohybovali po bulevarde a national highway tak samozrejme ze tepna a hlavne mesto ostrova v rush hour nebude bez dopravnej spicky pri koncentracii 150k ludi na velkosti hustopece..

trosku viac studovat a vnimat ale chapem.. kto ma rad Bali ten este ma co pozerat :) cestovaniu zdar

Lukáš Bláha

Haha, to mě baví :)) ... Povýšenec co si nabrnkne místního ladyboye i s kukačkama a cítí se jako místní rodák a všeználek :)) ...

Ad1 - Arena - Dumarior - cesta dvě hodiny, stejně jako je uvedeno na webu - https://www.rome2rio.com/s/Larena/Dumaguete.

AD2 - Ano doba letu teoreticky uvedená na papíře byla 45 minut, ale i s odletem a přistáním, samotný čas ve vzduchu je tedy podstatně kratší :)

Ad3 - Prostě klasickej zápach z místních trhů, za což může hlavně ovoce, jak tam píšu, ale samozřejmě také i maso, které rozhodně všechno vyprodané nebylo :))

Ad4 - Trošku víc pokory a méňě hnidopišství, unavený jseš zřejmě ty sám .... Kdo zůstal na Filipínách a myslí, že spolkl všechnu moudrost světa, tak má ještě taky co pozerat ;)

cali

Tak twe zrovna od tebe to sedí...

Lukáš Bláha

Aáá Potrefená husa ... jestli čekal, že on po mě kamenem a já po něm chlebem, tak to se spletl :)

Kuba Humlíček

Super cestopis a nádherné fotky.

Jenom si to kluci navzájem pochvalte. To mosí byt. :-)

cali

Tady se poměřují pindíci? Že bych se přidal:-)

• (upraveno 2020-04-24T22:50:07+02:00)

Neblbni Cali :-)

cali

Departure tax na CEB se dá platit kartou, dá se zaplatit i předem přes web. Lístky z Camiguin do Jagna, předpokládám jste jeli se Super Shuttle, se dají koupit na místě před odjezdem. Vše osobní zkušenost. Asi si to přečtu podrobně celé...

Lukáš Bláha

Departure tax nám právě před odletem neumožnili platit kartou, poslali nás na přepážce rozměnit do vedlejší směnárny, ale přes internet dopředu to asi půjde. Jojo lístky z Camiguinu do Jagny jsme také kupovali na místě před odjezdem, online jdou koupit pouze více než 24 hodin před odjezdem...

Super cestopis a krásné fotky.... už se těším na video :)

Lukáš Bláha

Díky :) Sestřih jsem právě přidal na začátek cestopisu, tak si ho už žijte :)

Leto pri slovenskom mori
tonic 2020-08-06T12:13:55+02:00 0 komentářů
Slovensko 2020

Letná dovolenka premiérovo pri slovenskom mori - týždeň na Zemplínskej šírave a v širokom okolí + 1500 kilometrov po celom Slovensku.. Príchod najmenšieho člena rodiny a globálnej pandémie prevrátil náš cestovateľský život naruby. Dovolenku na Slovensku za “plnohodnotnú” nepovažuje mnoho ľudí a patril som medzi nich aj ja. No toto…

Západ USA 09/2019
Barbora 2020-08-06T11:17:31+02:00 4 komentáře
Spojené státy americké 2019

Prakické rady na roadtrip po západě USA od San Franciska přes Yosemite NP, Las Vegas, Death Valley, Joshua Tree NP až k pobřeží LA a Santa Barbary za 20 dní. Ahoj, vše začalo v březnu pípnutím "nevyžádaného e-mailu" od Cestujlevne.com s nabídkou letenek za výhodnou cenu. Tímto děkuji lidem, co za portálem stojí :) Do Ameriky jsme se chtěli původně podívat…

BARI a APULIE za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-08-05T10:22:22+02:00 43 komentářů
Itálie 2020

První italský region,kde se začal vyrábět olivový olej! Taky 200 typů těstovin! Kraj pohádkových kulatých domečků trulli,písečných pláží, přístavů, kostelů,katedrál a vína za 1,5 euro! Prostě APULIE ♥. TERMÍN:29.7 - 3.8.2020PROČ‌ ‌BARI?‌ ‌Letos jsem se rozhodla, že se v tom cestování trochu posunu. Tím posunem měla být poprvé v životě cesta, kterou zrealizuji naprosto sama. Bez svých kamarádek,…

Fuerteventura - prázdná a ještě prázdnější - díl 2.
Tesna 2020-08-04T22:32:39+02:00 1 komentář

Pokračivání našich cest po tomto ostrově, tentokrát po jeho severní části.. A pokračujeme v cestě …V pozdním odpoledni přijíždíme do velkého turistického střediska Caleta de Fuste, kde máme mít po další čtyři dny základnu pro cesty po severní části ostrova. Ubytování…