2. FRANCOUZSKÉ ANTILY GUADELOUPE A MARTINIK

FRANCOUZSKÉ ANTILY GUADELOUPE A MARTINIK

Aktivních 14 dnů, dva různorodé ostrovy a moře rumu...
Cestopis z výpravy „Francouzské Antily, GUADELOUPE A MARTINIK“ z roku 2019 napsal Marek Podzemný

Zážitky pro tebe sepsal Marek Podzemný

13. 06. 2019, poslední aktualizace 2019-06-17T16:25:11+02:00

Marek Podzemný žije v České republice a procestoval 34 zemí světa, nejvíce Evropu a Střední Ameriku. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 4 cestopisy .

Zdravim, hezky napsano! My jsme se s kamaradkou vratily z Guadeloupe v dubnu a souhlasim, bylo to supr! nicmene my jsme to chtely trosku punkovejsi a low-cost, ubytovani pouze airbnb (velmi kvalitni a hezke ubytovani), nekolik dnu jsme dokonce stopovaly, takze i bez auta to jde. Lidi jsou prijemni a ochotni, vzdy nas svezli kam jsme zrovna potrebovaly. Pozdeji jsme si auto na 3 dny pujcily, jinak bychom nestihly videt vse co jsme planovaly. Cenove jsme se celkem vesly do cca 20 000 na osobu, nejak zvlast jsme se neomezovaly.

před 2 lety

Tak asi každý rozumí pod pojmem "nějak jsme se neomezovali" něco jiného :-))

Dekuji za recenzi, jsem uz 14dni na Martiniku a mou největší zabavou je sbirani zraleho manga za kostelem, kde vecne medituji. . Kouzelné. .

před 2 lety

Cestopis je dobry. Vzhledem k tomu, jakou odezvu mela tady na cestujlevne akce do Karibiku minuly tyden, bude to co jste sepsal velmi uzitecne pro spoustu lidi tady.

"Většina rumů se totiž vyrábí z melasy (odpadní produkt při výrobě cukrové třtiny)"

Asi překlep, ale melasa je odpadní produkt při zpracování cukrové třtiny na třtinový cukr. Cukrová třtina se pochopitelně nevyrábí, ale pěstuje.

Marek Podzemný

Pravda pravdoucí. Díky za pozorné čtení. Již opraveno 👍

Marek Podzemný

Je to o preferencích. My jsme chtěli cestovat a poznávat. Každý den někde jinde a užívat si krásy ostrovů. Nevyhledáváme pasivní dovolenou na pláži a proto byla naše dovolená jako byla....Díky za názory

před 2 lety

Tomu rozumím, je to každý den někde jinde a večer do vily.

Já jen, že tady měla spousta lidí představu, že když jsou letenky za 4k z Paříže, tak si udělají levnou dovolenou v rozvojovém Karibiku za podobné ceny jako v JV Asii (cca 500 czk/den i se skútrem) což je nereálné.

Přesně tak. Každý chápe trosku jinak pojem cestovat a poznávat. Ale myslim, ze nikdo tu nepsal o způsobu cestovani. Řec byla o ceně a nestastnicich z min. týdnu, co koupili tu akci a pak sháněli spolucestující, pry pro sdílení zážitku. Bylo to spis pro sdílení nákladu, když se po koupi mrkli, jaké jsou tam ceny.

Roman Trach

Schvalně jsem se podival ceny na airbnb Martinik 18-30 eur celá nemovitost za noc. Soukromý pokoj ještě levnější. Všechno je reálné.

před 2 lety

A taky jich bylo 8. V podobném stylu pouze ve dvou by to vyšlo jeste podstatně víc. Už chapu, proč tu všichni shání spolucestující :-).

Tohle je takové realistické pojetí Karibiku a inspirace pro všechny co hledají spolucestovatele u nedávné akce na tyto ostrovy. Na cenu JV Asie se u francouzských ostrovů nedostaneš.

Na druhou stranu, pokud se pohybujeme kolem 50k/osobu tak za to máš už Seychely, Mauricius nebo Havaj, což mi přijde o level výše. Jinak LM CK do Karibiku na 14 dní se pohybují už kolem 25k, neletí se lowcostem a nemusíš se starat vůbec o nic...

David Eiselt

LM CK do Karibiku míří na Kubu či Dominikánu :) tady jsi na jiných ostrovech Naděždo.

před 2 lety

Nesmíš koukat jen na Čedok a podobné...

Isla Contoy a šnorchlování se žralokem
Veronika Brejchová 2021-10-15T15:45:53+02:00 1 komentář
Mexiko 2021

Isla Contoy je národní park na mexickém ostrově, kam se dostane jenom 200 lidí týdně. Žije zde několik desítek druhů živočichů, ohrožené druhy želv a na pláži kolem vás běhají krabi. Ráj na Zemi. :) . Když jsem se přehrabávala na Googlu a hledala jsem tipy na výlety v Mexiku, vykoukl na mě národní park na opuštěném ostrově - Isla Contoy. Jediná možnost, jak se sem dostat, je s agenturou, která má…

Kudy a kam v Playa del Carmen
Veronika Brejchová 2021-10-15T15:26:52+02:00 0 komentářů
Mexiko 2021

Playa del Carmen je město na pobřeží Karibiku, kam se dá dojet z Cancunu místními minibusy za pár pesos. Město jako takové není moc zajímavé, ale pokud už se sem vydáte, tady je pár tipů na výlety. :). Playa del Carmen je město na pobřeží Karibiku a rovnou vám prozradím, že nás to tady moc nenadchlo. Je to výborná lokalita na výlety, ale samotné město slouží hlavně jako resort pro Američany, kteří…

Fuerta - větrný ostrov potřetí
Tesna 2021-10-14T21:33:06+02:00 4 komentáře
Španělsko 2021

V minulých dvou letech jsme již dvakrát navštívili tento druhý největší, ale málo osídlený i turisty ne až tak navštěvovaný ostrov. A k pobytům v lednu a červenci jsme přidali zářijový. . Když se na jaře začaly rýsovat destinace, které bude možné navštívit bez nutnosti testů a aerolinky začaly přicházet s letovými řády a letenkami za zajímavé peníze, vybrali jsme si z nedalekých…

Madeira 2021
Tomáš Cibulka 2021-10-14T11:52:21+02:00 0 komentářů
Portugalsko 2021

Aneb první cesta za hranice v nové době. Proč Madeira?Cestopis jsem původně psal pro svůj osobní blog, a tak celé jeho znění najdete zde: https://www.cibulka-na-cestach.c...eira-2021/ . Časově se jedná o červen roku 2021, sice je tady…