2. IBIZA za KAČKU

IBIZA za KAČKU

Pro někoho párty ostrov, pro někoho padesát odstínů tyrkysova, krásné památky a výborné víno :)
Cestopis z roku 2018 napsala Kateřina Ostrá

Zážitky pro tebe sepsala Kateřina Ostrá

01. 11. 2018, poslední aktualizace 2020-02-07T10:31:45+01:00

Kateřina Ostrá a procestovala 36 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsala pro tebe 50 cestopisů . Má své stránky https://www.cestujizakacku.cz/.

Komentáře

Další cestopisy, které napsal Kateřina Ostrá

MALLORCA za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-10-24T16:15:29+02:00 56 komentářů
Španělsko 2020

Španělská ostrovní perla - nádherné útesy, tyrkysové moře, starobylé vesničky uprostřed pomerančových sadů, tapas a sangrie, jejichž chuť vám vykouzlí úsměv na tváři i když vás okradou… . Španělská ostrovní perla - nádherné útesy, tyrkysové moře, starobylé vesničky uprostřed pomerančových sadů, tapas a sangrie, jejichž chuť vám vykouzlí úsměv na tváři i když vás okradou… Pro mě už…

TENERIFE za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-10-14T08:36:47+02:00 93 komentářů
Španělsko 2020

Ostrov tisíce kontrastů. Vyprahlá pustina na jihu,skoro deštný prales na severu,neuvěřitelný Atlantik kolem. Nádherné pláže,úžasné parky. Navždy už ale moje nejvyšší hora,na kterou jsem se vydrápala... Ostrov tisíce kontrastů. Vyprahlá pustina na jihu, skoro deštný prales na severu, neuvěřitelný Atlantik všude kolem. Nádherné pláže, úžasné parky. Navždy už ale moje nejvyšší hora, na kterou jsem se…

KRAKOV za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-25T11:34:05+02:00 30 komentářů
Polsko 2020

Historické domy, obrovský rynek s podzemím a starobylou tržnicí, kostely, obchody, stánky s místními specialitami, židovská čtvrť, nádherný hrad. Především ale čtvrthodinka jízdy od naprosté senzace... Historické domy, obrovský rynek s podzemím a starobylou tržnicí, kostely, obchody, stánky s místními specialitami, židovská čtvrť, nádherný hrad... Především ale čtvrthodinka jízdy od naprosté…

SICÍLIE za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-17T19:49:23+02:00 31 komentářů
Itálie 2020

Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie, taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány olivových hájů, tyrkysově modré moře, horské vesnice a starobylá města, antické památky a skvělá kuchyně.... Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie. Ostrov plný kontrastů - od italské vesnice přes Orient a arabský svět, až po Asii. Od všeho je zde stopa. Taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány…