2. IBIZA za KAČKU

IBIZA za KAČKU

Pro někoho párty ostrov, pro někoho padesát odstínů tyrkysova, krásné památky a výborné víno :)
Cestopis z roku 2018 napsala CESTUJI za KAČKU

Zážitky pro tebe sepsala CESTUJI za KAČKU

01. 11. 2018, poslední aktualizace 2020-02-07T10:31:45+01:00

CESTUJI za KAČKU a procestovala 37 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsala pro tebe 65 cestopisů . Má své stránky https://www.cestujizakacku.cz/.

Komentáře

Další cestopisy, které napsal CESTUJI za KAČKU

ANDALUSIE a GIBRALTAR za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2021-11-15T11:45:17+01:00 39 komentářů
Španělsko 2021

Nekonečné pláže vyhlášené kitesurfingové lokality v Tarifě, atmosférou tepající Malaga, koloniální barevná Granada, pohádková Nerja s balkonem Evropy a nad očekávání krásný a po všech směrech zajímavý. Nekonečné pláže vyhlášené kitesurfingové lokality v Tarifě, atmosférou tepající Malaga, koloniální barevná Granada, pohádková Nerja s balkonem Evropy a nad očekávání krásný a po všech směrech…

ZÁPADNÍ SAHARA za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2021-10-29T16:24:27+02:00 45 komentářů
Afrika 2021

cíl: OBRATNÍK RAKA, 3 300 km. Hra světel a stínů na líně se přesýpajících písečných dunách, kvílení pouštního větru, atlantický, tyrkysově modrý a naprosto liduprázdný oceánový lem. Země nikoho. Země, která neexistuje. Jedno…

🙏 Praktické
JAK SE SBALIT DO PŘÍRUČÁKU?
CESTUJI za KAČKU 2021-10-10T20:46:22+02:00 90 komentářů
Česká republika 2021

Zrovna to dělám, tak jsem vám to svoje balení sepsala. Hezky nestručně a hezky VINNĚ🍸, jak jste u mě zvyklí .. Zrovna to dělám, a protože mi často na toto téma píšete, tak jsem vám to svoje balení sepsala. Hezky nestručně a hezky VINNĚ, jak jste u mě zvyklí . No a pokud vás napadne ještě něco, co je dobré…

EGYPT za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2021-09-19T19:03:36+02:00 69 komentářů
Egypt 2021

Nemusí to být jen exotika, adrenalin a stále víc neobvyklá destinace pro super otřelé cestovatele. Někdy je i fajn hodit se do pohody u vody a zajet si třeba na "českej Mácháč". A klidně s cestovkou!✌. Brána Afriky a země s tajuplnou historií, datující se k samém počátku lidské civilizace. Vyprahlá pustina s nekonečně rozpálenou Saharou, písečnými dunami, ale také neuvěřitelně životaplnou půdou v…