2. Asie

Cestopis z výpravy „Putování Íránem“ z roku 2017 napsal Batuzkar

Zážitky pro tebe sepsal Batuzkar

22. 01. 2020, poslední aktualizace 2020-02-12T09:45:01+01:00

Batuzkar žije v České republice a procestoval 34 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 13 cestopisů . Má své stránky https://youtube.com/channel/UCpwTRa5HH_gv_xkLKx6K6EQ.

Lukáš Horák

Už zase to neustále omílané referenční číslo, pije mi to krev, když někdo píše o tom, že je bezdpodmínečně nutné ho mít a ještě k tomu od Zirhamie, která ho prodává za tučný poplatek a všude uvádí, jak se bez tohoto čísla nikdo neobejde.

Byl jsme v Íránu právě jako vy v roce 2017 a žádné referenční číslo jsem nepotřeboval.

Jinak díky za cestopis, člověk si aspoň osvěží vzpomínky.

David Eiselt

Zirhamia si na tomhle postavila byznys a oblbla veškerý trh... Dnes s masovějším nárůstem turismu už jim tohle oblbování lidí půjde hůř a hůř.

Super by bylo, kdyby autor doplnil zmínku do cestopisu, že ve skutečnosti už není potřeba :) ať nešíříme tuhle lživou myšlenku dál.

Další cestopisy, které napsal Batuzkar

Zimním Islandem za polární září - video průvodce
Batuzkar 2021-12-02T14:02:06+01:00 2 komentáře
Island 2021

Pokud si myslíte, že už jste viděli všechno a nebyli jste na Islandu, pak jste všechno neviděli. Je až neuvěřitelné, jaké přírodní divy a jevy tento ostrov nabízí. Rád bych vám některé z nich alespoň…

Arménie 2021 - video průvodce
Batuzkar 2021-11-12T14:21:13+01:00 0 komentářů
Arménie 2021

Nahlédněte z pohodlí domova do krás podzimní Arménie a nechte se inspirovat k vlastní cestě do této části Země.. Arménie byla po Gruzii a Ázerbájdžánu třetí ze zakavkazských států, který jsem měl možnost navštívit a dá se tak říct, že jsem úspěšně tento region zkompletoval. Možná ale zkompletoval není to…

Gruzie 2021 - video průvodce
Batuzkar 2021-10-28T00:07:33+02:00 2 komentáře
Gruzie 2021

Video průvodce podzimním Kavkazem. Část 1 - Gruzie.. Je to pár dní, co jsem se vrátil ze své druhé cesty po Gruzii a už začínám plánovat, kdy se tam vydám zase. Gruzie, ale i celý kavkazský region toho má tolik co nabídnout a čím více se o něj zajímám,…

Moldavsko a Podněstří
Batuzkar 2021-10-13T09:52:39+02:00 3 komentáře
Moldavsko 2021

Moldavsko, nejchudší a nejméně navštěvovaná země v Evropě. Všudypřítomná chudoba, beznaděj a rozpadající se město. Tak to aspoň mělo být podle všech průvodců, které jsem do té doby pročetl, nebo…