2. Asie
  3. Írán
  4. Írán - Jak se připravit na cestu

Írán - Jak se připravit na cestu

Sedm dní v Íránu za 6.000 Kč, připrav se na cestu a zažij minimálně to, co my!
Cestopis z roku 2019 napsala Magdaléna Křepelová

Zážitky pro tebe sepsala Magdaléna Křepelová

04. 03. 2020, poslední aktualizace 2020-04-23T22:26:50+02:00

Magdaléna Křepelová žije v České republice a procestovala 36 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 5 let, napsala pro tebe 2 cestopisy . Má své stránky http://www.instagram.com/jejda.majda.

Lukáš J.

Tak to je škoda, že už vízum nelepí. Patří k mým oblíbeným. 😊

Avatar uživatele J0x
J0x

Parádní popis! Jen bych dodal k aplikacím, že Drozd už zrušili a že Hostelworld opravdu není skvělá aplikace. 😆 Má stupidní řazení výsledků a firma skoro za nic neručí, narozdíl třeba od Bookingu. Pro orientaci ale dobrý a když se nic nepokazí...

Sorry, ale drozd stale normalne funguje.

Sue Ellen Ewing

Před cestou do Íránů se doporučuje konvertovat, až se vrátíš zpět, můžeš zpět i konvertovat.

Avatar uživatele Petr _68
Petr _68

Chápu to dobře že pokud žádám o vízum on arrival na letišti, nepotřebuju referenční číslo? Děkuji

Eva _19

Waú, super cestopis, děkuji moc, četla jsem jedním dechem.

před 2 lety
Magdaléna Křepelová

Jé, Evi, moc děkuji. :-) Snažila jsem se všechno popsat docela dost do detailů, aby nakonec vznikalo co nejmíň dotazů. A jsem ráda, že se ti můj cestopis líbil! :-)

před 2 lety

Dobry den.

Pěšky z Landmannalaugaru do Skógaru 2022
CamillaCZ 2022-08-13T22:44:04+02:00 0 komentářů
Island 2022

Jak jsme prošli známý Laugavegur trail a Fimmvörðuháls trail, společně s 15ti letou mladou dámou a dámou ve vyšších letech :) Aneb na věku (ne)záleží! :) . Na Island jedu už potřetí, říkám si: "Teď už to bude naposledy." Musím prozkoumat i jiné země světa. Chvilka napětí... :) ne, zase to nebude naposledy. To vím už teď na 100%. Vždy, když se vracím…

Londýn, Stonehenge a Cambridge s kachničkou Jarynem 🐥💛
Jaryn 2022-08-11T07:50:57+02:00 0 komentářů
Spojené Království 2022

Jak jsme se vydali na prodloužený víkend do Londýna a jeho okolí (Budget 10 000 CZK). Hello darling! 💂Londýn je úžasná destinace pro víkendový výlet po Evropě.. letadlem jsem tu za chvilku, procvičím angličtinu, pokochám se památkami, ochutnám místní speciality, dám si pintu piva a…

6 dní vlakem po Evropě
Avatar uživatele Palin
Palin 2022-08-11T04:49:57+02:00 4 komentáře

Vlakem za trocha dobrodružstvím. Batohy na záda, spacák pod širák a naše cesta byl náš cíl.. Letošní letní dovolenou jsem se jako už tradičně rozhodl strávit v pohybu a bez válení na jedno místě . Přibral jsem k sobě svého bratrance který se mnou už delší dobu chtěl někam vyrazit, určili…

Měsíc v Ázerbájdžánu
Batuzkar 2022-08-09T20:31:37+02:00 0 komentářů
Ázerbajdžán 2022

Tento cestopis je z mé třetí cesty do Ázerbájdžánu a dává si za cíl doplnit hlavně informace o zajímavostech a lokacích, které se nevešly do itinerářů předešlých cest. Tentokrát jsem v této zemi…