Jak si vychutnat Brazílii

čtení na 3 minuty
hodnoceno 27 x

Cestopis z roku 2021 napsal padrino11

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal(a) padrino11
Cestopis byl naposledy aktualizován 2022-06-01T21:30:55+02:00

padrino11 procestoval(a) 0 zemí světa světa, nejvíce . Na Cestujlevne.com se přidal(a) před 6 lety a napsal(a) pro tebe 3 úžasné cestopisy.

Zobrazit profil

Já jsem s fotkama spokojený, pořádný zadek je základ, na kterém se dá stavit rodinné štěstí :D

Peter _15

Samá prdel, padrina som stretol a tipol som ho skôr na chlapcov.

padrino11

Keď sme sa stretli a nič nebolo, tak asi nie si môj typ. Prepáč puso

Peter _15

Mal si zo sebou kamaráta,puso.

padrino11

Tak prepáč, to vieš, kamarát tiež rád

David Eiselt

Doufám, že budeš ve psaní pokračovat a taky vše vydáš knižně :D

Ne všechny Brazilky by měly nosit brazilky...

padrino11

Nosit brazilky, to chce dokonalou figuru.

No člověk by čekal, že těch pěkných prdelek tam bude přece jen víc. To co vidím nejsou prdelky. A i pro mě je to teda obrovské zklamání. Teda co se prdelek týče :-)

Jakub Langer

Jestli náhodou výsledek oněch fotek pozadí nebyl dán výběrem pláží ...

Přece jen na pláže jako špinavější Flamengo nebo veleznámá Copacabana již 'zlatá mládež' dávno nechodí. Půvabné Cariocas (s tzv. corpo violão) dávají přednost spíše plážím Ipanema, Leblon, Barra da Tijuca. Nebo na východ Itacoatiara, Búzios, atd. Na západ pak Trindade u Paraty nebo pláže v Ubatubě, ale to už je Litoral Paulista Norte. A co teprve některé lepší pláže státu Bahia ... to se musí zažít 🌴

padrino11

Jj Flamingo už nikdy a Ipanemu navštívím určitě příště. A pláž v Paraty také není žádná výhra.

Nebyl jsem tam zas tak dlouho, abych poznal na kterou pláž chodí zlatá mládež, kam tranďáci, kam sodomité, apod...ale ty velké zadky v brazilkách mají určitě souvislost s výbornou brazilskou kuchyní, také jsem tam přibral...

Jakub Langer

Mohu potvrdit, že brazilská kuchyně je zcela unikátní a velmi chutná. Při vzpomínce na různé churrasco, feijoada, feijão tropeiro, acarajé, vatapá, galinha caipira, estrogonofe, i na jednodušší dobroty jako pão de queijo, coxinha, kibe, ... se mi začne vytvářet água na boca 😋

Řekl bych, že za poněkud oválněji vytvarovanějším pozadím stojí i africké dědictví, a sice ještě z dob tzv. comércio negreiro, kdy Portugalci dováželi africké rodiny jako otroky do Brazílie ve velkém a docházelo k miscigenação das raças (tedy míšení ras). A z toho se pak například vytvořila vyšší přidaná hodnota krásy nemálo Brasileirinhas 😉

hmmm, to se mi líbí - a Alkoholdrink vidím taky poprvé :)

jsem sice "dolňák", ale pěkný zadek si teda přestavuju jinak. Škoda, že je to tady jen taková ochutnávka, protože Brazílie mě dost láká a každé info se hodí.

Hlavně nejezdi po Riu autem, to je úplná blbost.

padrino11

Brazílie je ideální pro pohodovou dovolenou. Není nutné nijak extra plánovat a zjišťovat informace předem. Prostě žádný problém. Třeba hotely jsme řešili až podle toho, kam jsme dojeli.

Martin Vícha

No TVL, ten výběr fotek... 🙈🙈🙈

mirjur

Padrino je známý gurmán... :-) Ale teda měl jsem úplně stejný itinerář (jen snad s méně výrazným pozadím), než mi do toho TAP hodil vidle, tak příště. Aspoň vím, do čeho jdu.

Martin Vícha

Jsem myslel, že padrino je spíš na gazely :-)

padrino11

Ano, na gazely, ale fotil jsem realitu.