Jordánsko s kachničkou Jarynem 🐥💛

Jak jsme se v prosinci vydali na 5 dní do Jordánska a zůstali až do Nového roku 🌠 (Budget 10 000 CZK)

Cestopis z roku 2021 napsal Jaryn

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Jaryn
Cestopis byl naposledy aktualizován 2022-01-17T23:50:45+01:00

Jaryn procestoval 32 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 10 měsíci a napsal pro tebe 8 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

Šárka Skrbková

super, měli jsme to skoro podobně, krásné fotky, vtipný text a kachna v mrtvém moři je the best :D

Radim Dalecký

Výborně napsaný a super fotky.A kachnička je k sežrání.

Michal Zhor

Díky za cestopis. Zvládli jste to ještě v dobrém termínu a dnes pro neopíchané je to asi země téměř zakázaná.

"Pro neočkované osoby platí od 1. ledna zákaz vstupu do většiny veřejných prostor - to platí i pro restaurace, hotely, jiná ubytovací zařízení a památky. Neočkované osoby tak mohou v zemi čelit zásadním omezením pohybu.".

Kdyby se někdo chtěl přilepit, vylézt na nejvyšší horu Jordánska ....... https://www.michalzhor.cz/2022/0...m-na-duad/

Martin Vícha

Jo! Fakt si mě rozesmál a to je v téhle době asi to největší +. Navíc po Jordánsku už delší dobu pokukuju, tak každá informace dobrá. Díky moc! A už se těším na Jarynovy zápisky z Země ohně a ledu (ten svetr fakt sekne).