2. Asie
  3. Jordánsko v lednu

Jordánsko v lednu

3 jedinečná a nezapomenutelná místa v 5 dnech i s rodinou. Jde to!
Cestopis z roku 2020 napsala Jana _18

Zážitky pro tebe sepsala Jana _18

07. 02. 2020, poslední aktualizace 2020-02-09T11:08:09+01:00

Jana _18 a procestovala 22 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsala pro tebe 2 cestopisy .

moc hezký cestopis a zaujala mne Vaše varianta Eilat aqaba... přijde mi to jako dobrá volba, když se nechci trmacet přes celé Jordánsko, jen kvůli tomu se dostat do Aqaby. Chtěla bych se zeptat jak se Vám Aqabe líbilo? pláž, koupání atd? Díky

Jana _18

Přiznám se, že samotná Aqaba mě nijak nenadchla. Neprošli jsme ji křížem krážem, zdrželi jsme se tam pouze jedno odpoledne, na můj vkus je to moc špíny i v okolí luxusních hotelů. Pláže ve městě vypadaly čisté a oproti Eilatu klidné, tam jsem měla pocit, že je to jeden velký cirkus. Kdybych měla Aqabu jednoduše popsat, řekla bych, taková arabská klasika. Ale lidé moc milí.

mikir

Docela hezky napsano a taky vlastne aktualne ,zvazovali jsme to Jordansko i ten Izrael a cim dal vic se po takovem cteni utvrzuju v tom, ze Izrael radeji tedy mozna ne i kdyz ten Ejlat s levnyma letenkama laka a nabizi se letetet do Ammanu ,tam pujcit auto absolvovat Mrtve more a pak vse ostatni az do Aqaby a tam vratit auto a odletet pak s Ejlatu

Ale kdyz ctu o tech cenach v Ejlatu ,zjevne mensi vstricnosti a jeste to otravovani na hranici a k tomu priplatek za vraceni jinde nez pujceni ,tak si rikam jestli radeji nevolit zpatecni let z Ammanu , pripadne letet do Aqaby a vypustit cestu k Mrtvemu mori a absolvovat jen Petru a Wadi rum V Aqabe ,nebo tedy v okoli by mela byt snad moznost vykoupani se v Rudem mori ,taky hezka, ale tak zatim tomu nechavam volny prubeh ,Navic mi prijde ze ta oblast neni moc bezpecna i kdyz jsme v muslimskych zemich nikdy zadny problem nemeli , spis to myslim tak, ze je to oblast pripadneho mozneho valecneho konfliktu a do takovych zemi vazne nemusim

Jana _18

Děkuji. Jordánsko mohu po těchto zážitcích opravdu doporučit. Milí lidé a skvělé jídlo.

Co se místa týče, opravdu záleží jen na Vás, co tam chcete vidět. Mrtvé moře, tak, jak vypadá dnes, už dlouho nebude. Petra, byla už i v lednu odpoledne docela plná lidí a v poušti rostou luxusní kempy, jako houby po dešti. I v Aqabě je už dnes spousta luxusních hotelů, ale to špinavé město a nevalné pláže, mě osobně ke koupání vůbec nelákaly. Rudé moře s příjemným odpočinkem bych si radši užila třeba v Egyptě. Myslím, že i Jordánsko bude brzy s přibývajícími turisty bohužel úplně o něčem jiném.

Avatar uživatele hugonovak
hugonovak

Pekný cestopis.

"Myslím, že i Jordánsko bude brzy s přibývajícími turisty bohužel úplně o něčem jiném."

Jordánsko bude také isté, akurát pribudnú "hallomyfriendi". Už teraz Jordánci na juhu Jordánska vidia turistov len ako chodiace peňaženky.

Avatar uživatele J0x
J0x

Mikire s prominutím řešíš kraviny. Neboj se toho a do Jordánska leť a do Izraele taky, ale zvlášť (tam tě nepříjemně překvapí akorát ceny ubytování a jídla). Jestli si v obou zemích nenajdeš něco, co se ti bude líbit, tak se budu divit.

Tremola a další kopce 2021
Jaromír Volavý 2021-11-30T15:20:45+01:00 1 komentář

V loňském roce proběhl úspěšný výlet na Rakouské a Italské kopce. Letošní výlet přibylo ještě Švýcarsko. Bylo, nebylo, za devatero horami a devatero řekami, nacházel se ten pověstný a pro cyklisty kultovní kopec s trasou jménemTremola. Po loňském úspěšném týdenním cyklotripu Grossglockner, Sella Ronda,…

Jak si vychutnat Brazílii
padrino11 2021-11-30T00:37:36+01:00 15 komentářů
Brazílie 2021

Koupil jsem letenky do Kapského města abych absolvoval 3.800 km dlouhý roadtrip po Brazílii za dva týdny. Aby si člověk mohl Brazílii vůbec vychutnat, musí se do ní nejdříve dostat. Doba Covidu a lockdownů cestování příliš nepřeje. Letenky do Vietnamu mi letecká společnost zrušila, letenky do Mexika na…

Listopadová Madeira
Avatar uživatele Iksdecko
Iksdecko 2021-11-29T17:57:44+01:00 1 komentář
Portugalsko 2021

Nádherná příroda, nevyzpytatelné počasí, výborné víno, krásné hory a nekonečno levád.. Termín 9-20.11.2021 / Easyjet ✈️/ Berlín / 2 příruční zavazadla. Cena 3.900,- letenka s báglem + 1.200,- jízdenky Hranice - Berlín a zpětRegistrace na madeirasafe.cz, požadují nahrát dokument o…

Ve stopách Charlese Darwina - muže vědy.
Zbyněk Milfait 2021-11-27T20:33:06+01:00 0 komentářů
Chile 2019

Tajemný ostrov Chiloé, okolím vulkánu Villarrica a vzhůru na vrchol Cerro La Campana v blízkosti Valparaísa.. Není na světě mnoho lepších míst pro milovníky různých mýtu, legend a pověr, než právě souostrový Chiloé, obývané nebývalým množstvím duchů, čarodějnic, trolů a jim podobných tvorů. Ženy by si zde …