2. Asie
  3. Laos
  4. Laos

Laos

Laos je úchvatná země plná památek, ale také nádherné přírody.
Cestopis z roku 2019 napsala Karolina _3

Zážitky pro tebe sepsala Karolina _3

03. 05. 2020, poslední aktualizace 2020-05-03T14:49:06+02:00

Karolina _3 žije v České republice a procestovala 31 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsala pro tebe 4 cestopisy .

Je to sranda to číst. Cestopis do aspoň trochu nezvyklé země vždy potěší

Já zase nemám rád ten přístup - půjčili jsme si auto a 14 dní sme v kuse někam jezdili :D To je teda dovolená.

Miki _3

Dovolená na této stránce nemá co dělat, toto je stránka pro cestovatele.

před 2 lety

Dobrá, špatně jsem se vyjádřil. 90% lidí tu cestuje stylem, že si na letišti půjčí auto a tráví v něm stovky km a jednotky hodin denně, aby viděli "všechno". Připomíná mi to čínské turisty. Hodiny jedou, zastaví, nafotí, nají se, jedou dál. Žádný zájem o kontakt s místními. Mnohem zajímavější se mi zdá styl toho týpka z Indie nebo Kačky, která kam se pohne, dává si rumíka na posilněnou, pozoruje život kolem sebe a užívá si moment. Nejhezčí zážitky jsou často s pivem v ruce v rozpadlým autobuse :D

V tomto máš pravdu. :-) Poprvé to vyznělo jinak. :D

V Thai je vizum zdarma

před 2 lety

Naprosto nective, takhle by asi cestopis vypadat nemel.

Miki _3

Chtěl jsem si to přečíst, ale odradily mě ty extrémně dlouhé odstavce...

Bari podle Danielle Steel
Lukáš Koula 2022-05-23T20:58:25+02:00 0 komentářů
Itálie 2021

aneb jedna bláznivá cesta pro polibek od dívky mých snů ... V krátkosti k Bari na začátek: Už teď v úvodu vím, že tenhle cestopis bude krátký, ale o to zajímavější. Pro jistotu však jméno slečny, okolo které se děj příběhu odehrává, neuvedu a ani zde…

Za pár PENů v Peru
Avatar uživatele conic30
conic30 2022-05-21T22:46:36+02:00 0 komentářů
Peru 2022

...aneb výprava do země, o které jsem netušila, že chci navštívit.... Začalo to jak už pro mě typicky. Nad ránem sedím v ambulanci a při čekání na výsledky brouzdám na netu po akčních letenkách. Po více než dvou covidových letech, kdy člověk nemohl skoro ani z domu, se…

Belgie - dámská jízda na pár dní
Míša Peterková 2022-05-21T18:45:06+02:00 0 komentářů
Belgie 2022

Ráda bych se podělila o své zážitky a praktické rady o Belgii - Brusel, Gent, Bruggy. Den 1. BruselVe čtvrtek 12.5. jsme vstávaly ve 3.20. Opravdu brzy ráno, zato ale natěšené na naši cestu. Prodloužený víkend v Belgii a jen 3 kamarádky, značka ideál. Letěly jsme z Prahy do Charleroi,…

Barneyho víkendové (ú)lety: Tenerife
Barney1987 2022-05-18T00:09:09+02:00 15 komentářů
Španělsko 2022

48hodin na Tenerife. Předmluva:Rozhodl jsem se sepsat seriál cestopisů s názvem " Bárneyho víkendové (ú)lety".  Jak tyto výlety a tento nápad vznikl?... Vlastně úplně náhodou. Jako bežný smrtelník a zaměstnanec, mám…