2. Asie
  3. Laos
  4. Laos

Laos

Laos je úchvatná země plná památek, ale také nádherné přírody.
Cestopis z roku 2019 napsala Karolina

Zážitky pro tebe sepsala Karolina

03. 05. 2020, poslední aktualizace 2020-05-03T14:49:06+02:00

Karolina žije v České republice a procestovala 28 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsala pro tebe 3 cestopisy .

Je to sranda to číst. Cestopis do aspoň trochu nezvyklé země vždy potěší

Já zase nemám rád ten přístup - půjčili jsme si auto a 14 dní sme v kuse někam jezdili :D To je teda dovolená.

Miki

Dovolená na této stránce nemá co dělat, toto je stránka pro cestovatele.

Dobrá, špatně jsem se vyjádřil. 90% lidí tu cestuje stylem, že si na letišti půjčí auto a tráví v něm stovky km a jednotky hodin denně, aby viděli "všechno". Připomíná mi to čínské turisty. Hodiny jedou, zastaví, nafotí, nají se, jedou dál. Žádný zájem o kontakt s místními. Mnohem zajímavější se mi zdá styl toho týpka z Indie nebo Kačky, která kam se pohne, dává si rumíka na posilněnou, pozoruje život kolem sebe a užívá si moment. Nejhezčí zážitky jsou často s pivem v ruce v rozpadlým autobuse :D

V tomto máš pravdu. :-) Poprvé to vyznělo jinak. :D

V Thai je vizum zdarma

Miki

Naprosto nective, takhle by asi cestopis vypadat nemel.

Miki

Chtěl jsem si to přečíst, ale odradily mě ty extrémně dlouhé odstavce...

Zelená Kostarika od Pacifiku ke Karibiku
Katka S 2021-08-05T18:04:39+02:00 0 komentářů
Kostarika 2021

Koupání u dvou oceánů, skoro 2000 km cestou necestou napříč Kostarikou, visuté mosty a zipline v deštném pralese. Pura vida . .  Pura vida je výraz, se kterým se setkáte v průběhu návštěvy Kostariky naprosto všude.  My třeba ještě před příjezdem od majitelky jedněch apartmánů v Monteverde při domluvě ohledně zajištění zážitků…

Video průvodce Rumunskem
Jaroslav Malec 2021-08-05T14:47:35+02:00 0 komentářů
Rumunsko 2021

Dechberoucí videoprůvodce z úžasného Rumunska. V roce 2021 by čeští cestovatelé mohli v Rumunsku pořádat srazy. Možnosti cestování jsou stále místy omezené a pokud nějaká země zasvítí na mapě restrikcí zeleně, čeští cestovatelé neváhají a kupují…

Post Soviet 2021 - 2.část
David Hosl 2021-08-04T12:42:10+02:00 1 komentář
Evropa 2021

Ukrajina - Kyjev + Černobyl a na skok do Moldavska. V červnu 2021 jsem na pár dní navštívil Rumunsko, které jsem chtěl původně spojit s Moldavskem a Ukrajinou. Z toho nakonec sešlo (viz https://www.cestujlevne.com/cest...-cast-2039 ), ale myšlenku…

Dominikánská republika v době Covidu
Martin Š. 2021-08-03T16:32:48+02:00 0 komentářů
Dominikánská Republika 2021

Last-minute letenky, spíše odpočinková dovolená. Tipy na výlety, oblast, výběr peněz,.... Na konci července 2021 jsme se vrátili z Dominikánské republiky. Psalo mi pár lidí a ptalo se na podobné otázky, rád bych zde tedy popsal naše zkušenosti, třeba to někomu v době covidu pomůže. Letěli…