2. Liverpool na 4 dny

Cestopis z roku 2019 napsal Martin Liška_1

Zážitky pro tebe sepsal Martin Liška_1

20. 10. 2019, poslední aktualizace 2019-10-22T16:25:42+02:00

Martin Liška_1 a procestoval 20 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 2 cestopisy .

Komentáře

Hello I'm your Travel Guide ( Insta Dubai Visa)
Avatar uživatele ubaersheikh
ubaersheikh 2022-08-08T12:52:27+02:00 0 komentářů
Napříč světem 2022

Insta Dubai Visa is the topmost Dubai visit visa portal with the fastest visa processing systems.. Insta Dubai Visa is a prominent name in the segment of visa services to Dubai. It is an online Dubai visit visa service provider. Applicants quickly gain information on the website about visa…

Azory - zelená perla Atlantiku, díl 1.: Sao Miguel
Tesna 2022-08-06T23:07:22+02:00 2 komentáře

První část naší aktuální cesty z konce července po dvou Azorských ostrovech. Začínáme na ostrově, který je největší a turisty nejvíce navštěvovaný.. S Azorskými ostrovy jsme se my trošku starší seznámili již v ranném dětství. A i já si z každodenní předpovědi počasí někde mezi Večerníčkem a Televizními novinami pamatuji, že počasí v Evropě bylo…

Střední Amerika digitálně 2/2 - nebe, peklo, ráj
Jakub Vonšovský 2022-08-05T15:05:38+02:00 0 komentářů
Střední Amerika 2021

Tropické ostrovy digitálně. PanamaDo neznámaKlepeme se v dodávce. Za oknem déšť. Ne, že by byla zima, pořád je něco mezi 20 a 30 stupni. To dodávka klepe námi. Naše touha po dobrodružství a bezstarostnost, ale i troufalost,…

Putování Kanadou - Québec
Avatar uživatele mmm
mmm 2022-08-03T10:56:39+02:00 0 komentářů
Kanada 2022

Do Ameriky jsem se chystal už dlouhou dobu, ale covid do toho hodil vidle. Konečně se všechno začalo uklidňovat a já mohl začít realizovat cestu, o které jsem tak dlouho snil.... Do Kanady mě pozvala moje kamarádka, která se nedávno přestěhovalo do Montréalu. To mi hrálo do karet, protože to bylo město, které jsem vždycky chtěl hrozně moc navštívit, a do Québecu obecně jsem…