2. Asie
  3. Maledivy
  4. Maledivy na vlastní pěst

Maledivy na vlastní pěst

15 dní, 7 speedboatů, 6 letadel, 3 výlety, 3 ostrovy a nespočet zážitků...
Cestopis z roku 2018 napsala Mája

Zážitky pro tebe sepsala Mája

07. 12. 2018, poslední aktualizace 2019-10-03T10:21:58+02:00

Mája žije v České republice a procestovala 17 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 5 let, napsala pro tebe 4 cestopisy .

Avatar uživatele Iveta
Iveta

díky, tak tedy budu o Maledivách znovu přemýšlet.

nějak mě čím dál víc trápí, že spousta věcí se děje jen kvůli turistům a jejich touhám mít co nejhezčí foto na Instagramu - krmení ryb, produkce odpadků z balených vod a tak dále. To byl důvod, proč jsem si dosud Maledivy rozmlouvala.

Ty vaše zkušenosti s mantami mě lákají.

All inklusive na Maledivach se ridi podle ceny a hvezdicek ostrova. 5resort=vynikajici jidlo, grilovane pochoutky, vyborne koktejly, kvalitni piti

3,5 resort=najis se dobre, ale ne luxusne, napijes se, ale chutnat to nebude.

Obsluha a ochota personalu vsude dokonala.

Min *jsme si netroufli...

Kazdopadne varuji:Jednou Maledivy, vzdy uz jen Maledivy... Jina dovolena je uz JEN kompromis.

Moc pěkný cestopis, jen musím zareagovat na nepřesnost hned v úvodu. Do Dauhá je to z Prahy cca 4200 km a ne 5500 km :-) Tos přestřelila o vzdálenost zhruba mezi Prahou a Barcelonou.

Mája

Samozřejmě jsem to sama neměřila, ale věřila jsem googlu a ten mi ukázal tuhle vzdálenost..

ale to na tom naštěstí neni až tak podstatný :)

No jo, ale to je vzdálenost po silnici :)) Ale jak říkáš, není to podstatné ;-)

David Eiselt

Super počtení, díky! A přesně jak říkáš, trochu, tedy úplně jsi u mě odbourala ten nezájem okolo Malediv kvůli předsudkům. A super fotky! :)

Jen by mě zajímalo, jak vypadá takové all–inclusive na Maledivách? Nemohla bys hodit foto restaurace, třeba z posledního resortu Fihalhohi? Díky.

Avatar uživatele kickass1
kickass1

Predsudky jsou postaveny zejmena na tom, ze spousta lidi vyrazila na Maledivy a po zaplaceni nejlevnejsiho ubytka na bookingu jsou prekvapeni ze travi dovolenou na skladce na lokalnim ostrove, misto overwater bungalovu za 10k, ktery znaji z fotek a z cestomanie :).. Lidi co tam bud utraceji za drahe hotely, nebo jezdi na jachty, si stezuji malokdy.. :)

Jinak clanek moc hezky, myslim ze z nej jasne vyplyva, ze kdo si dobre vybere ostrov a priplati si, urcite nebude zklamany..

Mája

Davide, fotky all inc.zkusím vyštrachat, každopádně mě all inc.překvapilo, jídla bylo mraky, na výběr pokaždé z x jídel, včetně vegetariánského, vždycky ryby, dvě masa, těstoviny, x příloh, salátů, dortů.. tohle bylo moje první all inc.mimo Egypt a super :)

kickass1- neměla jsem na mysli předsudky co se týče toho, že by se mi tam nelíbilo, bála bych se ubytování atd.. nám se líbilo i na lokálním Maafushi v obyč.hotelu a tam jsme toho paradoxně zažili nejvíc, takže to není uplně o tom si připlatit za lepší hotel :) Myslela jsem hlavně předsudky ohledně toho, že se tam budu nudit, protože jsem zvyklá na akčnější a aktivnější cesty a znám spoustu lidí, co to má tak stejně a tak jsem si řekla, že to třeba někomu pomůže, že i na Maledivách se dá být aktivnějš a bez nudy a i za rozumný peníze :)

mirjur

No přesně, to je můj případ, taky se děsím, že bych tam snad musel jen ležet na pláži... takže tímto jsem si trochu poupravil představu, díky, vypadá to dobře. :-)

Nový Zéland. Konečně!
Terez N 2020-09-19T23:20:28+02:00 0 komentářů
Nový Zéland 2019

Cesta na Nový Zéland je dlouhá. Asi jako název jednoho místního kopce - Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu. Ale stojí za to!. O cestě na Nový Zéland jsem snila dlouho. Začalo to ještě před šílenstvím okolo Pána prstenů. Tehdy jsem v nějaké knížce narazila na zmínku o nejdelším zeměpisném názvu na světě (v popisku cestopisu)…

cyklotoulky po jižní Moravě
out of queue 2020-09-17T20:15:36+02:00 1 komentář
Česká republika 2020

Letošní rok cyklistice přeje a pokud jste ještě neosedlali svůj bike, tak třeba Vás naláká pár jihomoravských tipů, kde se můžete po cestě zastavit a na chvíli si oddechnout.. Občerstvení U Knedlíka BlučinaPokud pojedete po námi oblíbené cyklostezce z Brna na Nové Mlýny, tak doporučujeme udělat si zastávku před Židlochovicemi, konkrétně na okraji Blučiny, kde stojí tato…

SICÍLIE za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-17T19:49:23+02:00 22 komentářů
Itálie 2020

Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie, taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány olivových hájů, tyrkysově modré moře, horské vesnice a starobylá města, antické památky a skvělá kuchyně.... Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie. Ostrov plný kontrastů - od italské vesnice přes Orient a arabský svět, až po Asii. Od všeho je zde stopa. Taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány…

Výstup na nejvyšší horu Rakouska
Ondřej Tollinger 2020-09-17T15:31:50+02:00 7 komentářů
Rakousko 2020

Grossglockner je se svými 3 798 m nejvyšší horou Rakouska a zároveň nejvyšším bodem Vysokých Taur. Vždy, když se vracím z jedné cesty, zmítá mnou mírná deprese. Proto začínám plánovat další šílenost, abych depresi překonal. Podobné to bylo s myšlenkou na vylezení nejvyšší hory Rakouska, která se…