2. Střední Amerika
  3. Martinik
  4. Martinik - francouzská perla Karibiku - díl 1.

Martinik - francouzská perla Karibiku - díl 1.

Cestovatelské zážitky z návštěvy francouzského Martiniku, v prvním díle z jeho severní a turisty méně navštěvované části
Cestopis z výpravy „Martinik“ z roku 2019 napsal Tesna

Zážitky pro tebe sepsal Tesna

12. 06. 2020, poslední aktualizace 2020-06-13T06:18:30+02:00

Tesna a procestoval 21 zemí světa, nejvíce Evropu a Střední Ameriku. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsal pro tebe 19 cestopisů .

Komentáře

Další cestopisy, které napsal Tesna

Agadir - Vánoce v Africe
Tesna 2020-11-15T14:58:56+01:00 0 komentářů

Zimní výlet do Maroka, kde jsme strávili týden na Vánoce, a odvezli si spoustu spíše rozporuplných vzpomínek.. Vánoce v roce 2016 jsme strávili na Tenerife, poprvé mimo rodinu a domov.  A protože se ukázalo, že něco pro nás dříve tak nepředstavitelného, být v tuto zimní dobu někde v teple,…

Lanzarote - kanárská brána do pekel
Tesna 2020-10-28T21:34:39+01:00 0 komentářů
Španělsko 2017

Když už jsem letos sepsal cestopisy ze tří Kanárských ostrovů, řekl jsem si, že dopíši i ty další dva ostrovy, které jsme doposud navštívili. . I když asi nebudou tak úplně bezprostřední jako ty, které vznikají ihned po našich cestách, s odstupem času pak naopak ukáží to, co v nás zanechalo ty nejsilnější dojmy. A začnu ostrovem Lanzarote,…

Tenerife v době šílené - díl 2.
Tesna 2020-10-16T23:55:34+02:00 3 komentáře
Španělsko 2020

Druhá a závěrečná část naší cesty s pár cestovatelskými tipy na závěr.. Puerto de la CruzTo je přímořské město s historickým jádrem, které z obou stran obklopují bloky velkých hotelů. My tentokrát máme domluveno ubytování přes Airbnb přímo nad centrálním náměstím Plaza…

Tenerife v době šílené - díl 1.
Tesna 2020-10-14T15:20:14+02:00 4 komentáře
Španělsko 2020

Cestopis z naší poslední návštěvy tohoto pestrého ostrova, která se s ohledem na současnou situaci výrazně lišila od návštěv minulých.. Jak to všechno začalo ...Kanárský ostrov Tenerife je pro nás srdeční záležitostí. Především proto, že po dlouhých letech, kdy jsme trávili naše dovolené především v zimě ve francouzských Alpách, jsme…