2. Střední Amerika
  3. Martinik
  4. Martinik - francouzská perla Karibiku - díl 1.

Martinik - francouzská perla Karibiku - díl 1.

Cestovatelské zážitky z návštěvy francouzského Martiniku, v prvním díle z jeho severní a turisty méně navštěvované části
Cestopis z výpravy „Martinik“ z roku 2019 napsal Tesna

Zážitky pro tebe sepsal Tesna

12. 06. 2020, poslední aktualizace 2020-06-13T06:18:30+02:00

Tesna a procestoval 22 zemí světa, nejvíce Evropu a Střední Ameriku. Na Cestujlevne je už 4 roky, napsal pro tebe 27 cestopisů .

Komentáře

Další cestopisy, které napsal Tesna

Kypr od východu na západ - díl 2.
Tesna 2021-11-27T15:27:59+01:00 0 komentářů
Kypr 2017

Přesun do Paphosu a průzkum západní části ostrova včetně cesty za sněhem na nejvyšší vrchol.. Paphos má dvě části, město v mírném svahu a rozlohou dnes mnohem menší přístav, kde je soustředěna většina památek a který je turisticky vděčnější. My bydlíme na samém okraji města, kousek od…

Kypr od východu na západ - díl 1.
Tesna 2021-10-31T18:02:48+01:00 0 komentářů
Kypr 2017

Cestopis sepsaný v době lockdownu o trošku starší cestě po řecké části ostrova, kde jsme strávili 10 dní v květnu 2017. První část zachycuje náš pobyt na východě v okolí Ayia Napa. . Po pár našich prvních samostatně organizovaných dovolených na Kanárech jsme si ověřili, že to skutečně není žádná raketová věda, člověk se chvíli zabaví plánováním a to vše pak podnikne za často…

Fuerta - větrný ostrov potřetí
Tesna 2021-10-14T21:33:06+02:00 4 komentáře
Španělsko 2021

V minulých dvou letech jsme již dvakrát navštívili tento druhý největší, ale málo osídlený i turisty ne až tak navštěvovaný ostrov. A k pobytům v lednu a červenci jsme přidali zářijový. . Když se na jaře začaly rýsovat destinace, které bude možné navštívit bez nutnosti testů a aerolinky začaly přicházet s letovými řády a letenkami za zajímavé peníze, vybrali jsme si z nedalekých…

Sozopol - Valaši vyráží na víkendový výlet na východ II
Tesna 2021-09-19T17:43:54+02:00 1 komentář
Bulharsko 2021

Návštěva historického bulharského města Sozopol, které je svým charakterem velmi podobné Nesebaru, jehož návštěvu jsem zde popsal loni.. Protože loňský víkendový výpad do Nesebaru byl velmi úspěšný, rozhodli jsme se letos cestu tímto směrem opět zopakovat. Tentokrát s pomocí Wizzu, který po celé léto několikrát týdně lítá do Burgasu z…