2. Asie
  3. Náš malý a rychlý trip Bali/Thajsko/Dubaj

Náš malý a rychlý trip Bali/Thajsko/Dubaj

kdo ma malo dovolene jako my, ale chce toho videt hodne jako my :)
Cestopis z výpravy „Trip“ z roku 2018 napsala Petra

Zážitky pro tebe sepsala Petra

12. 02. 2019, poslední aktualizace 2019-02-13T11:23:50+01:00

Petra žije v České republice a procestovala 14 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsala pro tebe 2 cestopisy .

Mě to přijde naprosto ok. Částka vypadá na první pohled hodně vysoká, ale nedávno tu byl cestopis o 48 hodinách na zimní Malorce (s Laudou). Autor tam uvádí, že těch 48 hodin vyšlo pro dva lidi na 389 Eur.

Nevšiml jsem si tam jedinýho komentáře vzhledem k ceně víkendu, avšak při přepočtu na den to vychází jen asi o 250kč levněji než tento výlet do Asie:-)

Petra

DEKUJI. snížit by sla o navstevu Burj khalifi kde jsem byla a uz bych tam nemusela coz byli 3 tis a napr. tetovani :) to nebylo nutne. .. ale dekuji moc za podporu

mirjur

Za mě palec nahoru. Myslím, že jste z minima vytěžili maximum, a to se mi líbí. Jestli to stálo o pár tisíc víc nebo míň už není podstatné.

David Eiselt

Není tu příliš mnoho zbytečného rozčarování? :) Nějak nechápu ty důvody. Upřímně říkám, že se mi tenhle cestopis líbí a hned řeknu proč.

Přesně takovéhle příběhy posunou začátečníky za práh strachu z neznáma. Uvidí pěknou babu na fotkách z míst, které mají dlouho na tapetě počítače a doteď to pro ně byl nedostižný cíl, protože peníze, dovolená, angličtina... Jo aha, ona taky neumí anglicky a letí na necelý 2 týdny. Těch 50 stejně dáme za týden v Řecku, tak si buď našetříme o pár kaček víc nebo nepoletíme s Emirates a ono to taky nějak vyjde.

Můžeme se na celý příběh koukat jakkoliv, ale myslím si, že vypovídající je tato věta: „ Nejsem zadny velky cestovatel. Bali bylo zatím moje nejdelsi cestovani v zivote.“

Když se chce, tak to prostě jde a půjde. A tohle je zdárným příkladem.

Jasně, je tu spousta paradoxů, jako pobyt u Češky na Bali s organizovanými výlety, letenky s Emirates, 10 dní na Asii a všechno nad čem „my zcestovalí“ pohrdáme :) Ale když vykoukneme z té naší bubliny a vžijeme se do role Homolkovic, tak je to pro mě adrenalin :D

Takže jen tak dál, mě tyhle „začátečnické“ výpravy baví.

PS: neletěli jste s 737, ale 777 :)))

Petra

boing prepsan dekuji :) a dekuji ze jste pochopil vyznam cestopisu ..nedavno sem cetla cestopis od nekoho kdo letel na Bora bora a po precteni sem si rikala ty jo mazec ale tam se nikdy nepodivam rozpocet a dalka atd..a tedy sem chtěla ukazat ze i s normalnim rozpoctem - ano i my dali x krat za dovolenou v recku 60 tis za tyden ..se da nekam podivat bez anglictiny a měsíčního volna. Pobyt u cesky která tam zije byl proto ze na miste byt 4 dny a shanet si vylety nebylo z logiky bez anglictiny uplne podle mych predtstav :) a taky na vylety jsme měli balijce co mluvil cesky a vse nam o Bali rad řekl.. letenky s emirates byli jedine v tom terminu co jsme mohli -pak byl ještě Qatar ale ty leteli moc brzy rano a nemame letiste u zadku :)

Tak já bych klidně oko přimhouřil. Autorka uvádí, že kupovali vše průběžně, nehledala co nejlepší cena/výkon ubytka, spoje, neplánovala dovču s kalkulačkou v ruce.

Pokud je s cenou spokojená, tak nám to může být jedno.

Podobné cestopisy si vždycky rád přečtu, jde vidět, že i krátký pobyt v Asii dokáže lidi nabít energií. Víc mi vadí cestovatelé, kteří tvrdí, jak je to o ničem, že na Asii minimálně měsíc, atd. Ne každý je rentiér, digitální nomád, vysokoškolák s flexibilní absencí na přednáškách, stále je dost těch, co mají doma malé děcka a/nebo pouhých 20 dní dovolené.

Petra

Děkuji za pěkný komentář. Samozřejme že cena mohla být nižší ale ono bez znalosti angličtiny občas hledáte místa kde vám hodně věcí zařídí a tudíž si to nechá někdo zaplatit 🙂

• (upraveno 2019-02-13T09:00:06+01:00)

Nechci se vyjadřovat k cestopisu. Každý si může cestovat jak chce a utrácet peníze taky jak chce. Jen bych chtěl Karla ubezpečil, že spousta z nás, co cestují i měsíc po Asii nejsme rentiéři, studenská léta máme dávno za sebou, v dnešní době má drtivá většina 5 týdnů dovolené a děti má taky kde kdo.

Snad bych jen autorku upozornil, že Bali není země ale jeden z téměř 18 tis ostrovů Indonésie. Asi to ví, ale z textu to tak vyznívá. Obzvláště když srovnává Thajsko a Bali. To jen taková technická poznámka.

• (upraveno 2019-02-13T11:27:09+01:00)

dekuji za poznámku . vim ze Bali je jen jeden ze zlomku ostrovu co indonezie nabízí ale hodne lidi zna jen ty nejznamejsi a tak sem to tak myslela..ale dekuji. a ano nemam na to cestovat nekde mesic sem samoživitelka s malym dítětem a nemam ani moznost na mesic vypadnout z práce. Bohuzel. Na tuhle dovolenou jsem setrila rok a pul a chtěla sem si ji uzit. bydlet v hotelu ne nekde u nekoho doma, a když sem na dovolene nekoukam na ceny :)

V klidu, okurková sezona a neuniformní cestopis, nestresuj se :D

David Eiselt

Hlavně nemazat! :D Cupuje tě tu jen Kuba.wanderer a Miki si posmutnil, že nemohl letět taky! :D

Úspěšnost cestopisu tkví i v tom, kolik reakcí dokáže vyvolat :)

• (upraveno 2019-02-13T10:16:29+01:00)

Taky si nemyslím, že tě tu někdo cupuje. Že se to dá udělat podstatně levněji je pravda i s tím, že nebudeš bydlet u někoho doma, ale v hotelu. Rovněž cestování po Bali je stejně pohodové jako po Thajsku, takže pokud to zvládáš v Thajsku a jedeš 250 km na motorce z Phuketu na Lantu, což tady mezi námi může říct málokdo a klobouk dolů, tak bys to jistě zvládla na motorce i na Bali a ušetřila spoustu peněz za "úžasnou Blanku". Ale pokud ti to tak vyhovuje, je to jen tvoje věc. A i ten Kuba napsal, že "dovča pěkná", takže tady já osobně nevidím ani jeden nějaký vylože negativní komentář :) Třeba já bych si nechtěl užívat tak málo dnů dovolené ve třech zemích a raději, když už bych byl na Bali, navštívil Flores s Komodem či Rincou nebo třeba Gilis s Lombokem a Thajsko nechal na jindy, ale každý to má jinak.

Petra

ano ta varianta byt deset dni na Bali taky byla jenze ja chtěla pritelovi ukazat malinko z Thajska rikam malinko uz zamerne pac jsme videli kulovy..a k motorce na Bali no musim rict ze doprava na Bali pro nas silena a to jsme jezdci jako ze fakt dobri ale tady nas to uplne nebavilo..ale to jen muj pocit.. ale samozrejme pro nas je dulezity ze jsme si to uzili :) dekuji za komentar

Ale no tak.. Já jen napsal vlastní názor :)

Karle, jsem normálně pracující člověk s 5 týdny dovolené a dokážu si domluvit i neplacené volno na delší cestu (jednou 7 týdnů).

Davide, s Mikim letíme v létě na 5 týdnů na Jávu, takže určitě nezávidíme :)

A jak jsem psal, dovča pěkná:)

Standardně za 5 týdnů cestování v zemích jihovýchodní Asie utratím do 30 tisíc a užívám si. 40 tisíc za 10 dní dovolené je dost.. :/

Jo a Bali je jen nepatrnej zlomek Indonésie, nepovažoval bych to určitě za procestovanou zemi.

Dovča pěkná :)

Petra

Psala jsem že se dovolená dá jistě pořídit za půlku. A ani jsem nepsala že se to nedá užít za málo. Chtěla sem tím spíš ukázat že se dá užít i dovolená ve třech zemích za málo dní. A taky sem nepsala že jsem procestoval Bali

Miki

:-(

cali

Souhlas

Madeira a Porto Santo - dva naprosto odlišné ostrovy.
Avatar uživatele Kuba Humlíček
Kuba Humlíček 2020-04-05T12:59:59+02:00 5 komentářů

Madeira za 14 dní s vlastním autem a jednodenní úprk za bílou pláží na Porto Santo.. Madeira je živý, zelený ostrov v Atlantiku, spadající pod Portugalsko. Je to ideální místo pro aktivní nebo poznávací dovolenou, na druhou stranu pro čistě válecí typy to asi není úplně ono. Voda…

Azurová cesta
Jakub Vonšovský 2020-04-05T12:58:59+02:00 4 komentáře
Evropa 2018

O jednom mikrostátu, který je na Azurovém pobřeží a druhém, který není.. Mikrotrhliny v plánuKdyž má člověk v plánu navštívit aspoň jednou všechny státy Evropy, stojí ho to hodně času a peněz (což je na cestovatelském serveru asi jako říkat, že hovno smrdí). Navíc se musí…

Pět týdnů v Africe - část třetí
Kateřina Piskačová 2020-04-05T10:24:00+02:00 1 komentář
Afrika 2019

Diamantové doly v Kimberley, cesta skrz nezapomenutelné zapomenuté Lesotho a kolébka lidstva. Náš africký výlet se pomalu ale jistě blíží ke konci. Máme před sebou poslední etapu naší trasy. Čeká nás návštěva diamantových dolů v Kimberley, cesta skrz nádherné Lesotho a návrat do Johannesburgu…

Lednový Nepál
Avatar uživatele Gabe
Gabe 2020-04-05T00:12:06+02:00 0 komentářů
Nepál 2020

Jak jsme se vydali uprostřed zimy do Himálaje a jak nám nevyšel výstup do Annapurna Base Campu (ABC).. Do Nepálu jsme chtěli vyrazit už delší dobu, ale zatím jsme vždy dali přednost jiným horským výletům s menším počtem návštěvníků. Četla jsem dost o oblíbenosti nepálských treků a upřímně mě davy lidí…