2. Asie

Cestopis z roku 2017 napsal Tomáš Cibulka

Zážitky pro tebe sepsal Tomáš Cibulka

08. 08. 2019, poslední aktualizace 2019-08-08T20:08:18+02:00

Tomáš Cibulka žije v České republice a procestoval 37 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 14 cestopisů . Má své stránky https://www.cibulka-na-cestach.cz/.

Anet.N.

Pěkný cestopis :) Zavzpomínala jsem na svoji první exotiku, měli jsme úplně stejný program až na to Kuala Lumpur.

Tomáš Cibulka

Díky. Tak tohle je opravdu takové to základní seznámení s Indonésií, takže věřím, že spousta lidí má stejný program. Kuala Lumpur byl fakt příjemný bonus

Slabší; právě jsem dnes přijel ze třítýdenní cestě po Indonésii, celkově již třetí za posledních pět let. Tentokrát jsem to vzal cestou Sorong - Waisai - Raja Ampat - Surabaya - Mount Bromo - Ijen - Bali - Rinca Island - Komodo - Labuan Bajo - Gili - Nusa Penida. To byla pořádná cesta 😎

Avatar uživatele niemandos
niemandos
  • (upraveno 2019-08-13T21:15:37+02:00)

To musela být pěkná rychlochvaška. Slabé :-)

Jasně, a ja byl letos na Mt. Everest a v Mariánském příkopu, tohle byla teprve pořádná cesta, ikdyž jsem to už za 7 let absolvoval po osmé.

Tomáš Cibulka

DS. : No, tak o tom napiš cestopis a my Ti ho pak rádi zkritizujeme :)

DS. je asi masochista. Nevím, jaký smysl má trávit cca polovinu ze 3 týdnů v dopravních prostředcích na přesunech mezi lokalitami. Když odečtu některá města, která nestojí za zastávku, zbylý čas vychází tak na 1 den na 1 lokalitu, což je třeba u Raja Ampat nepochopitelné. Pokud se do 3 týdnů nepočítaly lety z a do Evropy, zbyly i 2 dny na některá místa. Raději DS. cestopis nepiš. Při tvém chvástacím stylu by se asi ani nedal číst.

Hezky cestopis Tome, Bali je za me podobna dovolena jako letet na all inclusive do Hurghady - presne jak popisujes na zacatku - kazdy kdo na Bali prespal jednu noc v hostelu si mysli, ze objel svet :))) kazdopadne je videt, ze ty si opravdu cestoval, za to palec nahoru - cestopis se mi libil !!! Pis dal..

Tomáš Cibulka

Díky. Budu psát dál, momentálně ale musím nejprve někam vyrazit, abych měl o čem... takže snad do konce roku stihnu napsat Myanmar a Thajsko.

Další cestopisy, které napsal Tomáš Cibulka

📷 Krásné fotky
Do New Yorku za (zrušeným) hokejem aneb cestování s koronavirem v patách
Tomáš Cibulka 2020-03-25T18:53:26+01:00 8 komentářů
Spojené státy americké 2020

Ačkoliv už jsem v USA jednou byl a projeli jsme kus země, bohužel jsme tehdy vynechali návštěvu zápasu NHL, i když tehdy Sharks poměrně úspěšně válčili v bojích o Stanley Cup. Ano, lístky byly dražší…

Thajsko 2019
Tomáš Cibulka 2020-02-09T12:46:53+01:00 0 komentářů

Pokračování našeho výletu do jihovýchodní Asie z konce roku 2019. Po týdnu v Myanmaru (cestopis zde: https://www.cestujlevne.com/cest...-2019-1279) nás čekal přesun do Thajska, kde jsme strávili následující dva týdny. Protože jsme zvolili poměrně klasickou (a…

Myanmar 2019
Tomáš Cibulka 2019-12-30T13:46:03+01:00 10 komentářů

Týden v zemi tisíce pagod.. Podobně jako už někdy v minulosti jsem spojil Kambodžu a Vietnam, návštěva Myanmaru byla v našem případě součástí tři týdny dlouhého výletu, v rámci kterého jsme pak pokračovali do Thajska. Tento…

Severní Makedonie 2019
Tomáš Cibulka 2019-10-28T18:34:31+01:00 4 komentáře

aneb prodloužení babího léta na Balkáně. Díky levných letenkám z Bratislavy do Skopje se stala Severní Makedonie oblíbenou destinací. Samotná Makedonie (omlouvám se Řekům, ale dále už budu psát jen Makedonie) je navíc i pro nás stále levnou…