Nejen Bali je Indonésie

4 indonéské ostrovy a jako bonus Kuala Lumpur

Cestopis z roku 2017 napsal Tomáš Cibulka

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Tomáš Cibulka
Cestopis byl naposledy aktualizován 2019-08-08T19:08:18+02:00

Tomáš Cibulka procestoval 42 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 4 lety a napsal pro tebe 15 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

Anet.N.
před 3 lety

Pěkný cestopis :) Zavzpomínala jsem na svoji první exotiku, měli jsme úplně stejný program až na to Kuala Lumpur.

před 3 lety

Díky. Tak tohle je opravdu takové to základní seznámení s Indonésií, takže věřím, že spousta lidí má stejný program. Kuala Lumpur byl fakt příjemný bonus

DS.
před 3 lety

Slabší; právě jsem dnes přijel ze třítýdenní cestě po Indonésii, celkově již třetí za posledních pět let. Tentokrát jsem to vzal cestou Sorong - Waisai - Raja Ampat - Surabaya - Mount Bromo - Ijen - Bali - Rinca Island - Komodo - Labuan Bajo - Gili - Nusa Penida. To byla pořádná cesta 😎

Avatar uživatele niemandos_1
niemandos_1
před 3 lety

To musela být pěkná rychlochvaška. Slabé :-)

Jelito
před 3 lety

Jasně, a ja byl letos na Mt. Everest a v Mariánském příkopu, tohle byla teprve pořádná cesta, ikdyž jsem to už za 7 let absolvoval po osmé.

před 3 lety

DS. : No, tak o tom napiš cestopis a my Ti ho pak rádi zkritizujeme :)

před 3 lety

DS. je asi masochista. Nevím, jaký smysl má trávit cca polovinu ze 3 týdnů v dopravních prostředcích na přesunech mezi lokalitami. Když odečtu některá města, která nestojí za zastávku, zbylý čas vychází tak na 1 den na 1 lokalitu, což je třeba u Raja Ampat nepochopitelné. Pokud se do 3 týdnů nepočítaly lety z a do Evropy, zbyly i 2 dny na některá místa. Raději DS. cestopis nepiš. Při tvém chvástacím stylu by se asi ani nedal číst.

Kickass
před 3 lety

Hezky cestopis Tome, Bali je za me podobna dovolena jako letet na all inclusive do Hurghady - presne jak popisujes na zacatku - kazdy kdo na Bali prespal jednu noc v hostelu si mysli, ze objel svet :))) kazdopadne je videt, ze ty si opravdu cestoval, za to palec nahoru - cestopis se mi libil !!! Pis dal..

před 3 lety

Díky. Budu psát dál, momentálně ale musím nejprve někam vyrazit, abych měl o čem... takže snad do konce roku stihnu napsat Myanmar a Thajsko.