Norsko z Katowic

Zpáteční letenka za 650,- Kč do Norského Stavangeru nakopne vaše cestovatelské tužby

Cestopis z roku 2018 napsal Jaromír Volavý

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Jaromír Volavý
Cestopis byl naposledy aktualizován 2019-05-22T09:02:22+02:00

Jaromír Volavý procestoval 67 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 3 lety a napsal pro tebe 21 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

mikir
před 4 lety

Taky se pridam k pochvale v Norsku jsem byl 5x dost davno ,busem , dvakrat letecky naposledy na tech dvou letistich okolo Oslofjordu a 1 noc v Oslo . jinak vse po silnici v Bergenu ano ve Stavangeru ne

Priroda fajn Posledni navsteva Oslo ze soboty na nedeli moc alkoholove a nabidka socialnich pracovnic -)

Pre mna najzaujmavejsie vylety a cestopisy :) vdaka za ne.

mirjur
před 4 lety

Pořád mám představu, že do Norska se musí na delší dobu a autem, aby člověk stihl všechno... ale jak je vidět i takový kratší výlet rozhodně stojí za to. Díky za inspiraci!

Jako vždy to nejlepší na tomto blogu. Děkuji a pište dál, Zase máte jedničku. Od paní učitelky.

Líbí se mi tvůj styl popisování. Není to tak vzletné, jak u některých konkurenčních cestopisů, ale ani příliš strohé, aby to bylo až moc zběžné. Prostě stručné, výstižné, dobře se mi to čte. A co teprve kdyby to bylo dělené na odstavce :D

Jaromír Volavý
před 4 lety

Dobře, zkusím příště i ty odstavce.