2. Asie
  3. Omán
  4. Omán - Road trip

Omán - Road trip

Brzo ráno ještě plni síly se vydáváme na Muscat Gate muzeum. Je to nově rekonstruovaná původní brána do starého města a v její horní části je dnes muzeum...
Cestopis z roku 2017 napsal Jack

Zážitky pro tebe sepsal Jack

07. 02. 2021, poslední aktualizace 2021-02-07T21:45:02+01:00

Jack žije v České republice a procestoval 90 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 5 cestopisů . Má své stránky http://offroadbrno.com.

Komentáře

Další cestopisy, které napsal Jack

Bahrain
Jack 2021-01-14T20:31:45+01:00 3 komentáře
Bahrajn 2017

I přes to, že se jedná o velmi malý ostrovní stát v Perském zálivu, jehož většinu území zabírá poušť , už kvůli dávné historii tohoto místa ,stojí za to strávit tu pár dní. . Království Bahrain, jehož území bylo osídleno již od prehistorických dob. Mimo jiné zde žila a vzkvétala  dávná civilizace Dilmun.  Dnes  tady stojí  super moderní hlavní město Bahrainu Manama,  kde…

Sao Tome & Principe , africký ostrovní stát tentokrát ostrov Sao Tome
Jack 2020-12-11T13:56:49+01:00 4 komentáře
Svatý Tomáš a Princův ostrov 2020

Vracíme se z ostrova Principe zpět na  Sao Tome, jež je ten  hlavní z obou ostrovů Demokratické republiky Svatý Tomáš a Princův ostrov.Naše první kilometry půjčeným autem vedou do hlavního města…

Sao Tome & Principe, malý ostrovní stát
Jack 2020-12-04T13:19:17+01:00 2 komentáře
Svatý Tomáš a Princův ostrov 2020

Pro začátek našeho tripu vybíráme ostrov Principe.... Na ostrov Sao Tome popoletíme krátkým přeletem s leteckou společností Afrijet  z Gabonu. Pro začátek našeho tripu vybíráme ostrov Principe, což se později ukáže jako  šťastný nápad . A tak hned druhý…

Gabon domov nejen gorily nížinné
Jack 2020-11-13T11:18:03+01:00 2 komentáře
Gabon 2020

...po dvou a půl hodinách marného čekání, se rozhodujeme, že to pro dnešek vzdáme. Ale přesně v tomto okamžiku, přichází zpráva, že gorily byly objeveny.... Přistáváme v hlavním městě Gabonu, v Libreville. Následuje bezproblémové odbavení a přesouváme se na náš dnešní hotel, ležící na gabonské pláži. Neupravovaná pláž, ale  odpovídá dnešním  standardům,…