2. Pár gastronomických vzpomínek ze Sicílie a Kalábrie

Cestopis z roku 2015 napsala Eva

Zážitky pro tebe sepsala Eva

23. 09. 2020, poslední aktualizace 2020-09-23T11:14:07+02:00

Eva a procestovala 43 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsala pro tebe 2 cestopisy .

Kateřina Ostrá

Evčo BOŽÍ🙏👏👏

Ta svačinu a mě rozsekala, ale už vás s Joxem trošku znám...

Jinak mám po přečtení chuť na všechno!!

• Přidal se před rokem
  • (upraveno 2020-09-23T13:49:49+02:00)

Budeš-li v Bari, rozhodně doporučuji Il Rustico. Několikero chodů, cena 10 euro na osobu za vše. Jen pozor, v neděli mají zavřeno.

mirjur

Proč ne, můžeme zkusit. Díky. :-)

Ony to nejsou chody, ale spíš předkrmy, ovšem nikoli českých velikostí a množství. 🤣

mirjur

Měli jsme si dát jen to menší menu za 6 eur... Uf uf uf.

Vždyť to menší skoro nic neobsahuje. 😂

mirjur

Nevím, nezkoušel jsem, ale psali tam, že předkrm (nevím jaký) je u obou menu, samozřejmě ta pizza + pivo, a to si myslím, že by bohatě stačilo. Mám dojem, že rozdíl je jen v počtu předkrmů. 😏

mirjur

Bezva, o víkendu v Bari se určitě bude hodit. Je fajn mít tam někoho místního, který ukáže, poradí, co a jak nakombinovat, co je lepší a co horší... Když je na to člověk sám a navíc neumí italsky, tak maximálně ukáže nebo řekne "a piece of this" a plácá se v tom. Taky je blbý, že většinou (nebo aspoň co jsem viděl teď v Neapoli) u ničeho nemají cedulky s názvy a cenami. To pak je úplně naslepo.

Okolo Korintského zálivu
cizy 2020-10-21T14:08:27+02:00 0 komentářů
Řecko 2020

4 dni v Grécku, počas ktorých sme si spravili okruh okolo Korintského zálivu a stihli si odskočiť okúpať sa na Lefkadu. . Železo treba kuť, kým je horúce. Čo sa týka výletov, toto staré príslovie platí v dnešnej dobe dokonale. Dnes už človek nevie dňa ani hodiny, ktorý štát kedy koho hodí na červený zoznam. Keď sme sa…

Setkání s medvědy v Rumunsku
Jarda 2020-10-18T18:57:46+02:00 3 komentáře
Rumunsko 2020

Medvědi, covid-19 a jedna z nejkrásnějších zemí na světě.. ÚvodemJak jinak začít cestopis z roku 2020 než větou - letošní cestování je fakt boj. Nejenom, že se nám několik dovolených zrušilo, ale člověk si musí na internetu hledat spoustu informací navíc,…

Tenerife v době šílené - díl 2.
Tesna 2020-10-16T23:55:34+02:00 3 komentáře
Španělsko 2020

Druhá a závěrečná část naší cesty s pár cestovatelskými tipy na závěr.. Puerto de la CruzTo je přímořské město s historickým jádrem, které z obou stran obklopují bloky velkých hotelů. My tentokrát máme domluveno ubytování přes Airbnb přímo nad centrálním náměstím Plaza…

Kúpanie na Peloponéze
cizy 2020-10-16T12:28:50+02:00 0 komentářů
Řecko 2020

Oddychový kúpací road trip na predĺžený víkend po najväčšom gréckom polostrove.. : Keď som v novembri 2019 kupoval letenky do Grécka na predĺžený víkend, bral som to ako hotovú vec. V poslednej dobe si však človek už nemôže byť istý ničím. V tomto prípade sa však kolesá osudu…