2. Po stopách Ötziho - muže z ledu.

Po stopách Ötziho - muže z ledu.

Městečko Glorenza , hrady Churburg a Juval. Údolím Val Senáles k místu, kde byl před 30 lety ( 19.9.1991) nalezen slavný Ötzi a krásné výhledy z hory Punta di Finale ( Fineilspitze).
Cestopis z roku 2021 napsal Zbyněk Milfait

Zážitky pro tebe sepsal Zbyněk Milfait

20. 09. 2021, poslední aktualizace 2021-09-20T17:57:46+02:00

Zbyněk Milfait Na Cestujlevne je už 7 měsíců, napsal pro tebe 15 cestopisů .

Peter _15

No,ešte že si neprezradil že to Tenerife bolo v minulom tisícročí :) to by ma nasralo :))

Peter _15

Jasné ,to si piš že napíšem.

Zbyněk Milfait

Ano Peter, jsem to já. Shledání po letech a tentokrát ne na Tenerife, ale zde. Kdyby nebyl covid a neuzavřel mě loňskou zimu doma, asi bych cestuj levně.com nikdy neobjevil a o telefonní číslo na tebe jsem přišel před lety, když mě spadnul telefon ze skály a už jsem ho nerozchodil. Měl jsem tušení že to jsi ty, když jsem četl v sobotu tvůj inzerát na Jordánsko. Jel bych hned, ale bohužel v tvém termínu nemám čas. Napiš mě prosím na můj mail - zbynek.milfait@seznam.cz Dík. Zbyněk

Peter _15

No to ma poser, sakra to si ty chlape?

Další cestopisy, které napsal Zbyněk Milfait

Okolo jezera - General Carrera.
Zbyněk Milfait 2021-08-24T19:31:24+02:00 0 komentářů
Chile 2019

Lago Buenos Aires. Tak zní název argentinské části tohoto skvostného jezera, v jehož okolí se nachází spousta úžasných míst, na než nelze zapomenout.. Bohužel Chile i Argentina jsou pro turisty z Evropy stále uzavřené a tak dnes alespoň zavzpomínám na rok 2019 a mojí poslední návštěvu této nádherné oblasti v Patagonii. Jezero leží v blízkosti města…

Carretera Austral - cesta do pravěku.
Zbyněk Milfait 2021-07-25T18:43:32+02:00 0 komentářů
Chile 2019

Tato legendární chilská silnice vás na svých 1247 km mnohokrát zavede do míst jak vystřižených z obrazů Zdeňka Buriana. Jen ten dynosaurus ne a ne se ukázat.. Začátek této jedné z kultovních amerických silnic je ve městě Puerto Monnt, kde navazuje na panamerickou dálnici. Do města se dostanete mnoha způsoby, nejrychleji letecky nebo busem častými spoji ze…

Madeira - našinec jen vejrá.
Zbyněk Milfait 2021-07-17T21:55:31+02:00 0 komentářů
Portugalsko 2019

Tajemné tunely na levádách, pestrobarevné hory, všudypřítomná květena, mezi níž se ukrývá hadinec převislý, madeirský endemit.. Na Madeiru jsem přiletěl se společností Binter z ostrova El Hierro s přestupem na letišti Tenerife - nord. Cena letenky z ostrova El Hierro na Madeiru s návratem na Tenerife - nord v květnu 2019 byla…

Río de la Plata - konkurence pro jihočeská Blata.
Zbyněk Milfait 2021-07-11T21:29:29+02:00 5 komentářů
Uruguay 2019

Uruguay je pohodová země pijáků maté se stovkami kilometrů pláží a krásnou Colonií del Sacramento, ale nabízí i víc.. Jakožto milovník letišť a přístavů jsem byl po příletu na letiště Carrasco v Montevideu nadšen jeho krásou, včetně nádherné expozice ze stropu zavěšených historických letadel. Jelikož jsem přilétl…