Poprvé v Číně - neznámé Qingdao a vzrušující Šanghaj za jeden týden

Deníček z Velké země

Cestopis z roku 2018 napsal Míra Šťastný

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Míra Šťastný
Cestopis byl naposledy aktualizován 2021-07-27T22:26:38+02:00

Míra Šťastný procestoval 25 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne.com se přidal před 4 lety a napsal pro tebe 1 úžasný cestopis.

Zobrazit profil

před 4 lety

非常感谢您的赞扬 Gogo a Milano! :-)

Lukáš
před 4 lety

nejdriv se mi zdaly trochu mimo neustale narazky na rezim (schvalne jestli je v americe mene uniformovanych policistu a vojaku...), ale vzhledem k ornitolozce nakonec musim napsat, ze celkem vtipny povidani:) zkuste kdyztak priste pridat vice cestovatelskych informaci, tohle je spis vypraveni, skoro nepisete, kde jste byl, jak jste tam dojel (co jste si koupil za listek, co je pro cestovatele vyhodnejsi apod.), jak se jmenovalo jidlo, co jste jedl atd. atp.

Dík za poznámky Lukáši.

Tohle moje psaní bylo spíš zaznamenávání pocitů než snaha o cestopis jako takový, ve kterém všichni očekávají cestovatelské rady. Bylo to spíš pro mne samotného, abych za rok věděl, že jsem v Číně vůbec byl a co jsem tam dělal.

Narážky na režim ...zkrátka jsem to tak cítil. Možná paranoia z dob dávno minulých, ale moji přátelé, kteří to četli, vědí jak to bylo myšleno.

V Americe jsou taky vojáci, policajti a tajní ;-)

před 4 lety

Tak to já cítím přesně naopak. Cestování od památky k památce už mě asi nudí, tyhle příhody a potkávání lidí se mi zdá zajímavější :) I když je z toho trochu cítit rasismus, i když ve vtipné formě. Já osobně asiatky zbožňuju :D

Jeden z nejhorsich cestopisu co jsem kdy cetla..Cinu jsem par mesicu procestovala a dost to prehanis :) Snazis se byt vtipnej,ale kdo byl na delsi dobu v Cine,tak si o tobe bude myslet svoje..

PS: Az pujdes v budoucnu do zoo na pandy,tak si zjisti,jak vubec ziji,nez tu zacnes delat chytraka

Milá laro,

tohle psaní nemělo ambice být cestopisem v pravém slova smyslu. Byl to spíš můj pocitový deníček a zápisník. OK, příště to nebudu zveřejňovat tady, ale pošlu to do Bravíčka :-)

Věřím, že kdo je v Číně dlouho, vidí všechno jinak. Šikmooce. A co si o mně kdo myslí, je mi u pandele. A na pandy už nepůjdu, nechce se mi nic studovat jak žijí. Jen mi jí bylo líto, v jakém prostředí jí drží. Toť vše.

P.S. Pošli mi pls nějaký tvůj cestopis, ať vím, jak se to má dělat dobře. Třeba zrovna o Číně. Díky a přeji plno cestovatelských zážitků!

před 4 lety

Priste to radsi neposilej ani do toho bravicka,radsi si to nech pro sebe :)..

Jako nevim,ale rikat o lidech "sikmoocka" mi prijde ubohe..

Pises :" panda? Lezi a spi..kdyz si o nich nic neprectes predem,tak se nediv,ze jen lezi a spi :)..

Vazne mi prijdes marny,ale tobe to je vlastne u zadele,tak si z toho nic nedelej :)

hezky den,"vtipalku"

Gogo
před 4 lety

Já osobně jsem si cestopis s chutí přečetl, ten náhled a ironie mě na rozdíl tady od jiných bavil. A k těm kritikům snad jen to, že když mě něco nezaujme nebo mi to nějak nesedí, prostě to nedočtu a nechám být. Takže za mě, klidně sem napiš něco dalšího :-).

Milano
před 4 lety

Me Miruv tripreport taky pobavil a mam vzkaz pro R.lara: prestan se brat tak vazne!