2. Asie
  3. Sám v Gruzii a Ázerbájdžánu

Sám v Gruzii a Ázerbájdžánu

Za poznáním Gruzie a Ázerbájdžánu, sám jen s malým batohem na zádech. Tipy, místa, ceny, zážitky. Týdenní dobrodružství za méně, než 10 tisíc Kč včetně letenky, víza, ubytování a stravy.
Cestopis z výpravy „Gruzie, Ázerbájdžán 2019“ z roku 2019 napsal Jaroslav Malec

Zážitky pro tebe sepsal Jaroslav Malec

18. 05. 2019, poslední aktualizace 2019-05-18T18:14:38+02:00

Jaroslav Malec žije v České republice a procestoval 30 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 4 cestopisy .

Dobrý den,

Ano, můžete, doby kdy polovina vlaku byla zpitá pod obraz, jsou dávno minulostí. V Ázerbájdžánu je naprosto bezpečno (což je dané především tamním režimem), v Gruzii hrozí (mimo okupovaná území) maximálně drobná kriminalita typu krádeže.

Navíc si myslím, že ázerbájdžánské železnice, které noční rychlík provozují, rozdělují při prodeji ženy a muže do různých kupé, jak je v muslimských zemích většinou zvykem. Minimálně se to zadává při prodeji, nicméně praxe bývá barvitější, občas se děžurným podaří zpřeházet lidi podle doprodaných míst přímo ve vlaku.

Případně mi napište SZ, pokud Vás budou zajímat nějaké podrobnosti.

před 2 lety

Prima čtení.

Dobrý den Jaroslave v září budu skoro 3 dny v Tbilisi od soboty do pondělí .Myslíte že i já jako žena mohu sama cestovat nočním vlakem do Baku ? Děkuji Rosja

Jaroslav Malec

Dobrý den Roso, omlouvám se za pozdější odpověď, ale do září pořád času dost, tak snad i tak pomůže. Určitě se toho nebojte, vlaky jezdí smíšené, spousta žen v něm ale jelo samotných. Co jsem viděl, tak jezdí hodně starších lidí, občas nějaký student, během mých cest se k sobě všichni chovali dobře a sám jsem se ve vlaku cítil bezpečné a díky společnosti mých spolucestujich příjemně. A v Baku bych se nebál taky, co se bezpečnosti týče, měl jsem z něho mnohem lepší dojem, než například z Prahy.

před 2 lety

Českou Třebovou cestou necestou
Avatar uživatele cikarijo
cikarijo 2021-07-26T20:12:00+02:00 2 komentáře

Konečně! Tak a je to tady, konečně padl zákaz cestování pouze v okresu a my zase můžeme i za "hranice".:)Toho se musí ihned řádně využít, takže po kratším plánování je rozhodnuto, že se podíváme…

Sardinie, asi jednou stačilo
Avatar uživatele mmksvestky
mmksvestky 2021-07-26T15:24:38+02:00 3 komentáře

pohled nepravého. Už na začátku musím napsat, že můj pohled je hodně poznamenaný tím, že to není úplně můj šálek vysněné dovolené, ale to neznamená, že jsem tam jet nechtěl a že toho lituju. Celé to vzniklo v podstatě…

Carretera Austral - cesta do pravěku.
Zbyněk Milfait 2021-07-25T18:43:32+02:00 0 komentářů
Chile 2019

Tato legendární chilská silnice vás na svých 1247 km mnohokrát zavede do míst jak vystřižených z obrazů Zdeňka Buriana. Jen ten dynosaurus ne a ne se ukázat.. Začátek této jedné z kultovních amerických silnic je ve městě Puerto Monnt, kde navazuje na panamerickou dálnici. Do města se dostanete mnoha způsoby, nejrychleji letecky nebo busem častými spoji ze…

Dva hobitci v Rakousku
Barča 2021-07-22T13:11:17+02:00 2 komentáře
Rakousko 2021

Aneb když plánujete prodloužený low cost víkend a skončí to "trochu dražším" týdnem. Tentokrát jsme se na naši další dovolenou vydali s kamarády. Oproti nám (aby to ladilo s názvem) s Gandalfy :-). Termín: 1.7-8.7.2021Kolik nás to celé stálo?Původně jsme plánovali jen prodloužený víkend. Max do 10 tisíc. Je to naše letos už třetí dovolená a chtěli jsme tedy už trochu škudlit, jelikož nemáme…