Cestopis

Sangihe & Siau Islands

to jsou ostrovy, kde se doslova zastavil čas a kde západní turista je vzácným úkazem
Avatar uživatele pavlina.minibull
Cestopis z výpravy „Sangihe“ z roku 2018 napsala pavlina.minibull

15.10.2018 - 6.11.2018

Během naší cesty vystřídáme spoustu letadel a doufáme, že i krosny s námi doputují až do cíle !

• Praha - Frankfurt ( 1 noc přenocování)
  • Frankfurt - Muscat
  • Muscat - Kuala Lumpur
  • Kuala Lumpur - Jakarta
  • Jakarta - Manado
  • Manado - Tahuna ( cíl: Sangihe)
  • Tahuna - Manado
  • Manado - Denpasar ( ehm 3 nutné dny nákupů v Ubudu a "novomanželský pobyt" :-D)
  • Denpasar - Kuala Lumpur
  • Kuala Lumpur - Muscat
  • Muscat - Frankfurt
  • Frankfurt - Hradečná ( cesta vlakem a zkouška, zda-li je 12 minutový přestup v Norimberku pro neznalce místního nádraží reálný :-) )

1.10.2014

Krásných 13 dnů do odletu. Dnešní už se nepočítá. Ten už začal :-) Na baráčku se dokončují nejnutnější opatření k tomu, aby tým A ( tj. školkový a pubertální věk - Shadow, Paw a Gabrielek) nepořádali výlety po naší vesnici a netrápili tím taťku, který bude tým A ochotně hlídat. Tímto mu dopředu děkujeme za nesmírnou trpělivost, kterou na tyhle 3 paka bude potřebovat. Myslím, že postačí první zalévaní hadicí a pochopí :-D

Tým B ( tj. důchodový věk - Kačenka a Cookie) se stěhují na hlídání k mamince a věřím, že i ony si klid od puberťáků užijí po svém.

Vzhledem k událostem na Sulawesi v posledních dnech jsme museli malinko čelit víkendovému nátlaku rodičů, zda-li opravdu musíme cestovat na ostrovy patřící k severní části Sluawes. Odpověď byla, ale jasná předem: ANO!

Po 3 letech bez krosen na zádech a roce a půl makání v kuse na našem milovaném domku potřebujeme vypadnout od všech a všeho ....... i od toho našeho snu o domě v přírodě.

Nemůžeme se dočkat dokonale zelené přírody Indonesie, kdy zelená je sakra zelená, jiné mentality lidí, času a života, kde se nespěchá. Sprchy z vodopádu, majestátních sopek, neuvěřitelných západů slunce a pláží, kde nepotkáte turistu. Tahle věta by mohla být ještě hodně dlouhá. Je toho tolik na co se těšíme a věřím, že si užijeme každou minutu naší cesty. I těch pár "kopanců a trablí", které k takovému stylu cestování prostě patří.

Avatar uživatele pavlina.minibull

Zážitky pro tebe sepsala pavlina.minibull

26. 09. 2018, poslední aktualizace 2018-10-01T08:31:46+02:00

pavlina.minibull Na Cestujlevne je už 1 měsíc, napsala pro tebe 1 cestopis .

Okolo jazera Erie
Pavol Švantner Severní Amerika

Keďže v týchto častiach USA a Kanady som bol iba rok dozadu, zvažujem, že tentokrát by som výlet poňal trochu dobrodružnejšie.

Izrael a jordánská Petra

Cesta po Izraeli spojená s výletem do Petry.

Za hokejom do Toronta

Tento cestopis som bol rozhodnutý nenapísať. Hovoril som si, že nikoho už predsa nebude zaujímať, ako sa po druhý krát trepem do Kanady a ešte aj na ten istý hokejový šampionát. Ale nakoniec vidíte :)

Výlet loďou po Stredomorí

Plavba luxusnou loďou po Stredozemnom mori a návšteva jeho prístavných miest