2. SANTORINI podruhé za KAČKU

SANTORINI podruhé za KAČKU

Černá perla Egejského moře, nejfotogeničtější a nejromantičtější řecký ostrov, tyrkysové moře, pláže všech barev, bílé domečky, modré střechy.. Možná také bájná Atlantida...To vše je Santorini 💙
Cestopis z roku 2019 napsala Kateřina Ostrá

Zážitky pro tebe sepsala Kateřina Ostrá

08. 05. 2019, poslední aktualizace 2019-11-21T11:34:31+01:00

Kateřina Ostrá a procestovala 36 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsala pro tebe 47 cestopisů . Má své stránky https://www.cestujizakacku.cz/.

Ahoj Katko,asi vše bylo řečeno v předešlých komentářích. myslím že jednou o tom všem napíšeš bezva knížku. Dokazujes všem že se dá pořídit za pár korun hodně muziky . Myslím že i vahavci už sedí u kompu a hledají, pátrají, mají zabaleno 😀. Tvoje řady jistě ušetří ostatním a hlavně začínajícím spoustu starostí, i když i to může být někdy docela prča 😀. Měj se krásně ahoj Martin

Filoména První

Pěkné místo, hned bych se tam vypravila. Nádherná květena! Ale to střílení by mne nelákalo. Nemá nic společného s velikonocemi křesťanskými. Bude to spíše lidová (pohanská) tradice, jež se zamontovala do svátku Zmrtvýchvstání. Je to takto v mnoha křesťanských zemích. Místní tradice se vmísí do křesťanských svátků.

Jinak velikonoce jsou variabilním svátkem. Bývají v neděli po prvním jarním ouplňku. Takže i v březnu. To by as i v Řecku byla zima.

Jaké bylo v květnu moře? Nebylo studené?

Kateřina Ostrá

Bylo ✌️Ale vlézt se do něj dalo a jak tam člověk vleze, je za vodou 😉

Honza

Díky za moc pěkné čtení...fotky jak z partesu. Jdu na "Santorini za Kačku poprvé"😊

Díky Honzo 😊

Moc pekny cteni Katko ! Me Santorini nikdy moc nelakalo, zejmena s ohledem na kvanta lidi z vyletnich lodi.. Ale ten cestopis mi pripomel dovcu na Malych Kykladach, kterou jsme kdysi davno absolvovali jachtou z Aten - vsechny ostrovy jsme projeli na skutru (a propili / projedli v tavernach).. :) A mas super fotky !!! Taky se mi fakt libi tvuj styl psani - jako jedna z mala umis psat i o emocich tak, ze to je prirozene a nezni to jak referat zaka 3ti tridy o Shakespearovi.. :)

Kateřina Ostrá

Ve 3. třídě se nepíšou referáty o Shakespearovi… 😂😂 Ale opravdu moc děkuju. Takové pochvaly si ze 💛vážím. Co se týká fotek, je to jen na telefon… Pořád si říkám, že si koupím pořádný foťák, ale vždycky zvítězí minimalismus v mém příručním zavazadle…🙈

mirjur

Hm, tak jestli mobilem, tak všechna čest. Máš cit pro vystihnutí okamžiku, fakt super.

Opět moc pěkné a praktické čtení a taky krásné fotky. Jen bych upřesnil to doporučení v úvodu pro ty, kteří chtějí zažít místní Velikonoce. Letos byly na konci dubna, ale příště budou zase jindy:

Ještě si neodpustím jednu poznámku a doufám, že tě to nerozhodí, jako nedávno Černobyl. Zkus si přečíst to souvětí, které jsem zkopíroval níže. Určitě nechci nikomu radit, jak nejlépe nakládat s volným časem, sám mám dost co zlepšovat u sebe, ale toto mě zarazilo:

"Okna umývám i tak skoro denně a z podlahy se dá u nás nejen jíst, ale lze na ní provádět neurochirurgickou operaci taky denně, bez Velikonoc, takže ani uklízecí mánii neprožívám."

• Přidal se před rokem
  • (upraveno 2019-05-10T06:27:02+02:00)

🙈😂😂

Hezké početní, díky

To já děkuji 😉

Jarda

Paráda, další skvělý cestopis! Cestuj co nejvíc, prosím tě. Ať je co číst :D

To neboj ✌️✈️😉 a děkuji!

Ahoj Katko, moc pěkně popsané, čtivé, ostatně jako všechny tvé cestopisy. I na základě tvého prvního cestopisu ze Santorini jsem čerpala informace, které jsem zužitkovala k letošní návštěvě. Byla jsem v dubnu, také z Vídně za 52 EUR, a určitě všem doporučuji! Nám se nejvíce líbila vesnička Pyrgos! a samozřejmě Oia a Fira.

Ahoj a už se těším na tvůj další cestopis.

Andrea.

Kateřina Ostrá

Ahoj Andreo. Tohoe je přesně důvod, proč věnovat X hodin sepisování a já ti mic děkuji ta zpětnou vazbu, díky níž vím, že to má smysl😊

S Pyrgosem naprosto souhlasím! Dojal mě tam oslík v podloubí na stejném místě jako loni...

Další cestopisy, které napsal Kateřina Ostrá

SICÍLIE za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-17T19:49:23+02:00 22 komentářů
Itálie 2020

Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie, taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány olivových hájů, tyrkysově modré moře, horské vesnice a starobylá města, antické památky a skvělá kuchyně.... Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie. Ostrov plný kontrastů - od italské vesnice přes Orient a arabský svět, až po Asii. Od všeho je zde stopa. Taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány…

LISABON za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-10T09:08:17+02:00 34 komentářů
Portugalsko 2020

Město legendárních žlutých tramvají,výtahů,Ježíše jak v Riu, visutého mostu jak v San Franciscu,ale taky z města na dosah k nejzápadnějšímu cípu evropského kontinentu,Atlantiku a pláži jak v Thajsku.. Město legendárních žlutých tramvají, výtahů, nádherných vyhlídek, super levného a super dobrého vína, Ježíše jak v Riu, visutého mostu jak v San Franciscu, jedinečného tance fado, ale taky z města na…

GDAŇSK za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-08-26T23:44:01+02:00 58 komentářů
Polsko 2020

Hanzovní pestrobarevné domečky, bílé písečné pláže a tyrkysové moře, boží "za Kačku" jídlo a neskutečné muzeum II. světové války. Prostě Gdaňsk. Polskej Karibik dostupnej za pár korun Flixbusem!. TERMÍN:21. - 25.8.2020KOMPLETNÍ CESTOPIS ZDE:https://1url.cz/@gdanskzakacku.czPROČ POLSKO - GDAŇSK? Tak původně Polsko v plánu vůbec nebylo. V plánu byly Athény! Jenomže člověk míní, semafor mění. A…

SANTORINI POTŘETÍ za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-08-20T12:58:03+02:00 64 komentářů

Tyrkysové moře,černá kaldera obsypaná bílými domky jak vánoční stromek těmi nejkrásnějšími ozdobami,víno ze sopečné půdy sladké jak med a VINOBRANÍ k tomu všemu!Modrobíla dokonalost. Prostě Santorini♥. TERMÍN: 15. - 18.8.2020PROČ SANTORINI POTŘETÍ?Protože když jsem zde stála loni “podruhé”, měla jsem pocit, jako bych byla doma a v hlavě jediná myšlenka: za rok se sem chci vrátit zase a vůbec -…