2. SANTORINI podruhé za KAČKU

SANTORINI podruhé za KAČKU

Černá perla Egejského moře, nejfotogeničtější a nejromantičtější řecký ostrov, tyrkysové moře, pláže všech barev, bílé domečky, modré střechy.. Možná také bájná Atlantida...To vše je Santorini 💙
Cestopis z roku 2019 napsala CESTUJI za KAČKU

Zážitky pro tebe sepsala CESTUJI za KAČKU

08. 05. 2019, poslední aktualizace 2019-11-21T11:34:31+01:00

CESTUJI za KAČKU a procestovala 37 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsala pro tebe 68 cestopisů . Má své stránky https://www.cestujizakacku.cz/.

Ahoj Katko,asi vše bylo řečeno v předešlých komentářích. myslím že jednou o tom všem napíšeš bezva knížku. Dokazujes všem že se dá pořídit za pár korun hodně muziky . Myslím že i vahavci už sedí u kompu a hledají, pátrají, mají zabaleno 😀. Tvoje řady jistě ušetří ostatním a hlavně začínajícím spoustu starostí, i když i to může být někdy docela prča 😀. Měj se krásně ahoj Martin

Filoména První

Pěkné místo, hned bych se tam vypravila. Nádherná květena! Ale to střílení by mne nelákalo. Nemá nic společného s velikonocemi křesťanskými. Bude to spíše lidová (pohanská) tradice, jež se zamontovala do svátku Zmrtvýchvstání. Je to takto v mnoha křesťanských zemích. Místní tradice se vmísí do křesťanských svátků.

Jinak velikonoce jsou variabilním svátkem. Bývají v neděli po prvním jarním ouplňku. Takže i v březnu. To by as i v Řecku byla zima.

Jaké bylo v květnu moře? Nebylo studené?

CESTUJI za KAČKU

Bylo ✌️Ale vlézt se do něj dalo a jak tam člověk vleze, je za vodou 😉

Honza _27

Díky za moc pěkné čtení...fotky jak z partesu. Jdu na "Santorini za Kačku poprvé"😊

Díky Honzo 😊

před 3 lety

Moc pekny cteni Katko ! Me Santorini nikdy moc nelakalo, zejmena s ohledem na kvanta lidi z vyletnich lodi.. Ale ten cestopis mi pripomel dovcu na Malych Kykladach, kterou jsme kdysi davno absolvovali jachtou z Aten - vsechny ostrovy jsme projeli na skutru (a propili / projedli v tavernach).. :) A mas super fotky !!! Taky se mi fakt libi tvuj styl psani - jako jedna z mala umis psat i o emocich tak, ze to je prirozene a nezni to jak referat zaka 3ti tridy o Shakespearovi.. :)

CESTUJI za KAČKU

Ve 3. třídě se nepíšou referáty o Shakespearovi… 😂😂 Ale opravdu moc děkuju. Takové pochvaly si ze 💛vážím. Co se týká fotek, je to jen na telefon… Pořád si říkám, že si koupím pořádný foťák, ale vždycky zvítězí minimalismus v mém příručním zavazadle…🙈

mirjur

Hm, tak jestli mobilem, tak všechna čest. Máš cit pro vystihnutí okamžiku, fakt super.

• Právě online

Opět moc pěkné a praktické čtení a taky krásné fotky. Jen bych upřesnil to doporučení v úvodu pro ty, kteří chtějí zažít místní Velikonoce. Letos byly na konci dubna, ale příště budou zase jindy:

Ještě si neodpustím jednu poznámku a doufám, že tě to nerozhodí, jako nedávno Černobyl. Zkus si přečíst to souvětí, které jsem zkopíroval níže. Určitě nechci nikomu radit, jak nejlépe nakládat s volným časem, sám mám dost co zlepšovat u sebe, ale toto mě zarazilo:

"Okna umývám i tak skoro denně a z podlahy se dá u nás nejen jíst, ale lze na ní provádět neurochirurgickou operaci taky denně, bez Velikonoc, takže ani uklízecí mánii neprožívám."

• (upraveno 2019-05-10T06:27:02+02:00)

Paráda, další skvělý cestopis! Cestuj co nejvíc, prosím tě. Ať je co číst :D

To neboj ✌️✈️😉 a děkuji!

před 3 lety

Ahoj Katko, moc pěkně popsané, čtivé, ostatně jako všechny tvé cestopisy. I na základě tvého prvního cestopisu ze Santorini jsem čerpala informace, které jsem zužitkovala k letošní návštěvě. Byla jsem v dubnu, také z Vídně za 52 EUR, a určitě všem doporučuji! Nám se nejvíce líbila vesnička Pyrgos! a samozřejmě Oia a Fira.

Ahoj a už se těším na tvůj další cestopis.

Andrea.

CESTUJI za KAČKU

Ahoj Andreo. Tohoe je přesně důvod, proč věnovat X hodin sepisování a já ti mic děkuji ta zpětnou vazbu, díky níž vím, že to má smysl😊

S Pyrgosem naprosto souhlasím! Dojal mě tam oslík v podloubí na stejném místě jako loni...

Další cestopisy, které napsal CESTUJI za KAČKU

📷 Krásné fotky
KAPVERDY - SANTO ANTÃO za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2022-04-25T18:49:16+02:00 0 komentářů
Kapverdské ostrovy 2022

SANTO ANTÃO, to jsou plíce Kapverd, svěží zelený nedotčený ráj. Hodně lidí přirovnává tento ostrov k Azorům, někteří i k Havaji. To nedokážu posoudit, obě místa znám zatím jen z fotek a dokumentů, ... SANTO ANTÃO, to jsou plíce Kapverd, svěží zelený nedotčený ráj. Hodně lidí přirovnává tento ostrov k Azorům, někteří i k Havaji. To nedokážu posoudit, obě místa znám zatím jen z fotek a dokumentů,…

KAPVERDY - SÃO VICENTE za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2022-04-12T18:51:16+02:00 5 komentářů
Kapverdské ostrovy 2022

Další z Kapverdských ostrovů, který je nezbytné vidět. Jednak proto, že se jen odtud dostanete do opravdického zeleného ráje jménem Santo Antão, ale hlavně proto, že ostrov jako takový má opravdu co... Další z Kapverdských ostrovů, který je nezbytné vidět. Jednak proto, že se jen odtud dostanete do opravdického zeleného ráje jménem Santo Antão, ale hlavně proto, že ostrov jako takový má opravdu co…

KAPVERDY: SANTIAGO za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2022-04-07T11:42:15+02:00 14 komentářů
Kapverdské ostrovy 2022

Santiago, ostrov, kde jsem poprvé spatřila Kapverdy zelené. Ostrov, kde jsem odložila růžové brýle nejen před tisíci odstíny zelena, ale také před naivitou, že "turistická destinace" jako Kapverdy se . Santiago, ostrov, kde jsem poprvé spatřila Kapverdy zelené. Ostrov, kde jsem odložila růžové brýle nejen před tisíci odstíny zelena, ale také před naivitou, že "turistická destinace" jako Kapverdy se…

ANDALUSIE a GIBRALTAR za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2021-11-15T11:45:17+01:00 39 komentářů
Španělsko 2021

Nekonečné pláže vyhlášené kitesurfingové lokality v Tarifě, atmosférou tepající Malaga, koloniální barevná Granada, pohádková Nerja s balkonem Evropy a nad očekávání krásný a po všech směrech zajímavý. Nekonečné pláže vyhlášené kitesurfingové lokality v Tarifě, atmosférou tepající Malaga, koloniální barevná Granada, pohádková Nerja s balkonem Evropy a nad očekávání krásný a po všech směrech…