2. Asie
  3. Singapur
  4. Tahle země není pro rebely

Tahle země není pro rebely

Už přílet do Singapuru je výjimečný zážitek. Místní letiště Changi je nejlepší na světě. Ne dojmologicky, ale podle žebříčku World Airport Awards. Už poosmé v řadě.
Avatar uživatele m8dy
Cestopis z roku 2016 napsal m8dy

Zážitky pro tebe sepsal m8dy

05. 01. 2022, poslední aktualizace 2022-01-05T13:14:21+01:00

m8dy žije v České republice a procestoval 45 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 5 let, napsal pro tebe 3 cestopisy . Má své stránky http://moody.wz.cz.

Komentáře

Krížom-krážom zimným Arménskom
tonic 2022-01-19T10:30:33+01:00 0 komentářů
Arménie 2022

Premiérový výlet roku 2022 - od Jeravanu až po iránsku hranicu na Nive. Viac na mojom blogu:https://tonicove.sk/krizom-krazo...armenskom/

Vánoce na Islandu s kachničkou Jarynem 🐥💛
Jaryn 2022-01-17T23:12:46+01:00 0 komentářů
Island 2021

Jak jsme se vydali strávit Vánoce na Islandu.. s vodopády, gejzíry, koupáním a polární září 🎄 ( Budget 10 000 CZK). Halló ❄️Na Islandu už jsem byl.. vlastně tam byl kde kdo 🤭 Nádherná příroda kousek od evropské pevniny doslova volá srdce všech jejích milovníků 💛 A když k tomu zavolá i Wizz, že má super levné…

Od pobřeží k pobřeží.
Zbyněk Milfait 2022-01-17T19:54:49+01:00 0 komentářů
Argentina 2019

Město tanga Buenos Aires, ráj vinařů Mendoza, ráj trekařů N.P. Aconcagua a přístavní Valparaíso.. Jedno z nejhezčích měst na světě dle mého vkusu leží u Atlantiku a má i krásné a výstižné jméno - Buenos Aires. Vzduch je zde vzhledem k blízkému oceánu a množství stromů a parků v blízkosti centra…

Tenerife - bez půjčení auta

Tenerife - nádherná destinace vhodná k návštěvě v kteroukoliv část roku. Tenerife je super i na aktivní dovolenou s dětmi. Najdete tam i jednoduché túry, které zvládl v pohodě i můj 6letý syn.…