2. Asie

Thajsko 2019/2020

15 -denní cestování Thajskem
Cestopis z roku 2020 napsal(a) hepsik

Zážitky pro tebe sepsal(a) hepsik

26. 01. 2020, poslední aktualizace 2020-01-27T08:31:36+01:00

hepsik žije v České republice a procestoval(a) 19 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal(a) pro tebe 3 cestopisy .

Ahoj, Super cestopis. Mam rád hodně popisné věci, kde člověk přesně ví, jak se tam dostat, kam jít a kde najít vstup, protože kolikrát to z mapy prostě nevyčtu :) Chystáme se příští březen na podobná místa s příletem rovnou Krabi, protože Bangkok + sever Thajska jsme byly minulý rok :)

před měs

Diky za cestopis. Michelinskou hvezdu ale Kor Panich rozhodne nema :)

hepsik

Pardon, koukám, že je asi pouze v michellin guide :)

Michala M.

Ahoj, díky moc za fajn cestopis :) Je to skvělá inspirace, jak si užít Thajsko bez davů.

Super cestopis :) sedl mi i styl psaní, tak se mi to příjemně četlo

hepsik

Díky moc, snad třeba i pomůže :)

Pěkný cestopis a dobré rady, jak se vyhnout davům. V Bangkoku jste sice nespali na Khaosan Road, ale na paralelní Rambuttri, což je prakticky to samé (jen trochu lépe průchodná). Já tam spal celkem víc než týden na dvou různých místech pár stovek metrů od Rambuttri (jednou to bylo na Samsen Road) a byl naprostý klid jak v ubytování tak v jeho okolí.

Ledový čaj s kondenzovaným mlékem jsem teda nezkusil (kdybych měl zájem, můžu si ho snadno udělat doma), ale já i většina ostatních spíš v Thajsku doporučí džusy z čerstvého ovoce.

Na Railay je škoda nezajít i na pláž Phra Nang, i když je v sezóně odpoledne přeplněná (lepší jít ráno). Už jen ta cesta za to stojí.

@Navaja: Když tu čtete i cestopisy ze zemí, které vás moc nezajímají, doporučuju (a to všem), pokud neznáte, tento blog, na který jsem zrovna narazil: https://www.lostczechman.com/

Kluk cestoval pomalu po Hedvábné stezce včetně Turkmenistánu (ten musel projet rychleji, ale bez průvodce, už popis cesty z Ázerbajdžánu stojí za to), strávil téměř 4 měsíce ve Střední Asii, kde lidi v Horském Badachšánu označil za ještě lepší než Íránce (projel to tam stopem a trochu pěšky včetně spaní u místních).

hepsik

Díky :) aha, to je dobré vědět, možná jsme měli jen smůlu na umístění pokoje :)

Fajn cestopis, hezky prehledne popsano, kvituji popsanou realitu ubytka pobliz KhRoad.

Tomáš Cibulka

Nedávno jsme bydleli poblíž (asi 10 minut pěšky) Khaosan Road a naprostý klid ve dne i v noci :)

hepsik

Díky :) tak to jsme asi teda jen smolně vybrali, fajn vědět :)

Leto pri slovenskom mori
tonic 2020-08-06T12:13:55+02:00 0 komentářů
Slovensko 2020

Letná dovolenka premiérovo pri slovenskom mori - týždeň na Zemplínskej šírave a v širokom okolí + 1500 kilometrov po celom Slovensku.. Príchod najmenšieho člena rodiny a globálnej pandémie prevrátil náš cestovateľský život naruby. Dovolenku na Slovensku za “plnohodnotnú” nepovažuje mnoho ľudí a patril som medzi nich aj ja. No toto…

Západ USA 09/2019
Barbora 2020-08-06T11:17:31+02:00 4 komentáře
Spojené státy americké 2019

Prakické rady na roadtrip po západě USA od San Franciska přes Yosemite NP, Las Vegas, Death Valley, Joshua Tree NP až k pobřeží LA a Santa Barbary za 20 dní. Ahoj, vše začalo v březnu pípnutím "nevyžádaného e-mailu" od Cestujlevne.com s nabídkou letenek za výhodnou cenu. Tímto děkuji lidem, co za portálem stojí :) Do Ameriky jsme se chtěli původně podívat…

BARI a APULIE za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-08-05T10:22:22+02:00 43 komentářů
Itálie 2020

První italský region,kde se začal vyrábět olivový olej! Taky 200 typů těstovin! Kraj pohádkových kulatých domečků trulli,písečných pláží, přístavů, kostelů,katedrál a vína za 1,5 euro! Prostě APULIE ♥. TERMÍN:29.7 - 3.8.2020PROČ‌ ‌BARI?‌ ‌Letos jsem se rozhodla, že se v tom cestování trochu posunu. Tím posunem měla být poprvé v životě cesta, kterou zrealizuji naprosto sama. Bez svých kamarádek,…

Fuerteventura - prázdná a ještě prázdnější - díl 2.
Tesna 2020-08-04T22:32:39+02:00 1 komentář

Pokračivání našich cest po tomto ostrově, tentokrát po jeho severní části.. A pokračujeme v cestě …V pozdním odpoledni přijíždíme do velkého turistického střediska Caleta de Fuste, kde máme mít po další čtyři dny základnu pro cesty po severní části ostrova. Ubytování…