2. Větrná Fuerteventura

Cestopis z roku 2022 napsala Zuzina

Zážitky pro tebe sepsala Zuzina

19. 07. 2022, poslední aktualizace 2022-07-19T10:22:54+02:00

Zuzina a procestovala 17 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsala pro tebe 5 cestopisů .

Pavel Koláčný

Za mě upřímný cestopis. Moc díky!

...naše rodinka se tam chystá letět příští jaro, tak kdyby jste měli nějaké tipy na ubytování pro 1,5 a 3 leté děcka? Booking a podobné udělají své, ale zkušenosti Vás cestovatelů jsou nade vše.

Avatar uživatele Marek Sourak
Marek Sourak

Mne se moc libilo v Costa Calma na odpocinek, je tam hezka velka plaz a hotelu spousta 😊

mirjur

Můžu doporučit Caleta de Fuste, zvlášť s dětmi. Velká písečná pláž v docházkové vzdálenosti, navíc v krytém zálivu, takže bez velkých vln, kousek od letiště, ke všem turistickým cílům relativně blízko, množství obchodů a restaurací, venkovní vyžití pro děti, dlouhá promenáda podél pobřeží... objel jsem víc míst na Fuertě, ale pro rodinu s malými dětmi bych vybral toto.

Ziggy1

Mě se tam třeba líbilo, hlavně ta pouštní vegetace, je to takový kontrast, který člověk každý den nevidí. Pravda je, že je spíše pro aktivní povahy (kitesurfeři, surfeři), líbí se mi také, že si ostrov na nic nehraje - hlavně přívětivé ceny. Je posetý mnoha nevysokými kopci, na které lze snadno vylézt a ze kterých se naskýtá pohled třeba na dlouhé písečné pláže. Třeba městečko Betancuria stálo za to.

Další cestopisy, které napsal Zuzina

2x Boloňský víkend
Zuzina 2022-06-01T13:21:14+02:00 1 komentář

Akce letenek 1+1 od Ryanairu, víkendový pobyt a to navíc 2x, protože jednou jsem koupila letenky manželovi  já, podruhé on mě (to vše jako překvapení, takže ještě že jsme se trefili do jiných termínů…

🙏 Praktické
Velikonoční Florida
Zuzina 2022-04-28T10:56:51+02:00 16 komentářů

Do Miami jsme se chtěli podívat již minulý rok, ale kvůli covidu to nebylo možné, nyní to však klaplo. Kupujeme letenky, kde se nejlépe časově a i finančně hodí Air France a protože je to jen trochu…

Víkendová Brusel
Zuzina 2022-02-02T10:04:13+01:00 9 komentářů

Když na mě vyskočí akce od Ryanairu do Bruselu bez nutnosti dovolené (tj. pátek večer až neděle), neváhám a za necelých 800 Kč pro oba kupuji. Až po nákupu tedy zjišťuji, že letiště je stejně jako…

🙏 Praktické
Zanzibarské Vánoce businessem s LOT
Zuzina 2022-01-24T10:44:07+01:00 11 komentářů

Nekonečně dlouho přemýšlíme, kam za teplem bychom přes Vánoce mohli vyjet. Letenky přes Vánoce logicky šplhají vysoko, až nás zaujme Zanzibar s Čedokem. Váháme, hledáme stále ještě něco jiného, až se…