Cestopis

Všichni jsou už v Mexiku (2018)

Latinskou Ameriku mám hodně rád. Nápad letět do Mexika mi ale spíš než knížky o záhadách mayských pyramid vnukl animák Coco, který jsem rok zpátky sledoval na palubě jiného letadla...
Avatar uživatele Michal
Cestopis z roku 2018 napsal Michal

Letenku jsem kupoval jen tři měsíce dopředu u StudentAgency. U aerolinek se tentokrát ani nedala koupit na přímo. Slibovala dva stopovery s možností návštěvy kanadského Toronta a amerického Chicaga. Do Mexika přiletím v Mexiko City a odlétat budu za dva týdny z Cancúnu. To slibuje krásnou poznávací cestu skrz půlku Mexika.

Navštívil jsem Mexico City, kousek od něj pyramidový komplex Teotihuacán, Pueblu s pyramidou Cholula, vychutnal si Den mrtvých v Oaxace spolu s návštěvou komplexu Monte Albán, zavítal do Palenque a nakonec navštívil poloostrov Yucatán. Na něm se podíval do měst Mérida, Valladolid a Cancún a spolu s nimi navštívil pyramidy v Uxmalu, Chichen Itzá a Tulumu.

Mexický itinerář

Jak to dopadlo, najdete na mém blogu: https://michal-na-cestach.blogsp...as-ja.html

Avatar uživatele Michal

Zážitky pro tebe sepsal Michal

05. 03. 2019, poslední aktualizace 2019-03-06T11:43:37+01:00

Michal žije v České republice a procestoval 56 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsal pro tebe 2 cestopisy . Má své stránky http://michal-na-cestach.blogspot.cz/.