2. Za drakem na Potštejn

Za drakem na Potštejn

Cestopis napsal(a) cikarijo

Zážitky pro tebe sepsal(a) cikarijo

06. 07. 2022, poslední aktualizace 2022-07-06T19:10:47+02:00

cikarijo Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal(a) pro tebe 6 cestopisů .

Komentáře

Další cestopisy, které napsal cikarijo

Čertův stolek a Sokolohrady v jednom aneb Údolím řeky Doubravy
cikarijo 2022-06-16T23:15:20+02:00 0 komentářů

Tady začni psát svůj cestopis... Údolím řeky Doubravy   Dnešní výlet je trošku stranou vyhledávaných výletů, ale právě proto je o to hezčí. Je to výlet Přírodní rezervací Údolím řeky Doubravy. Trasu…

Prachovské skály ve všední den-aneb trošku jiná cesta do Jičína
cikarijo 2022-06-03T19:43:20+02:00 2 komentáře
Česká republika 2022

Cesta z Jinolic, přes rybník "Vražda", skalní vyhlídky a klid. Tenhle výlet začínáme v Jinolicích na vlakové zastávce po zelené značce. Cesta vede lesem okolo rybníku „Vražda“ přes autokemp Jinolice a dovede Vás až ke vstupu do skal.  My se opět vydáváme po…

Po památkách Kutné Hory
cikarijo 2021-10-23T18:15:52+02:00 0 komentářů

Klidné nedělní ráno. Počasí tak akorát na nějaký menší výlet, žádné Alpy, v pondělí ráno se musí být na značkách. Po menší domluvě se shodujeme na výletu do Kutné Hory, do města s mnoha kostely,…

Českou Třebovou cestou necestou
cikarijo 2021-07-26T20:12:00+02:00 2 komentáře

Konečně! Tak a je to tady, konečně padl zákaz cestování pouze v okresu a my zase můžeme i za "hranice".:)Toho se musí ihned řádně využít, takže po kratším plánování je rozhodnuto, že se podíváme…